Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

JOC

tavallinen virtanen
Runar ja Kyllikki sanoi:
En nähnyt talteenkorjausta, läksin paikalta kun oli jäätelöä ja muuta ostosten seassa ja pyrin siihen ettei ne pahasti sulais ennen kotiin ehtimistä.
Tulikin mieleen että vois käydä hakeen lidlin vaniliajäätelöä kotiin.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
KnowHow sanoi:
Rattijuoppo pitää ilmiantaa aina. Vaikka olis oma lapsi ratissa. Oikein tehty.
Joo, näin mäkin sen olen ajatellut, että siinä saattaa jonkun henki säilyä kun ilmottaa tollaset poikkeuksetta poliisille. Vaikka se ois tosiaan ihan lähisukulainen. Lähisukulainen (näin uskon) tulee jopa kiittämään tuosta selvittyään ja tajuttuaan tilanteen.

JOC

tavallinen virtanen
Meille koulussa poliisi kerran sanoi, että useimmiten rattijuopon ilmiantaa avo/aviovaimo.

Knoukka

Well-known member
JOC sanoi:
Meille koulussa poliisi kerran sanoi, että useimmiten rattijuopon ilmiantaa avo/aviovaimo.
Epäilemättä. Ja luulen että tossa on parikin motiivia: pelastaa mahdollisia ihmishenkiä ja saada oma mies tajuamaan sekä myöntämään alkoholiongelmansa.

JOC

tavallinen virtanen
KnowHow sanoi:
Epäilemättä. Ja luulen että tossa on parikin motiivia: pelastaa mahdollisia ihmishenkiä ja saada oma mies tajuamaan sekä myöntämään alkoholiongelmansa.
Näin varmasti. Mun tuttavapiiristä meni jokunen vuosi sitten yks kun tuli rattijuoppo tuli autolla sen auton kyljestä sisään.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Itse soittelin poliisille lauantai päivällä, kun näin yhden mersun lähtevän ajelemaan moottoritietä väärään suuntaan.

JOC

tavallinen virtanen
jps sanoi:
Itse soittelin poliisille lauantai päivällä, kun näin yhden mersun lähtevän ajelemaan moottoritietä väärään suuntaan.
Hattupäinen mies vai rillipäinen nainen?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Siis se lähti ajamaan niinkuin vastavirtaan, en mä sen takia poliisille soittanut, että arvelin sen eksyneen ja ajavan sitten ihan väärään paikkaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Matxin kauhu tuli Kakkosella. Hullut tuhlarit-sarjassa oli nainen, jolla oli korkokenkäfetissi ja ohjelman tiimi opasti hänet säästämään mm kengissä.

JOC

tavallinen virtanen
Hesarissa oli ilmeisesti? Vanhasen viesti ministereille vaikenemislinjasta. Jos ja kun viesti oli itse vanhaselta juuri sellaisenaan, niin mitä outoa siinä oli mielestäsi? En jaksa skannailla sitä tänne.

JOC

tavallinen virtanen
Il Tempo Gigante sanoi:
Terviisiä saunasta. Kokeillaan 3G: een toimivuutta kerrostalon kellarista. Tiedättekö mitä verratonta voi löytää kerrostalon kellarista ?
Pontikkakattilan?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Terviisiä saunasta. Kokeillaan 3G: een toimivuutta kerrostalon kellarista. Tiedättekö mitä verratonta voi löytää kerrostalon kellarista ?
Mahdoton arvattava. Toivottavasti jotain hyvää. Ehdotan, että löysit ikivanhan grammarin ja siihen yhteensopivia levyjä.

yussi

Virallisesti teini
Sijainti
Suomussalmi
Il Tempo Gigante sanoi:
Jallun vuosikertoja 60-luvulta?

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Il Tempo Gigante sanoi:
Graalin maljan?

burb

.
Il Tempo Gigante sanoi:
Moosekselta kadonnut kivitaulu jossa käskyt 11-15?