Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Makaronilaatikko uunissa. Enpä oo kevään jälkeen väsännytkään. Nälkä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tuolta olin kysynyt pumpattavista Legoista. Olivat soittaneet Legon kuluttajaneuvontaan, mutta olivat vastanneet (raivokkain äänenpainoin), jottei heillä ole sellaisia:thumbfh:

H_Hihhuli

Well-known member
Maksoin myöhästymismaksuja neljästä cd-levystä kirjastoon 24 euroa. Tämä sai minut entistä vakuuttuneemmaksi siitä, että levyjä pitäisi vain ostaa eikä koskaan lainata kirjastosta.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
H_Hihhuli sanoi:
Maksoin myöhästymismaksuja neljästä cd-levystä kirjastoon 24 euroa. Tämä sai minut entistä vakuuttuneemmaksi siitä, että levyjä pitäisi vain ostaa eikä koskaan lainata kirjastosta.
Olivat ilmeisesti paljonkin myöhässä?

H_Hihhuli

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Olivat ilmeisesti paljonkin myöhässä?
Joo, tuo oli kattosumma, minkä niistä voi joutua maksamaan ilman että perintätoimisto puuttuu asiaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
McGyverin musiikista tulee mieleen ensimmäinen Jagged alliance (tajunnanräjäyttävä peli aikanaan).

Knoukka

Well-known member
Kyllä se Charles Heston on sittenkin oikeessa. On niin pirun paljon turvallisempi ja kotoisampi olo kun on koko kortteli täynnä aseistettuja miehiä.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
KnowHow sanoi:
Kyllä se Charles Heston on sittenkin oikeessa. On niin pirun paljon turvallisempi ja kotoisampi olo kun on koko kortteli täynnä aseistettuja miehiä.
Paa musta asu päälle kommandopipoineen ja käy tarkastamassa aseukkojen liipaisinherkkyys ja/tai pamputuskestävyys.

Knoukka

Well-known member
jupla sanoi:
Paa musta asu päälle kommandopipoineen ja käy tarkastamassa aseukkojen liipaisinherkkyys ja/tai pamputuskestävyys.
Hyvä idea. Sen teen heti. *pukee ja lähtee*

Ja niin taisi se nimi ollakin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Helsinkiläinen Aki Ahonen oli saapunut katsomaan mielenosoitusta, mutta huomasi olevansa itse tapahtumien keskiössä. Poliisien muuri eteni Postitalon portaille ja pakotti siinä seisoneet ihmiset alas aukiolle. Ahosen ystävä oli yrittänyt päästä poliisien läpi näyttämällä Kokoomuksen jäsenkorttia, mutta sekään ei auttanut
Kaikkeen ei pääse silläkään. :thumbup:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Jeah.

Rupesin etsimään kuulokkeisiin korvatyynyjä. Mulla on aika fidun monet kuulokkeet ja vain joitakin voi käyttää, kun muista on korvatyynyt haperoituneet. On taas oma projektinsa löytää noita jostain. Kaupoista oon yrittänyt etsiä, mutta ilmeisesti oon kulkenut väärissä kaupoissa. Ja ehkä eivät ole hyllytavaraa, eli pitäis tilata.

Sennheiser HD-50 (halkaisija 40mm)
Sony MDR-40 (halkaisija 40mm)
Philips SBC-HS500 (halkaisija 45/54mm, ei siis pyöreä)
Sennheiser HD230 linkki kallista stana :-(

Näissä sentään on korvatyynyt kunnossa:
Sennheiser HDR-40 (langattomat)
BeyerDynamik DT990 (tai jotain, mut piuha tuntuu pätkivän)
Grado 220 (tai jotain, mut eivät oo niin mukavat kuin haluaisi)
nappikuulokkeita iso kasa

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Olga sanoi:
Kyllä sitä nyt ollaan niin kennelin pitäjää, niin kennelin pitäjää, etttä!!!
Niin ollaan ja aiheestakin!

Pirun kova byrokratia piti senkin eteen tehdä, lonkat kuvata, silmät tutkia, rotujärjestön lausunnot saada, kasvattajakurssit käydä ja hakemuksia tehdä ja euroja syytää, mutta nyt kaikki on onneksi ohi!

tervetuloa vaan kennelrintamalla...:eek:

-edit-

Viimeksi muokattu: