Örfil
Guest
Vau, sähköbalalaikka!
Se on aika hieno kyllä. Vaikka en mää silleen noista soittimista kauheasti ymmärrä kun en osaa niitä soittaa, kuunnella vaan.Vau, sähköbalalaikka!
Joo. Koko uusimman levyn soittivat ensin ja siihen päälle kappaleet Huonoa seuraa, Roskalavojen rock-tähti ja Meneehän se aika tässäkin.Vau, Jukka Nousiainen! Vetikö Synnyin syksyllän?
No kertaas nyt kärryistä pudonneellekin, että mikä valuutta.Annoin katusoittajille kolme sataa koska väänsivät niin komiasti rautalankaa. Oikeen piti iso tovi istua kuuntelemassa ku ympäristökin oli sopivan meluton ja kaikuisa.
Totta. Eihän sillä meille rikkaille sioille ole.Mitä väliä sillä on?
Mun setähän on suuttunut mulle, kun en 'äveriäänä' lunasta isäni taloa itselleni/pojalleni.Totta. Eihän sillä meille rikkaille sioille ole.
Niinpä, täysin merkityksetöntä kun lompsassa on kymppitonneja.Mitä väliä sillä on?
En osaa äkkiseltään sanoa. Ei varmaan ainakaan mihinkään kovin isoon. Levynjulkaisuun asti on kuitenkin päässyt useampikin ja ainakin yksi vasta vuosia sen jälkeen kun ensimmäistä kertaa yhtyettä kuulin ja vieläpä tuplaälppärin julkaisi se. Nyt vaan kelailemaan, että mistä yhtyeestä on kyse .Onko noista JPP:n kokemista kellaripumpuista noussut yksikään isompaan suosioon?
Kääk! Tuollaisen Cthulhu -tyylisen vierailun korkintaan voisin tehdä vaikka se olisi ehkä hiukan liioittelua kyllä.Kun näin, että JPP ilmoittaa keikkakäynnistä, olin varma, että mies on käynyt Justin Bieberin konsertissa. Ehkäpä jonottanut yön yli myös. Aavistuksen petyin nyt. Tai tarkemmin ajatellen olen huojentunut.