Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Vältyin vieraalta. Sen kunniaksi Sandels III.
:(


Hoksasin hetki sitten, että näppäimistön (Logitech) acetugcista saa kytkettyä ruksimasysteemillä CAPS LOCK -näppäimen pois käytöstä. Näin toiminkin lähes välittömästi. Saatan raportoida tuntemuksista ja vaikutuksista myöhemmin, jos jaksan ja muistan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
:(


Hoksasin hetki sitten, että näppäimistön (Logitech) acetugcista saa kytkettyä ruksimasysteemillä CAPS LOCK -näppäimen pois käytöstä. Näin toiminkin lähes välittömästi. Saatan raportoida tuntemuksista ja vaikutuksista myöhemmin, jos jaksan ja muistan.
Olo sellainen, jotta ei kyllä nyt niin kauheasti. Voisi epähuomiossa jäädä aika-ajotkin näkemättä, ja sitähän en nyt jaksaisi taas sulattaa.

Itsehän en aio kytkeä CaPs LoCk-nappia pois.
 

Örfil

Guest
No joku vastaava SASsin takapotku tuosta veti liukua. Pikkasen tyylikkäämpiä vehkeitä kun Finnairin mahurit kyllä.
DC-9 koneita ei ole matkustajaliikenteessä enää vastuullisilla lentoyhtiöillä.

Olen itse lentänyt konetyypillä -72 Benidormiin. Siitä on jo ikuisuus. Jopa geologisesti mitattava aika.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
DC-9 koneita ei ole matkustajaliikenteessä enää vastuullisilla lentoyhtiöillä.

Olen itse lentänyt konetyypillä -72 Benidormiin. Siitä on jo ikuisuus. Jopa geologisesti mitattava aika.
Boeig-717, MD8X ja MD9X kelpaavat korvikkeista. Ysi kuin ysi.

 

Örfil

Guest
Taidan tästä lähteä katsomaan Judas Priestiä. Ne kun tossa liki kulmilla rimputtelee.
Soommoro!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kävin tekemässä lämpöadaptiota. Reilu kympin lenkki rankalla reitillä. Hiki tuli kun pysähtyi.
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Nyt se Thylliksen lento on siirtynyt eteenpäin kahdella tunnilla lisää. :(
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Ai hitto että oli hyvää. Noita uusia perunia vois syödä vaikka vatillisen.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Tuli mielitekoinen pakkonielaisu. Huomenna eivät edes kaupat ole auki. :eek:
Taasko? Minkä takia nyt eivät ole auki? Suomessa on niin paljon kaikenlaisia lippupäiviä, uskonjuhlia ja kaikenlaista tuollaista, että ei perässä pysy. Vuosi vuodelta kun toistuu aina, niin ei edes siinä jaksa toistuvuutta kalloonsa painaa, kun kumminkin on taas joku toinen pyhäsunnuntai tai torstai edessä edellisen opituaan. Mitä huomenna juhlitaan? Kuka kuoli?

Perunat jäävät syömättä ja ostamatta tällä tavoin. Sen ymmärtää. Mutta ei voi ymmärtää sitä jatkuvaa liputusta mitä tässä maassa harrastetaan. Yhtään en tiedä mikä huomenna on niin erikoista. En vaivaudu katsomaankaan. Onneksi ei tarvitse lähteä pöllöilemään aukeamattoman automaattioven eteen. Jääkaapissa on ihan kylliksi monelle päivälle.

Kannattaakin ostaa silloin kun kaupat ovat auki aina joka kerta sen minkä kärryillä saa autoon rullattua. Eipähän tule kovin pahoja pettymyksiä sitten joku toinen kerta.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Kävin pari kertaa aurinkokylvyllä. Turussa on nudistien ranta, joten olin siellä kuin kotonaan. Koska sama meininki oli myös kesämökilläni joka vuosi. Kukaan ei paljon peittele alastomuuttaan.

Joku vanhempi pariskunta tuli paikalle. Vain nainen ei riisunut mitään bikineistään, ei se minua haitannut mutta silti ainoa kävelevästä lihaksista pitelee uimapukuja.

Pitäisi pystyttää kyltti, että uimahousut ovat ankarasti kiellettyjä ja johtaa 50 euron sakkoihin.

Tämä nainen tuli paikalle, muutama minuutti ja heti puhui kännykkään puhuakseen 1,5 tuntia. Häveliäisyyskö iski?

Aion mennä uudestaan sinne nudistirannalle. Ei haittaa vaikka kikkelipystyiset homot ja klitorispystyiset naiset tuijottavat. Hienoa oli rannalla heitellä leipäkiveä ja onnistuin saamaan 15 kpl lentolaikkua.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ai hitto että oli hyvää. Noita uusia perunia vois syödä vaikka vatillisen.
No eipä ole himo noihin lain. Ja hyvä niin.

Tuli rillattua: Kanaa, härkää, possua, tomaattia, herkkusieniä, kesäkurpitsaa, parsaa ja ananasta.
 
Ylös