Se joka kovimmin muita on ite. Nih. Tunnusta kurja!Tajusin juuri, että Vettel-Fani on rekisteröitynyt täsmälleen vuoden ja 10 päivää minun jälkeeni. Onko tämä salaliitto? Tunnustakaa kurjat!!
Se joka kovimmin muita on ite. Nih. Tunnusta kurja!Tajusin juuri, että Vettel-Fani on rekisteröitynyt täsmälleen vuoden ja 10 päivää minun jälkeeni. Onko tämä salaliitto? Tunnustakaa kurjat!!
Alkaispa mullakin... Mutta ei, onpa tyhmää olla aikuinen. :thumbdownKivaa koulu alkaa 10.8.
Kivaa. Alkaispa mullaki, mut ei :thumbfh:Kivaa koulu alkaa 10.8.
Tosi hauskaa.. En meinannut sitä vaan mä hermostun kohta jollekkin jos tuo ärsyttäminen ei lopu.
No onhan se ihan jees...vähän kyl jänskättää ku meen yläasteel. Meil oli nii ihq opekin ja näkeex niit vanhoi kamujakaa enää ikinä Mut onnex alkaa köksä ja en mä usko et mua hirveest mopotetaan ku tunnen kasilt yhen TeronKivaa koulu alkaa 10.8.
Tero on ihan päällikkö.No onhan se ihan jees...vähän kyl jänskättää ku meen yläasteel. Meil oli nii ihq opekin ja näkeex niit vanhoi kamujakaa enää ikinä Mut onnex alkaa köksä ja en mä usko et mua hirveest mopotetaan ku tunnen kasilt yhen Teron
Onko tullu niin paljo hymynaamoja, vai mikä mielen käänsi?Mulle on tullu semmonen fiilis tässä pikkuhiljaa, että ehkä se muutto takas Suomeen ei oiskaan ihan poisluettu vaihtoehto. :frank:
Samma här. Jää maagiset 12 päivää lomaa...Kivaa koulu alkaa 10.8.
9.8.Kivaa koulu alkaa 10.8.
Mä olin aivan varma, että vie jonnekkin muualle kuin maikkarin sivuille. Suihinotto vinkkejä pöllölaaksosta.Maikkarin netissä naisille suihinottoneuvoja.
Hyödyllinen opas. Onhan huono suihinotto aivan karmaiseva kokemus. Koko ajan pelottaa, että kohta se puree poikki.Maikkarin netissä naisille suihinottoneuvoja.