markoj
Custom User
Itse oisin arvellu ihan samoin, mutta lähinnä ton otoksen koon vuoksi.Ei vaikuta suomessa tehdyltä tutkimukselta,
ihan noin niinku ammattiryhmien nimikkeiden osaltakaan.
Itse oisin arvellu ihan samoin, mutta lähinnä ton otoksen koon vuoksi.Ei vaikuta suomessa tehdyltä tutkimukselta,
ihan noin niinku ammattiryhmien nimikkeiden osaltakaan.
Tuohon vähän niinq salaa viittasin lauseen sanamuodolla:Itse oisin arvellu ihan samoin, mutta lähinnä ton otoksen koon vuoksi.
ihan noin niinku ammattiryhmien nimikkeiden osaltakaan
Kai tiedät, että luen hutiloiden ja vastaan mahdollisimman pian jotain mieleen tulevaa. Joskus jään miettimään, mutta sitte jää yleensä vastaamatta.Tuohon vähän niinq salaa viittasin lauseen sanamuodolla:
No Olga! Päivämäärät eivät maitoa vanhenna. Haistaa ja maistaa vaan, maalaistyttökin vielä!Pitänee kuitenkin pistäytyä kaupassa 'päivittämässä' maitotölkkiä. Jääkaapista löytynyt on jo näköjään parhautensa menettänyt päivämäärän perusteella.
Tietojeni perusteella se on joku seuraavistaSemmonenkin kysymys heräs, että mikähän sen kaikista keskimmäisen kansalaisen ammatti lie. Hitto, ei auttanu yhtään tuokaan tutkimus. Lisää pukkaa kysymystä päähän jatkuvalla syötöllä.
Sama. Älytöntä haaskuuta nakata automaatilla päivämäärältään "vanhentuneet" tuotteet suoraan roskikseen.No Olga! Päivämäärät eivät maitoa vanhenna. Haistaa ja maistaa vaan, maalaistyttökin vielä!
Viimeinen käyttöpäivä on juridista kikkailua. Avaamaton maito säilyy jääkaapissa viikonkin juotavana yli viimeisen ilmoitetun käyttöpäivän.
Itse asiassa kehtaan väittää, että yksi suurimpia syitä ruokahävikkiin on se, että nykyihminen orjailee yhtään ajattelematta parasta ennen ja viimeinen käyttöpäivä -merkintöjä.
Kiitos! Vielä kun tietäs ne, joille ei viina maita.Tietojeni perusteella se on joku seuraavista
- Päivittäistavarakaupan myyjä
- Asumistukihakemusten käsittelijä
- Parturi-Kampaaja
- Verovirkailija
- Terveyskeskusksen sairaanhoitaja
Juu, lihan ja fisun kans tulee oltua vähän tarkempi. Aika usein kuitenki nakkaan lihat suoraan pakkaseen. Paitti sellaset, joissa on määräpäivät liki.Sama. Älytöntä haaskuuta nakata automaatilla päivämäärältään "vanhentuneet" tuotteet suoraan roskikseen.
Jauheliha tosin pakkaa menemään huonoksi melko tavalla tarkasti päivämäärämerkinnän ajankohtana. Alkaa haista epämääräselle paistettaessa.
Kävelin ihan itse ulos pitkällisen harkinnan jälkeen. Saattajaa ei tarvittu.Mitä sellasta sinä siellä teit ettei sua takasin huolita?
Juuripa kahvin kanssa. Ei viitsi pilata kahvia vanhalla maidolla.Tosin en tiedä käytätkö maitua juurikin kahvin kanssa. Jos käytät, niin siinä tapauksessa kannattaa 'päivittää' tölkki. Piiminyt maito kun hieman tökkäisee kahvin keralla. Ainakin mulla.
Onhan se noinkin. Tölkki oli avattuna jääkaapissa ja maidon 'eräpäivä' oli jo torstaina.No Olga! Päivämäärät eivät maitoa vanhenna. Haistaa ja maistaa vaan, maalaistyttökin vielä!
Viimeinen käyttöpäivä on juridista kikkailua. Avaamaton maito säilyy jääkaapissa viikonkin juotavana yli viimeisen ilmoitetun käyttöpäivän.
Ehkä se olisi saattanut olla käyttökelpoista tänään, mutta sen pitäisi olla kelvollista myös huomenna ja tiistaiaamuna, koska ehdin kauppaan vasta tiistaina.Sama. Älytöntä haaskuuta nakata automaatilla päivämäärältään "vanhentuneet" tuotteet suoraan roskikseen.
Olimma vaimon kanssa Kurjenlennossa.Haudi näkyy soittaneen puolen yön maissa. Tarkoittanee että ilmestyy kohta krapulatoikkiin!
Moon maalla, muuten oisin ollu kans. Abin baari on kans mahtava mesta!Olimma vaimon kanssa Kurjenlennossa.
Eläkeläiset.Kiitos! Vielä kun tietäs ne, joille ei viina maita.