Partsi
Kuollut apina
Mä arvasin tämän. Pitäisköhän yrittää joskus uudestaan :dunno: Joku arkipäivä juhlapyhien aikaan saattaisi toimia.toleranssisiipi sanoi:
Mä arvasin tämän. Pitäisköhän yrittää joskus uudestaan :dunno: Joku arkipäivä juhlapyhien aikaan saattaisi toimia.toleranssisiipi sanoi:
Eli tänään. Tää on vaan tekniikka laji. :alppu:Partsi sanoi:Mä arvasin tämän. Pitäisköhän yrittää joskus uudestaan :dunno: Joku arkipäivä juhlapyhien aikaan saattaisi toimia.
:ahem:Partsi sanoi:Eli tänään. Tää on vaan tekniikka laji. :alppu:
:ahem:Partsi sanoi::ahem:
Poistuu takavasemmalle.
Taktiikkalaji. Tärkeintä lienee oikea ajankohta. Suoritusta yritetään usein vahvasti doupattuna.Micael sanoi:Partsim lienee yrittänyt suoraa mutta siihen ei pysty ku harvat ja valitutu, mutta onnea aja zsemppiä yritykselle. Lienee meitä forumiswteja, jo0tka siihen on pystyneet, noin eni9ntään viisi, itseni mukaanlukien.:alppu: :thumbup:
Matikkaa? Siis madetta.:ahem:S.A sanoi:Kiinnostaisi tietää, mitä meidän matikan opettaja on vetänyt tarkastaessaan kokeitamme...
Arvostelutuomari antaa tästä postauksesta 1,2 promillea.Micael sanoi:Partsim lienee yrittänyt suoraa mutta siihen ei pysty ku harvat ja valitutu, mutta onnea aja zsemppiä yritykselle. Lienee meitä forumiswteja, jo0tka siihen on pystyneet, noin eni9ntään viisi, itseni mukaanlukien.:alppu: :thumbup:
Tarkistappa asia myös herra KaikkiTietävältä eli KnowHowlta.VR sanoi:Oli näköjään veronpalautukset löytäneet tiensä tilille. :frank:
Just joo! Toista tonnia maksoin ja toiset mokoma ens vuonna. Sen lisäksi kuolinpesästä maksoin faijan mätkyjä kolmatta tonnia ja toiset mokomat ens vuonna.Moe Szyslak sanoi:Tarkistappa asia myös herra KaikkiTietävältä eli KnowHowlta.
AUTS!! :nope: :thumbfh:KnowHow sanoi:Just joo! Toista tonnia maksoin ja toiset mokoma ens vuonna. Sen lisäksi kuolinpesästä maksoin faijan mätkyjä kolmatta tonnia ja toiset mokomat ens vuonna.
Sam sanoi:Oli palautukset tulleet, joten pääsin maksamaan mätkyjä.