Thyella
þýðingafræðingur
mua polttaa liekit rovion.
NAISET EI RÖYHTÄILE! :ahem:*RÖYH *
Kieltämättä melko merkittävä ero.
Meillä on yks Acer ja on vimonen kyllä. Konetta on viritetty suuntaan ja toiseen mutta on aina vaan h-i-d-a-s. Syy ei selviä. Lisäksi webbikamera ei ole toiminut koskaan. Ehkä tuo on jokin maanantaikappale, mutta ei ainakaan hyvää mainosta.
Kyllä mä röyhtäilen. Piereskeleekö sun tuntemat naiset sitten paljon? Meinaan, jostainhan sen ilman on tultava ulosNAISET EI RÖYHTÄILE! :ahem:
On mullakin ollut hitaita ja huonosti toimivia koneita, tosin aikaa moisista on kulunut jo useampi vuosi.Meillä on yks Acer ja on vimonen kyllä. Konetta on viritetty suuntaan ja toiseen mutta on aina vaan h-i-d-a-s. Syy ei selviä. Lisäksi webbikamera ei ole toiminut koskaan. Ehkä tuo on jokin maanantaikappale, mutta ei ainakaan hyvää mainosta.
Ei koskaan. Se on hieno nainen :ahem: Jos ääniä kuuluu vessasta, se on eri juttu. Niitä ei lasketa.Piereskeleekö sun tuntemat naiset sitten paljon? Meinaan, jostainhan sen ilman on tultava ulos
Mun naisella sama. :thumbup:Ei koskaan. Se on hieno nainen :ahem: Jos ääniä kuuluu vessasta, se on eri juttu. Niitä ei lasketa.
Sama, exä veteli ihan täpöllä. Ei ihan naisellista touhua. Voi ne kaasut päästää jossain piilossakin.Mun naisella sama. :thumbup:
ex-avokki kyllä piereskeli nykysenkin edestä. :yuck:
Jos täytyy koko ajan piereskellä niin kannattaisi kenties tehdä muutoksia ruokavalioonSama, exä veteli ihan täpöllä. Ei ihan naisellista touhua. Voi ne kaasut päästää jossain piilossakin.
Myyty?Jos lähtis käymään vielä omalla maallamaalla.
Taidan kahvitella vaikka ilman pyörää. Pari tuntia vielä vartoa, jänskättää.Päivällä kahvittelut edessä Ärrällä, jos nyt löydän Pyryfin piilottaman pyörän.