Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
No niinpä oliskin. :ahem:

Auto oli kuin kuorrutettu jäätyneellä kirkkaalla sammakonkudulla. Siitä oli mukava ruveta lohkomaan ovia auki ja ikkunoihin näkemäpaikkoja. Tiet ja kadut olivat sellaiset, että kaltevalta pinnalta olisi voinut pysähtyneenäkin valua ojaan. Finnairilainenkaan ei kuulemma päässyt laskeutumaan, kun kenttä on niin liukas. :eek:
Aikoinaan noissa autohommissa kun olin Hangon Vapaasatamassa, niin kutsuttiin noita autonikkunoita Finlandia-vodkapulloiksi. Samanlainen pinta kummassakin.:mad_old:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Diabeteksen suhteen voit luultavasti olla huoletta.
Se menee meinaan just toisin päin, että syömisen jälkeen saattaa tulla huono olo kun verensokeri nousee jos ei ole tarpeeksi piikittänyt insuliinia. Forumilla varmaan on diabeettikkoja jotka vahvistaa asian.
Se huono olo, joka diabeetikoilla tulee ja johon syöminen auttaa johtuu nimenmaan insuliinin verensokeria alentavasta vaikutuksesta. Tyypin 2 diabeteksessa huono olo tulee ruokailun jälkeen, koska verensokeri nousee.
Molemmissahan on kyse insuliinista: ykköstyypissä elimistö ei tuota sitä ja kakkostyypissä yleensä kehon tuottama insuliini ei vaikuta. Insuliinin erityskin toki usein on kakkostyypissä vähentynyt tuon lisäksi.
Moon useemman diabeetikon kanssa seurustellut ja joutunut hypoglykemiaa hoitamaan monta kertaa, jopa glugageniä piikittämällä, ja pari kertaa happomyrkytyksen takia joutunut toimittamaan sairaalaan.
Kyllä mulla tuli silloin kun verensokerit meni witux, niin se heikotus ja huono olo, kun sokerit laski alas. Eli olin liian kauan syömäti.:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Il Tempo Gigante sanoi:
Miksiköhän jotkut ihmiset kätkevät puheisiinsa piikikkäitä huomautuksia ja suoraan sanoen vittumaisia viittauksia.

Ei muuta.
He kokevat sen olevan jumalan antama erikoinen lahja, jota muilla ei ole.:rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Miksiköhän jotkut ihmiset kätkevät puheisiinsa piikikkäitä huomautuksia ja suoraan sanoen vittumaisia viittauksia.

Ei muuta.
Minä kuittasin pienen piikkini kymmenellä ruusulla :eek:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Moe Szyslak sanoi:
Aikoinaan noissa autohommissa kun olin Hangon Vapaasatamassa, niin kutsuttiin noita autonikkunoita Finlandia-vodkapulloiksi. Samanlainen pinta kummassakin.:mad_old:
Niissä oli samaa, kun olin tulossa laivalta, ympärikännissä, tulli ei edes pysäyttänyt vaikka kiroilin. DDT-ainetta oli tämä Viru Valgea.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Moe Szyslak sanoi:
Kyllä mulla tuli silloin kun verensokerit meni witux, niin se heikotus ja huono olo, kun sokerit laski alas. Eli olin liian kauan syömäti.:ahem:
Mutta kun diabeteksessä on kyse siitä että verensokeri nousee liian ylös.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mutta kun diabeteksessä on kyse siitä että verensokeri nousee liian ylös.
Kyllä, verensokeri ylös, mutta toisaalta uusi PJ sanoi, että verensokeri meni alhaiseksi ja pitää huolehtia siitä. Alhainen verensokeri kuivattaa PJ:n jalan pohjat ja jos ei pidä huolta niistä, tulee amputoinnit.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Voi jumakavite, että oli pääkallokeli. :mad_old: Koiran kanssa piti kävellä sadan metrin pätkää kahakäteen, kun muualta ei ollut hiekoitettu. Osa hiekoituksesta oli petollista, kun hiekan päälle oli tullut uusi jääkerros. Aamulla pitää laittaa 'hokit' kenkiin, että uskaltaa kävellä.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Olga sanoi:
Voi jumakavite, että oli pääkallokeli. :mad_old: Koiran kanssa piti kävellä sadan metrin pätkää kahakäteen, kun muualta ei ollut hiekoitettu. Osa hiekoituksesta oli petollista, kun hiekan päälle oli tullut uusi jääkerros. Aamulla pitää laittaa 'hokit' kenkiin, että uskaltaa kävellä.
Raikkonen Was Here!

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Olga sanoi:
Radio Suomessa varoittelivat jäätävästä sateesta Kainuussa ja etelä-Lapissa, mutta tämän varmaan jo tiesitkin. Täälläpä on +8 astetta ja vettä sataa.

kahakäteen

?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Radio Suomessa varoittelivat jäätävästä sateesta Kainuussa ja etelä-Lapissa, mutta tämän varmaan jo tiesitkin. Täälläpä on +8 astetta ja vettä sataa.

kahakäteen

?
Arvasin tuon kysymysmerkin. :ahem: Se sana tarkoittaa samaa kuin edestakaisin. Lieneekö meidän murretta tai peräti kotikutoinen sana.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Olga sanoi:
Arvasin tuon kysymysmerkin. :ahem: Se sana tarkoittaa samaa kuin edestakaisin. Lieneekö meidän murretta tai peräti kotikutoinen sana.
Koska synnytät?:eek!:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Thunder sanoi:
Kyllä, verensokeri ylös, mutta toisaalta uusi PJ sanoi, että verensokeri meni alhaiseksi ja pitää huolehtia siitä.
Nimmut silloin on kyse jostain ihan muusta kuin diabeteksestä jos verensokerit menee alas.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nimmut silloin on kyse jostain ihan muusta kuin diabeteksestä jos verensokerit menee alas.
Nimmeneekin, en tiedä kun en sairasta, se toinen vaan sanoo niin, että on hyvä, jos verensokeri on enemmän kuin alhaalla, niin ei hättää, mutta jos alhaalla eikä korjaa, kuolo korjaa. Ystävättäreni kuoli yliannostukseen piikistä diabeteksen takia humalassa. Löydettiin vasta 3 päivää myöhemmin nukkumassa sohvassaan. Ei ollut kiva tietää, mutta paska mäihä kävi.