Tänne kaikki olut-arvostelut

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica

Bohemia Regent Prezident, 6.0%
Jopas yllätyin positiivisesti. Sen verta mukava ja hyvä maku. Helposti juotava tapaus ja plussaa jälkimaustakin:thumbup: Tuskin kauheasti se pettyy joka tämmöisen ottaa saunaolueksi perus III tai IV-oluen sijasta.
****½
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Kuusi:kuusi N olla pilkku5 tölkkiä karjalaa join. Lievästi kännähtävä maku humalaisittain. Tyhjään mahaan kun juo niin nousee paremmin päähän (niksi) Sitten vielä joitain juomia jotka ei tähän toikkiin sovikkaan :frank:
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
kouvotsvoni sanoi:
Tänään jos tuota Starobrnon ottaisi Micaelin innoittamana.
Onkos Kouvo olutmiehenä maistanut tuota "maailmanparasta" Budejovický Budvarin Premium Dark Lageria?
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
McEvans Export / Puolitumma ite tykkään kovasti ja kaverikin kehu. Vuosiin en ole enää kaupoista löytänyt. harmi. *****

London Pride - en tykänny erityisesti. En ostaisi enää. **

Lahden Erikoinen III Tavallisen kirpeä lagerlitku, alle keskiarvon. **½
 
Viimeksi muokattu:

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Micael sanoi:
Erinomaisen hyvää olutta Starobrno. Mallas ja humalanmaku kohdallaan. Jos tuota illan mittaan tulis juotua useampikin kuin laki sallii, niin tuon nimen ääntämisen kanssa voi tulla ongelmia.

****1/2
Brnossa tuli tuota juotua melkoisesti, kun olin MotoGP-leirintäalueella 3 yötä. Hanasta alkoivat heti valuuttaa kun meikäläinen hoippui lähemmäs tiskiä eli ei ollut ääntämisongelmia.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica

Starobrno Cerné, 3.8%
Tummanpunaista tsekkiolutta. Turhan kevyttä ja makeaa olutta makuuni.. Vetisen mauttomuuden sijasta kuitenkin todella mukavaa ja kelpoa olutta.:thumbup:
****-
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
kouvotsvoni sanoi:

Starobrno Cerné, 3.8%
Tummanpunaista tsekkiolutta. Turhan kevyttä ja makeaa olutta makuuni.. Vetisen mauttomuuden sijasta kuitenkin todella mukavaa ja kelpoa olutta.:thumbup:
****-
Minulla oli viimeksi Starobrno *Czech Traditional Lager* -etiketin mukaan. Noita laatujakin on aika paljon ja itse pidän enemmän vaaleasta Lager -tyyppisestä oluesta, mutta pitänee ens kerralla maistaa tummempaakin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Micael sanoi:
Minulla oli viimeksi Starobrno *Czech Traditional Lager* -etiketin mukaan. Noita laatujakin on aika paljon ja itse pidän enemmän vaaleasta Lager -tyyppisestä oluesta, mutta pitänee ens kerralla maistaa tummempaakin.
Ensimmäinen joka osui silmään.. Pitää noita vaaleampia etsiä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica

Ayinger Ur-Weisse, 5.8%
Imelän tuoksuinen, makean makuinen, hapokas. Maku hyvä alusta loppuun, ei kuitenkaan loppupelissä sellaista mitä tekisi usein mieli. Periaatteessa hyvää, mutta joku (hapokkuus ja imelyys?) vaan tökki vastaan etten tätä valioluokkaan nostaisi..jälkikäteen eniten tökki, kun lempiolueni Sinevrychoffin Porter tuoksui ja maistui tämän jälkeen aluksi lähinnä oksennukselta:yuck: Mur. Siitä hyvästä miinus.
***+
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Starobrno Czech Traditional Lager, 4.7%
Citymarketin oluthyllyltä eilen löysin tällaisen..tämäköhän nyt oli sitä mitä Micael oli juonut? Yllättävän makuisa kaupan olueksi. Ei mitään ylimaallisen legendaarista, mutta tästä kyllä saisivat suomalaiset oluttehtailijat ottaa mallia koffeihinsa ja olveihinsa. Tätä kyllä ostan toistekin.:thumbup:
****+
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
kouvotsvoni sanoi:
Starobrno Czech Traditional Lager, 4.7%
Citymarketin oluthyllyltä eilen löysin tällaisen..tämäköhän nyt oli sitä mitä Micael oli juonut? Yllättävän makuisa kaupan olueksi. Ei mitään ylimaallisen legendaarista, mutta tästä kyllä saisivat suomalaiset oluttehtailijat ottaa mallia koffeihinsa ja olveihinsa. Tätä kyllä ostan toistekin.:thumbup:
****+
Juuri tuota löytyi täältäkin K-Marketista. Itsekin aioin ostaa lauantaisaunalle tuota taas saunajuomaksi. Täällä näkyy tuon hinta olevan 2,59/0,5 ltr.plo, kai se on sama sielläkin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Micael sanoi:
Juuri tuota löytyi täältäkin K-Marketista. Itsekin aioin ostaa lauantaisaunalle tuota taas saunajuomaksi. Täällä näkyy tuon hinta olevan 2,59/0,5 ltr.plo, kai se on sama sielläkin.
Samaa luokkaa se hinta oli.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kirjoitin tuonne lööpitykseen, mutta laitetaan tännekin, koska aihe soppii toikkiin hyvin.

Nyt olisi hyvä rako itse kunkin arvostella Nokian panimon oluita ja ottaa käyttöön sellainen "pulassa olevia ei jätetä" -henki.
Vesikriisin matalaksi jyräämä pienpanimo keikkuu konkurssiuhan partaalla täysin ilman omaa syytään.

Nokian panimo uhkaa kaatua vesikriisin seurauksena.

Valitkaa NYT Nokian panimon oluita kaupan hyllyltä.

Arvostelua tulossa lähiaikoina. Taidan ostaa kevään kaikki oluet Nokialaisen valmistajan valikoimista, siksi hieno juttu nuo pienpanimot mielestäni ovat.


Eiköhän osallistuta yhden pienpanimon pelastamiseen.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Ei tuo Nokian panimon Keisari ihan ollut minun makuuni, mutta Kommodori on kyllä ihan hyvää.
 
Ylös