Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Mihinkähän aikaan tuo känniääliö sammuu tänään? Oma arvaukseni on, että viimeinen postaus tulee ennen kahta.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Mihinkähän aikaan tuo känniääliö sammuu tänään? Oma arvaukseni on, että viimeinen postaus tulee ennen kahta.
No. Menikö mäkki rikki, vai putosko omena kädestä ja särkys, vai miksi me ei saada kuulla lisää sinun erinnomaisuudestasi tänään.

Kristittyjä naulittu??
Muslimeja piirretty??
Homoja suvaittu??

Eikö mitään??
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mihinkähän aikaan tuo känniääliö sammuu tänään? Oma arvaukseni on, että viimeinen postaus tulee ennen kahta.
:D
Perkele!
Mulla oli hiljattain just tuollainen samankaltainen kylvö mielessä, joskin futisforumille ja johonkin sopivaan derby-toikkiin, tyyliin "Onks kokoonpanoista tietoa, onko se samperin limanuljaska avauksessa?"
Nimeämättä tietenkin, jotta asianosattomatkin herjaantuu. Sehän se tärkein lie.
 
Viimeksi muokattu:

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
:D
Perkele!
Mulla oli hiljattain just tuollainen samankaltainen kylvö mielessä, joskin futisforumille ja johonkin sopivaan derby-toikkiin, tyyliin "Onks kokoonpanoista tietoa, onko se samperin limanuljaska avauksessa?"
Nimeämättä tietenkin, jotta asianosattomatkin herjaantuu. Sehän se tärkein lie.
Futisforum ei muuten tue Tapatalkia. Tosin eipä tuo itseäni häiritse, kun iPhonen Safarilla surffaus soljuu häiriöttömästi muutenkin.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Taidankin tästä mennä suihkuun. Jos sitä rouhis juustot pois esinahan alta. Mahtaiskohan tuo rouva lähteä raastinraudan kera messiin, vai meneekö itsekseen räpeltämiseks... Oi, Michelle Pfeiffer telkkarissa!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Futisforum ei muuten tue Tapatalkia. Tosin eipä tuo itseäni häiritse, kun iPhonen Safarilla surffaus soljuu häiriöttömästi muutenkin.
Futisforumissa on hienoa se että siellä ei ole avatareja ja signatureja, tai en ole varma mutta ilmeisesti ei.
Kun palstan pitää yksinkertaisena noin teknisesti niin mitään ulkoisia härpäkkeitä ei sitten ole tarviskaan.
Keskustelun laatuun nuo ei tosin vaikuta. Ihan suvereenisti noloimpia provoiluja ja vittuiluja tuolla verrattuna mihin tahansa suomalaiseen urheiluaiheiseen forumiin, joskaan mulla ei ole kovin paljoa kokemusta suomalaisista urheiluaiheisista forumeista joten väitteeltäni katosi pohja. Kamalaa.
Tapatalkiakaan en ole kokeillut, mutta uskoisin että jos sujuvuutta mobiililaitteilla haetaan ei selauslaitteilla/softilla ole niin väliä jos forumasetuksilla karsitaan niitä ylimääräisiä bittejä vähän kaikkialta, eli kyllä F1-Forumillakin kannattaisi ottaa kaikki kuvat pois käytöstä, tietenkin mukaan lukien avatarit, hymiöt, kuvalinkit ja mainokset ja jusban.

Tai ei jusbania tartte, tuo tuli vahingossa, sori jusbis jos luet tämän, tai ton äskösen.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Burbbi uudelleenruumiillistaa sen lainatun & muokatun sanonnan, että kun keskustelemaan ruvetaan, niin siinä on muut keskustelijat vaan tiellä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Burbbi uudelleenruumiillistaa sen lainatun & muokatun sanonnan, että kun keskustelemaan ruvetaan, niin siinä on muut keskustelijat vaan tiellä.
Ongelmani lienee itsekritiikki ja sen julkituonti. Eli osaan viestiini ujuttaa sekä ajatukseni että myös sen vastavoiman. Jarnoja tällaisella ei tule, mutta lyhentää keskusteluja kun kato silleen tiivistää. En mä kuitenkaan niin sekaisin ole että keskustelisin itsekseni.

- Enkö?

- No en. Tuo oli vahinko. Ehkä. Hankala tietää, nyt puhutaan kuitenkin minusta.

- No jos mä kuvittelen olevani niin fiksu että olen keskustelun yläpuolella, ennakoiden vasta-argumentit ja vastaavani niihin ennenkuin asiasta syntyy kiihkeää keskustelua niin miksi älykkyyteni estää minua kohtaamasta vastakkaisia näkemyksiä? Ja mikä helvetti tää itseltäkysely homma oikeen on?

- No ehkä mä haen tällä pestiä Urheilulehden toimittajaksi.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Kävin uimassa meressä, ekaa kertaa sitten heinäkuun 2007 kun pulikoin South Carolinassa. Aurinkoinen päivä, 15 plussa-astetta, paloin.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Ongelmani lienee itsekritiikki ja sen julkituonti. Eli osaan viestiini ujuttaa sekä ajatukseni että myös sen vastavoiman. Jarnoja tällaisella ei tule, mutta lyhentää keskusteluja kun kato silleen tiivistää. En mä kuitenkaan niin sekaisin ole että keskustelisin itsekseni.

- Enkö?

- No en. Tuo oli vahinko. Ehkä. Hankala tietää, nyt puhutaan kuitenkin minusta.

- No jos mä kuvittelen olevani niin fiksu että olen keskustelun yläpuolella, ennakoiden vasta-argumentit ja vastaavani niihin ennenkuin asiasta syntyy kiihkeää keskustelua niin miksi älykkyyteni estää minua kohtaamasta vastakkaisia näkemyksiä? Ja mikä helvetti tää itseltäkysely homma oikeen on?

- No ehkä mä haen tällä pestiä Urheilulehden toimittajaksi.


Soot aivan liian koherentti Röngän joukkoihin.

Muuten olen kanssasi samaa mieltä, mutta sitten on noita kohtia josta olen eri mieltä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös