Ja kun minä en ymmärrä edes koko lehtipuhaltimen ideaa! Miksi ei mieluummin lehti-imuri?Juskanen sanoi:Ulkona pauhaa lehtipuhallin :mad_old: :mad_old:
Eikö ihmisellä tosiaan ole mitään muuta tekemistä perjantai-iltana :jaska:
Loppuis hommat lyhyeen.Teemu-84 sanoi:Ja kun minä en ymmärrä edes koko lehtipuhaltimen ideaa! Miksi ei mieluummin lehti-imuri?
Mulla on semmonen 7-8 kuuntelua käytynä. Siinä on hyvä trio (kun monta kertaa kuuntelee): Peace & Love, En voi ja Gloria.:thumbup:Olga sanoi:Nelja Ruusua: Ensi-ilta - ostettu ja ensikuuntelu menossa.
Jokos palasit? Lukko johtaa 2 - 1. Onnea!Il Tempo Gigante sanoi:Nytpä lähden pyörälenkille. Tungen korviini kuulokkeet, jotka yhdistän puhelimeeni. Tarkoitus on saada yhteys Oulun Raksilan jäähalliin Radio Ramonan kautta.
Olis tarkoitus ajella noin 15 - 20 km, että sais läski hieman kyytiä.
I'll pii back noin yhren hour mentyä.
Just tulin. Lenkin lopussa Kärppä tasoitti 2 - 2:ahteen.Olga sanoi:Jokos palasit? Lukko johtaa 2 - 1. Onnea!
Ajellessa kuuntelin kahdesti. Gloria jäi soimaan päähän ja Ensi-illan kertsi oli myös mieleenjäävä. Kuuntelu jatkuu huomisilla ajeluilla.Moe Szyslak sanoi:Mulla on semmonen 7-8 kuuntelua käytynä. Siinä on hyvä trio (kun monta kertaa kuuntelee): Peace & Love, En voi ja Gloria.:thumbup:
Äkkiä tulee mieleen lähinna beduiinin ja gnu:n risteytys.Vellu sanoi:Ostin eilen Genuiinin-nahkaisen lompakon.
Tänään huomasin siideriä hörppiessäni, että tossa tölkin kyljessä lukee "Genuine Swedish Pear Cider". Siis onks toi siideri lypsetty jostain ruotsalaisista genuiineista vai mitä toi tarkoittaa?? Ja tuleeko tota siideriä vain ruottalaisista genuiineista? Minkänäköisiä noi on? Mä yritin wikipediasta etsiä, muttei löytynyt.
Älä muuta virka.Vellu sanoi:Ihme elukoihinsekaantujia noi gnu:t!
Onnea! :thumbup:jaska sanoi:Voitin futisjengin sisäisessä äänestyksessä kauden parhaan pelaajan palkinnon :ahem: :thumbup:
Samoin. Tosin ei paista, on pilviä ja 4 astetta.vermula sanoi:Upea syyssää. Aurinko paistaa, pilvetön taivas ja 8 astetta.