Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Keskustassa miekkonen kera oranssien camo housujen ja valkoisten hiuspidennysten tuli kysymään, jotta olenko Kimmo. Olemattomuuteni ei tuntunut haitanneen, kun kertoi, jotta oli ollut sairaalassa vedettyään ranteet auki kuunnellen Apulannan Ilonaa.. Niin ja jäätiin samalla pysäkillä.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Kaupunnintalon salossa havaittu Vennäinmaan lippu, samoin virastotalon. Oli niillä kuitenkin kumpaisellakin leijonavartijat kaksin kappalein, jottei nytten sitten vissiin tarvi ruveta lipastamaan.

Toisaalta voishan tuota varmuudeksi kuitenkin..
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Päiväkaljoilla kapakissa. Pukumiehiä naapuripöydässä, ulkomaalaisia. Ei ruotsalaisia.. ;)
Palvelu englanniksi, hankalan näköistä. Baarimikko kyllä osaa, mutta pukumies.. not so good.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Oulussa. Just sain viimeisen sähköpotsin ja tarjouksen lähtemään.

Hulinapäivä. Onneksi ei tarttennut lähteä kepulaan, koska siellä on kuulema ville meno Ståckan pöljien päiviän takia.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Olin viikon Tampereella. Samassa työryhmässä oli kaksi porilaista. Jääkiekkoilullinen keskustelu oli varsin olematonta. Muuten meno olin osittain vallan huisia. Kovaa neuvottelua. Kerran syötiin mustaa makkaraa kera puolukkahillon. Ei kuitenkaan Laukon-, eikä Tammelantorilla. Valitettavasti.

Nyt kotona. Onneksi.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Kausikortin ens kaudelle omalle paikalle saisi näköjään halvemmalla jos tilaisi tämän kuun aikana. Tarvinnee hoitaa asia alta pois, kun näyttää tuo sopimustilannekin jo nyt varsin oivalta.
 

Makkonen

Guest
Saan ensi viikonloppuna ammattimuusikon opettamaan mulle 'Reasonin' saloja enämpi. Eri genressä väsäämme, mutta haitanneeko tuo...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Saan ensi viikonloppuna ammattimuusikon opettamaan mulle 'Reasonin' saloja enämpi. Eri genressä väsäämme, mutta haitanneeko tuo...
Mulla on muutamiakin erilaisia krhm... epävirallisia versioita erinäisistä musiikinteko-ohjelmista. Sanon virallisesti että Notepad ja Firefox ja totanoin.
Hiirellä klikkailu ja näennäisvisuaalisten näppylöiden hinkkaaminen osoittautui kuitenkin aikaavieväksi ja oikeastaan hemmetin typeräksi. Kaikki asiat on hemmetin typeriä jos ei vaan osaa. Niinpä orastava rokkitähteyteni jumiutui kerrostalokitaroinniksi. Katkeruuteni kirvoittaa kommentit: "Nykyajan musiikki on silkkaa digiä!" ja "Ilpo Alanko ratsastaa veljensä Ilmarin maineella!".
Musta olis oikeesti tullut tosi hyvä toi noin rokki mutta kun ei. Tietokoneet vei leivän suustani. Älä sä lähde sille tielle. Kieltäydy opettelemasta Reasonia. Äänestämättä voit kerätä vaikkua. Elämän valttikortit jne.
 
Ylös