Tänne kaikki merkityksettömät keikkailmoitukset

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Noi JPP:n kuvat on ihan täyttä parodiaa.
:ahem: Tyyliseikkana ja ehjemmän kokonaisuuden saavuttamiseksi valitsin Wandering Midgetistä tuon "selkä yleisöön tai ainakin tukka silmillä" -kuvan.

Mutta onhan noi ihan hauskoja tuollaiset piippalakit sekä corpse paintit. Mitenkähän lie noilla black metal -yhtyeillä, että kuinka tosissaan ovat make-up/paint-job -osaston kanssa. Totisesti on kai ainakin hiukan vaikea hommaa toteuttaa. Ja hyvin soittivat, kaikki yhtyeet, mutta varsinkin White Death pisti silmään silkalla helvetinmoisella nopeudella. Kitaristien käsiä ei juuri erottanut kun sahasivat menemään ja rumpali veti kanssa sitä semmosta nopeaa, blastbeatiako se nyt on, suurimman osan soittoajasta. Eli suht vaikuttavaa menoa oli, vaikka itse pidänkin enemmän hitaammasta tai erittäin hitaasta junnauksesta.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ikävää, että 89 centin pituuteni on sulle tuollainen lyömäase. Itse olen asian suhteen ihan sujut. Tytötkin tykkää.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
"Harhaileva Kääpiö", ettei olis joku Alpun tribuuttibändi?
Tai "Vaeltava Kääpiö", joka on aika lähellä "Valtavaa Kääpiötä", joka sekin vissiin on paikallisia bändejä. Wandering Midgetin rumpalilta asiaa kysyin kerran ja sanoi ettei tuollaista yhteyttä nimillä kuitenkaan tarjkoituksellisesti ole.

Örfil

Guest
Ikävää, että 89 centin pituuteni on sulle tuollainen lyömäase. Itse olen asian suhteen ihan sujut. Tytötkin tykkää.
Oma 78 senttinen varteni on juurikin suomalaisten keskimitta.

Annoin kerran netissä pakit naiselle, jonka kanssa olin ollut mailiyhteyksissä ja treffejä alustavasti väsättiin.
Sen netti-ilmoituksessa oli ollut minimiraja pituudelle 180 cm, mutta otin riskin ja vastasin.

Kun sitten parin syyn takia (lähetti mm. kuvansa ja näytti siinä exäni kaksoisolennolta) ilmoitin omasta mielestäni hyvin kohteliaasti etten ole sittenkään halukas tapaamaan, suuttui aivan silmittömästi ja sanoi että olisi pitänyt pitää kiinni 180 cm pituusrajasta, koska sitä lyhyemmät miehet ovat kuulemma täysiä mulkkuja.

No, niin kai sitten :eek:

Sue_me

Well-known member
Mitä pitempi varsi, sitä himmeämpi valo.

Örfil

Guest
Kai tämäkin on keikkailmoitus, tavallaan.

Tänään mennään katsomaan TTT:lle "Mauno Peppone - Elämä, Kuolema ja Comeback"