Tänne kaikki olut-arvostelut

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
1836 Classic All Malt Lager

Valmistusmaa: Suomi
valmistaja: Oy Hartwall Ab
Pakkauskoko: 0,44 l tölkki
Alkoholipitoisuus: 4,5 %

Tyyppi: Kokomallaslager
Väri: Vaalean meripihkan värinen
Vaahto: Runsas ja kestävähkö vaahto

Maku: Pehmeä, mutta sopivasti humalinen olematta kitkerä. Raskaahko runsaampaan käyttöön.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Olut : kaikki merkit
Valmistusmaa : kaikki maat
Arvosana : 0/5
Teksti : Olut on pahaa. Piste.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
kouvotsvoni sanoi:
Sinebrychoff Porter IV B



1.65e pullo ja voltteja sen 7.2%. Epäilin olutta huonoksi, kun eihän halpa voi hyvää olla, ja volttejakin turhan paljon..mutta kyllä tuo vain oli. Jos/kun alemäyristen myynti lakkaa ja se nostaa kauppaoluitten hintoja, niin siirryn tuon oluen juontiin. Maltaista ja ah niin hyvää porteria. Hinta/laatusuhde oli kyllä kohdillaan ehdottomasti..ja kyllä humahti ensimmäinen jo, mihinkä tarkoitukseen olut onkin tarkoitettu:) ..pari kertaa tullut ostettua toistekin, ja ai että on hyvää. Viisi tähteä.

*****

edit: lisätty tähti.
Heh, vaikka oluet on mun mielestä kaikki pahoja, niin tuo on oikeesti paskimman makuinen olut jota olen maistanut. Jos ne kaikki maistuis tolta, ei tarttis sitäkään vähää olutta juoda mitä nykyisin juon.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Runar ja Kyllikki sanoi:
Heh, vaikka oluet on mun mielestä kaikki pahoja, niin tuo on oikeesti paskimman makuinen olut jota olen maistanut. Jos ne kaikki maistuis tolta, ei tarttis sitäkään vähää olutta juoda mitä nykyisin juon.
Voihan toki jokin olla vielä pahemman makuista kuin pahan makuinen "perus-paha-olut"!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Heh, vaikka oluet on mun mielestä kaikki pahoja, niin tuo on oikeesti paskimman makuinen olut jota olen maistanut. Jos ne kaikki maistuis tolta, ei tarttis sitäkään vähää olutta juoda mitä nykyisin juon.
Minä en WebSlaven tapaan jättänyt omia mieltymyksiä ja makunystyrä tuntumia pois arvosteluista:alppu: Toinen tykkää kaljasta, toinen lasolista.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica

Morland Hen's Tooth, 6.5%
Hyvää strong alea, mietin vaan muita kisailijoita, kun saanut hopeaa "vuoden brittiolut"-kisassa 2006 vuonna. Miinusta epäilyttävästä sakasta pullon pohjalla ja hinnasta, muuten toki plussan puolella.
***½
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica

Gouden Carolus Classic, 8.5%
Makeaa, nannaa masuun asti. Ei oikeastaan pahaa sanottavaa löydy etsimälläkään, mitä nyt ihan turhan tuhtia. Hyvä valinta:thumbup:
****
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica

Svyturys Baltijos, 6.0%
Nannaa, maltaista, hyvin uppoavaa, halpaakin Suomen hinnoiksi. 4 tähteä minimi vaatimus tälle:thumbup:
****
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Matxi sanoi:
Olut : kaikki merkit
Valmistusmaa : kaikki maat
Arvosana : 0/5
Teksti : Olut on pahaa. Piste.
Meillä demokratiassa myös vähemmistöillä on oikeus mielipiteeseen :)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica

Belle-Vue Kriek, 5.1%
Ei tuosta oikein ottanut selvää onko tuo lintu vai kala, kun makeasta kirsikkajuomasta ei tule ensimmäisenä olut mieleen, mutta kyllä tuo kuitenkin ihan mukiinmenevältä maistui, joskaan ei erityisen hyvältä. Aivan ylihinnoiteltua, kun litahinta päälle 8e.:thumbdown
**½
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kaikki kaljat maistuu paljon paremmilta aamulla siinä 10-11 aikaan. Siis kuppilassa Kalliossa ja edellisen illan juopottelun jäljiltä. Ainakin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica

Mönchshof Bockbier, 6.9%
Hieno pullo, ja etenkin korkkisysteemi. Maku oli mukava, sopi picnic-olueksi hyvin.
***½
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica

Newcastle Brown Ale, 4.5%
Makeahko ja oikein mukavan juotava olut. Ei mitään huonoa maussa, mutta vähän enemmän puhtia olisi kuitenkin kaivannut. Plussalle jää silti helposti.
***+
 
Ylös