*halipuss*Jacques sanoi:mä silti loukkaannuin :mad_old: :mad_old:
Ei tu.S.A sanoi:Nyt muistin!
Jos mulla on ollut privapoksi täynnä jonkun yrittäessä lähettää privaa, tuleeko priva seuraa perille poksin väljentyessä?
No sit...Runar ja Kyllikki sanoi:Ei tu.
Taisi olla muutaman auton edessä olla joku Micra, kun alueella 70 km / h piti ajaa ihan täsmälleen 40 km / h!:eek!:Vilperi sanoi:Oli kyllä tänään kaikkien aikojen wtf-fiilis kun ajoin micran perässä joka kulki ihan todistetusti 40 km/h.:eek!:
Onks toi se Shellin viereinen Stop-risteys?JayR sanoi:Tulin äsken bussilla kotiin.
Bussi joutui pysähtymään risteykseen. Kun sen piti lähteä, niin kuskin antaessa hanaa perä lähti alta. Siinä se on näköjään vieläkin, mä tulin ulos bussista puol tuntii sitten..
On se.Runar ja Kyllikki sanoi:Onks toi se Shellin viereinen Stop-risteys?
Ai että tämmöstä on muillekkin sattunut. Itsekin toimin ton jälkeen siten, että hämmästyksestä toivuttuani ohitin ko. micran ja kiihdytin nopeusrajoituksen sallimaan 70 kilometrin tuntinopeuteen!Thunder sanoi:Taisi olla muutaman auton edessä olla joku Micra, kun alueella 70 km / h piti ajaa ihan täsmälleen 40 km / h!:eek!:
EDIT: Siis eilen.
Sithän sun pitää postata enämpi! ..ja mun vähempiburb sanoi:Tieteellisten tutkimusteni jälkeen sanoisin että sopiva postaustahti on n. 4 viestiä/päivä.
Tuosta tuli mieleen, kun sain jonkun bänditilan vuokraamisesta laskun..ja joku soitteli vihaisena, kun "autoni" oli parkittu jonnekin päin persettä..selvisi lopulta, jotta samassa rapussa asuu kokonimikaima, ja häneen olin sotkeutunut.:thumbfh:Vellu sanoi:Sain laskun Fazerin musiikkikerholta, eikun siis Home Entertainment:ilta. Lasku on yleensä A4:n kokoinen yksipuolinen arkki. Nyt se oli A4-kokoon taitettu yksipuolinen A3, ja sen molemmilla puolikkailla oli lasku. Ensimmäinen oli se mun tilaukseni lasku ja toinen oli "maksamalla tämän laskun sitoudut blaa-blaa-blaa", eli siis laskun muotoon laitettu tilauslomake.
Eikä ollut eka kerta, kun meinasin vahingossa liittyä johonkin dvd-kerhoon. Fidun huijarit,stana. Laitoin sinne lähes kohteliaan sähköpostin aiheesta. Saas nähdä, mitä vastaavat.
Miksi olet pakottanut kokonimikaimasi rappuun asumaan? Etkö voisi päästää häntä edes sohvalle nukkumaan kunnes löytää oman asunnon?kouvotsvoni sanoi:Tuosta tuli mieleen, kun sain jonkun bänditilan vuokraamisesta laskun..ja joku soitteli vihaisena, kun "autoni" oli parkittu jonnekin päin persettä..selvisi lopulta, jotta samassa rapussa asuu kokonimikaima, ja häneen olin sotkeutunut.:thumbfh:
Voisi olla mielenkiintoinen kämppiksenä tuollainen kokonimikaima.AJ sanoi:Miksi olet pakottanut kokonimikaimasi rappuun asumaan? Etkö voisi päästää häntä edes sohvalle nukkumaan kunnes löytää oman asunnon?