Aika hmmmm.. venäläinen ohjelma!markoj sanoi:En, mutta nyt just katon.
Joku tahtoo, jotta aloitat uran stripparina?Vilperi sanoi:Aivan mieletöntä, sain synttärilahjaksi kahdet tangat... :doubtful: Saas nähdä kuinka paljon tulee olemaan tarvetta.
Tai sitten joku tahtoo, että Vilperi pukis edes jotain päälleen?kouvotsvoni sanoi:Joku tahtoo, jotta aloitat uran stripparina?
Ajatellaan positiivisesti.AJ sanoi:
Nii. Viikolla 52. Siihen on enää 21 viikkoa.AJ sanoi:Joo. Kohtahan toi joululomakin pukkaa jo päälle. :dunno:
:thumbfh:Päätimme lähteä tähän viikonloppuun
kilpailukykyisellä taktiikalla. - Martin Whitmars
Äläs nyt. Hyvä taktiikkahan se oli. Voittivat kaikki muut, paitsi viiden litran turbomoottoreilla varustetut Ferrarit.markoj sanoi::thumbfh:
Enhän mä sitä, mutta miksi joka kisaan ei vois lähteä kilpailukykyisellä taktiikalla. Miksi vain tähän viikonloppuun?AJ sanoi:Äläs nyt. Hyvä taktiikkahan se oli. Voittivat kaikki muut, paitsi viiden litran turbomoottoreilla varustetut Ferrarit.
Koska se oli Mersun kotikisa, siihen saatiin lähteä kilpailukykyisellä taktiikalla. Sillä ehdolla, että Ferrarit kuitenkin päästetään ohi. Kysy tarkemmin Bernieltä.markoj sanoi:Enhän mä sitä, mutta miksi joka kisaan ei vois lähteä kilpailukykyisellä taktiikalla. Miksi vain tähän viikonloppuun?
Mitä sivusilmällä kattelin, niin mun mielestä enämpi amerikkalainen...vermula sanoi:Aika hmmmm.. venäläinen ohjelma!
Niin, no njuu..AJ sanoi:Koska se oli Mersun kotikisa, siihen saatiin lähteä kilpailukykyisellä taktiikalla. Sillä ehdolla, että Ferrarit kuitenkin päästetään ohi. Kysy tarkemmin Bernieltä.