Pietari
HarjunHerra
Anna mennä, täysille vaan.Naapurin mielestä mulla ilmeisesti oli televisio liian kovalla kello 20:45, kun paukutusta kuului. Alkaa vituttaa. Varma en oo.
Kokeeksi vois viel täräyttää kerran täysille ja kuunnella mikä on reaktio.
Anna mennä, täysille vaan.Naapurin mielestä mulla ilmeisesti oli televisio liian kovalla kello 20:45, kun paukutusta kuului. Alkaa vituttaa. Varma en oo.
Kokeeksi vois viel täräyttää kerran täysille ja kuunnella mikä on reaktio.
Siksi en seuraakaan. Olisi uudistettava kisat siten, että nuo neitoset joutuvat kohtaamaan sellaisia likaisia hommia, niin nähdään kuka on se luonnollisin ja kestävin ilman mitään diivailua tai hurjaa puolen vuorokauden kestävää meikkailua ennen kuin päästään edes mihinkään.Katoin kymmenen viimesta minuuttia. Sais lopettaa koko missikisat.
Kummasti noissa onnistutaan hävittämään se kaikkein kaunein ja viehättävin mitä nuorissa naisissa on: luonnollisuus, iloisuus, ilkikurisuus, yllätyksellisyys, huolettomuus, välittömyys, vilpitön seksikkyys ja huumori.
Paheksun syvästi.
Tota noin... saitko?Eksyinpä Tampereen Onnelaan. Haastoinpa erään herrasmiehen kanssa formuloista. Tosin hyvin lyhyesti - hän ei nimittäin uskonut mun olevan tosifani. Testatakseen tietojeni tarkkuutta hän esitti kysymyksen.
Herrasmies: No, mikäs talli vei vuoden 1958 mestaruuden?
Mä: No ei mitään hajua. Mersu?
Herrasmies: Vauxhall.
Mä: No kerroppas mulle, millä radalla Keke Rosberg voitti ensimmäisen kilpailunsa?
Herrasmies: No en mä noin vanhoja juttuja tiedä!
Herrasmies käänsi selkänsä ja keskustelumme oli ohi.
Editpostscriptum: Kysyin varmuuden vuoksi, että kirjoittaako hän F1-foorumilla niin että voitais puhua lisää! : D
En.Tota noin... saitko?
En..häneltä.Tota noin... saitko?
Muistatko sinä väärin vai vastasiko herrasmies tosiaan noin? (Oikea vastaus on VanwallHerrasmies: Vauxhall.
Jotkut kuvittelevat, että fanius tarkoittaa jonkin sortin friikkiyttä, että tietää kaiken asiaan liittyvän ulkoa. En minäkään noista tiennyt kuin jälkimmäisen, Vanwallin tarkistin. Sen toki tiesin, ettei se Vauxhall ollut.Herrasmies käänsi selkänsä ja keskustelumme oli ohi.
Huumorin kukka piilikin siinä. Meni vielä alittamaan riman niin kyvykkäästi, että yritti jallittaa minut huippuvaikealla visalla, johon ei itsekään tiennyt vastausta. Enkä kuullut väärin, kyllä mä nyt silleen jotenkin ehkä automerkin tunnistan kun kuulen. Kai.Muistatko sinä väärin vai vastasiko herrasmies tosiaan noin? (Oikea vastaus on Vanwall)
Jotkut kuvittelevat, että fanius tarkoittaa jonkin sortin friikkiyttä, että tietää kaiken asiaan liittyvän ulkoa. En minäkään noista tiennyt kuin jälkimmäisen, Vanwallin tarkistin. Sen toki tiesin, ettei se Vauxhall ollut.
Herrasmiehet vetää ryggenistä.Minäkin haastoin eilen formuloista herrasmiehen kanssa, mutta ei kääntänyt selkäänsä!
No jos siitä lähdetään niin kyllähän keke ois voittanut sen mestaruuden Vauxhall Viva 73 mallillakin. Siinä vasta miesten mies ja autojen autoMuistatko sinä väärin vai vastasiko herrasmies tosiaan noin? (Oikea vastaus on Vanwall)
Jotkut kuvittelevat, että fanius tarkoittaa jonkin sortin friikkiyttä, että tietää kaiken asiaan liittyvän ulkoa. En minäkään noista tiennyt kuin jälkimmäisen, Vanwallin tarkistin. Sen toki tiesin, ettei se Vauxhall ollut.
Jep. No eipä jää harmittamaan, ettei tositietäjä jäänyt juttelemaan, vaan kaveri yritti vain päteä asialla, jolla ei olisi pitänyt.Huumorin kukka piilikin siinä. Meni vielä alittamaan riman niin kyvykkäästi, että yritti jallittaa minut huippuvaikealla visalla, johon ei itsekään tiennyt vastausta.
Onnelassa ei kai olisi mikään ihme, vaikka kuulisi väärinkin.Enkä kuullut väärin, kyllä mä nyt silleen jotenkin ehkä automerkin tunnistan kun kuulen. Kai.
Suututtaa sun puolesta!Lauantaina kun kävelin aamuyöstä hakemaan pyörää tuli jostain pimeydestä tummaihoinen mies ja yritti saada mut kotiinsa.Mä kävelin pikku pakokauhussa eteenpäin ja toivoin että aivan kantapäillä kävelevä mies ei päätä käydä käsiksi.
Onneksi pääsin pian ihmisten ilmoille ja tämä synkkä katosi yhtänopeasti kuin oli tullutkin. Pelottavia tilanteita.
Tämä tapaus tuli uniini ja kävipä vielä niin, että kyseinen pelottava mies halusi leikata mun jatat moottorisahalla. Eräs pelasti minut jälleen viime hetkellä. Heräsin ihan hikisenä ja puoliksi nyyhkyttäen. Oli hieman orpo olo.
Suututtaa itteäkin tuollaiset. Tää on toinen kerta kun joku tulee tuollalailla kun kävelen yksin. Siinä sit yrittää miettiä et pitäiskö juosta vai huutaa vai mitä hemmettiä. Kun ei sitä loppupeleissä tämmönen kukkakeppi niin paljoa pysty laittamaan vastaan jos joku haluaa jotain tehdä. Sit aina ajattelee että kotona ei odota kukaan joten ei kukaan osaa edes huolethtia. Onneksi on aina ollu tuollaisia paikkoja, joissa on päässyt nopeahkosti ihmisten ilmoille.Suututtaa sun puolesta!![]()