FW08
Registered User of Talent
Ei luulisi Dompparilla paljon olevan moiseen varaa. Malagutilla ajeleva raisiolainen ornari päästelee moninkertaiset määrät tuollaiseen Lotukseen verrattuna.Domppparihan se sitä sentteriä näytti, en minä!
Ei luulisi Dompparilla paljon olevan moiseen varaa. Malagutilla ajeleva raisiolainen ornari päästelee moninkertaiset määrät tuollaiseen Lotukseen verrattuna.Domppparihan se sitä sentteriä näytti, en minä!
Domppparihan se sitä sentteriä näytti, en minä!
Corollan moottori urheiluautossa on kyllä hieman epäilyttävä asia :doubtful:Äläs nyt. Tuollaisen Lotuksen omistaminen osoittaa ko. henkilöllä olevan jonkunlaisen raha-/velkakasan lisäksi ympäristötietoutta. Corollan moottorilla varustettu kevyt auto kuluttaa ja päästelee vähän. Kulkua kuitenkin piisaa.
Mullakin meni rahaa hukkaan. Ostin Urho-tv:ltä pelin. Jotenkin ei yllätä, että niiden sivut on nyt matsien alettua ihan jumissa. Reklamaatiota pukkaa, se on ihan varma. Tunarit.Jaahas...
Piti siirtää rahhoo veikkauksen pelitilille.
Rahat on hävinnyt pankkitililtä, mutta veikkauksen puolella ei niitä näjy. Pitäkää lottomiljoonanne prkl.
Nähtyäni fb-päivityksesi ajattelin hetken itsekin ostaa tuo matsi, mutta taidanpa säästää nuokin rahat. Häviävät kuitenin jonnekin.Mullakin meni rahaa hukkaan. Ostin Urho-tv:ltä pelin. Jotenkin ei yllätä, että niiden sivut on nyt matsien alettua ihan jumissa. Reklamaatiota pukkaa, se on ihan varma. Tunarit.
Tossa on muuten oivallettu toimivan bisneksen ydin erinomaisesti. Luvataan halvalla jotain mitä kukaan ei sitten saa ja korkeintaan puolet jaksaa vaatia rahansa takaisin.Mullakin meni rahaa hukkaan. Ostin Urho-tv:ltä pelin. Jotenkin ei yllätä, että niiden sivut on nyt matsien alettua ihan jumissa. Reklamaatiota pukkaa, se on ihan varma. Tunarit.
Melko kallista.Taidan ruveta näyttämään F1-kisoja 1e/laaki.
Kapitalisti!Taidan ruveta näyttämään F1-kisoja 1e/laaki.
Mihin pubiin meet? Jos se on mun enon pitämä, niin kerro paljon terkkuja! :thumbup:Kohta pubivisaan. Viimeksi oli neljä voittoa alla ja viime perjantaina tuli takkiin. Nyt ei ole suunta kuin ylöspäin ja takaisin voittokantaan kiinni.
No tuohon "Suskin baariin", eli Cantinaan.Mihin pubiin meet? Jos se on mun enon pitämä, niin kerro paljon terkkuja! :thumbup:
Jaa, pitääköhän se Kapa siellä mitään? KP:ssä ainakin piti yhteen aikaan.No tuohon "Suskin baariin", eli Cantinaan.
:doubtful: :idea:Urheiluauton karikatyyriltä toi näyttää. Suoraan Carsista.
Kapa järjestää pubivisan täällä kolmessa paikallisessa.Jaa, pitääköhän se Kapa siellä mitään? KP:ssä ainakin piti yhteen aikaan.
Oukidou. Kerro paljon terkkuja! :ahem:Kapa järjestää pubivisan täällä kolmessa paikallisessa.
Kirkkonummi :ahem:Meni päivä muuttotalkoissa frendille. Stadi-Kirkkonummi vietiin kamaa, yksi reissu kierrätyskeskukseen (voi vittu mitä pellejä siellä!), yksi Ämmänsuolle ja siis Kirkkonummelle. Aika kankee toi Citikan Jumpy pyöritellä stadissa.
Frendi (jaskankin tuttu!) ei sinne muuttanu vaan poikakaverinsa luo MATINKYLÄÄN! Espoolaiseen lähäriin! Mut kamat vietiin siis Kirkkonummelle kesäasunnolleen.Kirkkonummi :ahem: