kouvotsvoni
Banjottu
Nyt olis muuten 107 täynnä... Mutta pari arvostelua pistän keretessäni.:alppu:
Enemmänhän olusissa riittää arvosteltavaa :thumbup:Hyvät olutarvostelut, mutta siirry viineihin silti:ahem:
Linkkaamassasi kuvassa vaahtoa kuitenkin tuntuu piisaavan!Slottskällans Imperial Stout, 9.0%
Hyvin tumma ja niukkavaahtoinen. Tuoksussa alkoholi lämmittää ja musta kahvi sekä mallas osissa. Todella mukavasti lämmittävä ja täyteläinen. Nam! Tätä hakemaan ensi Alko-reissulla lisää, jos vielä on:thumbup: Ei tästä keksi mitään huonoa.
Parempaakaan kuvaa en löytänyt Monessa on vissiin vanha (tai joku vaihtoehtoinen..tai uudempi) etiketti. Kaipa tuonkin saa kuohuamaan, kun tarpeeksi hölskyttää ennen aukaisua.Linkkaamassasi kuvassa vaahtoa kuitenkin tuntuu piisaavan!
Tai kaataa hieman lämpimämpänä.Parempaakaan kuvaa en löytänyt Monessa on vissiin vanha (tai joku vaihtoehtoinen..tai uudempi) etiketti. Kaipa tuonkin saa kuohuamaan, kun tarpeeksi hölskyttää ennen aukaisua.
No aika lämmintä tämä kyllä oli.. Minulla joku viallinen puteli:thumbfh:Tai kaataa hieman lämpimämpänä.
Tuotakin tuli maistettua ja tais paikallisista olla se joka mulle huonoiten maistu. Mutta siis toki hyvin silti . Sattu olemaan just se hetki kun meinas reissulla se rapula iskeä niin joutu nieleskelemään aika pahasti jo ennen tota. Mut lentokentän paarissa oli kyllä jo ihan hyvää. Jälkimuistoina saman arvion antaisin. Kolme ja puoli.Gambrinus Svetlý (No.1)
Tätäkö se Juskis ja geilis olivat ulukomailla juoneet? Public cornerista löytyi.
Kullanvärinen ja niukkavaahtoinen. Tuoksussa mallasta, ihan hyvä. Kevyt ja mukavaa juotavaa, mutta ei mitenkään niin erikoista löytynyt.
***½
Juuri tuota on Myyrmannnin CM:ssä kohtalaisen edukkaasti. Antaisin nyt kahden tölkillisen jälkeen puolikkaan tahi 3/4 tähteä vähemmän kuin Kouvo. Hintaansa nähden kyllä hyvä vaihtoehto, muttei mitenkään eroa massasta (heh).Gambrinus Svetlý (No.1)
Tätäkö se Juskis ja geilis olivat ulukomailla juoneet? Public cornerista löytyi.
Kullanvärinen ja niukkavaahtoinen. Tuoksussa mallasta, ihan hyvä. Kevyt ja mukavaa juotavaa, mutta ei mitenkään niin erikoista löytynyt.
***½
Ootko siirtynyt alkoholilliseen olueeseen?Juuri tuota on Myyrmannnin CM:ssä kohtalaisen edukkaasti. Antaisin nyt kahden tölkillisen jälkeen puolikkaan tahi 3/4 tähteä vähemmän kuin Kouvo. Hintaansa nähden kyllä hyvä vaihtoehto, muttei mitenkään eroa massasta (heh).
Heinäkuussa Toki edelleen myös holitonta maistelen. :alppu:Ootko siirtynyt alkoholilliseen olueeseen?
No tevetuluoa joukkoon, oon missannut sun holittoman-kauden lopun... :alppu:Heinäkuussa Toki edelleen myös holitonta maistelen. :alppu:
Kai minä jossain täällä forumilla kehuin olleeni 250 vuorokautta holittomana?