Mä olen tullut samaan johtopäätökseen muutaman testatun oluen jälkeen.Olut on hyvää.
Miksei *****/*****?Mä olen tullut samaan johtopäätökseen muutaman testatun oluen jälkeen.
****/*****
Tai peräti *****/**** ?? :eek!:Miksei *****/*****?
Miksei *****/*****?
Kostoksi. 107Tai peräti *****/**** ?? :eek!:
En siltikään ymmärrä. :doubtful:Kostoksi. 107
No sehän on sun ongelmasi. T: TimoEn siltikään ymmärrä. :doubtful:
Tällä viikolla oli ilmestnyt paikalliseen kauppaan tuota tölkissä. En viel rohjennut ostaa/maistaa, mutta tämän arvostelun jälkeen vois ens vkl testatat tätä.
Kuva pullosta kun en heti löytänyt kuvaa liiteristä ostamastani tölkistä, joka ilmeisesti on sisällöltään sama.
Original Litovel Dark 3,8%
Brewed and Canned at Pivovar Litovel a.s., Palackeho 934, 784 01 Litovel, Czech Republic. Www.litovel.cz
Avatessa makean maltainen tuoksu. Tuoksussa on siirappia ja paahteisuutta. Kaadettaessa lasiin pinalle nousee tiivis vaahto, joka hupenee melko nopeasti. Väri on riittävän tumma tummaksi olueksi (huom. väriaine) ja kirkas, ei samea. Maku on tasainen ja mallas on hyvin esillä. Siirappisuus ei niinkään enää maussa tunnu, paahteisuus kyllä. Humalakin tuntuisi maistuvan muutaman hörpyn jälkeen. Melko tasainen tuttavuus, siitä plussaa, vivahteita maussa voisi olla enemmänkin. Tasapainoinen.
Valmistusaineet: Vesi, Ohramallas, Sokeri, Humala, humalauute, Makeutusaine sakariini E954, Väri E150, Antioksidantti: Askorbiinihappo
Markettiolutarvosana: 4-/5
Tämä on tällainen amatöörin arvostelu, joten ei vittuilua siitä, kiitos.
Kertoo varmaan, kun on tarpeeks maistellut. Ellei sit maksa petä ensin.Ihan mielenkiinnosta: Mitkäs oluet on Kouvolle maistunut parhaiten?
Kerran olen käynyt tuolla. Kaikki nuo tuli maisteltua läpi samalla reissulla.Panimoravintola Koulun tarjonnasta valitsin tuopposen Reksiä. Erinomaisen hyvää ja maukasta. Listalla oli myös Ope, Lehtori ja Maisteri. Lehtori on mainituista mielenkiintoisin...
Paljonko oli hintalappu?Slottskällans Imperial Stout, 9.0%
Hyvin tumma ja niukkavaahtoinen. Tuoksussa alkoholi lämmittää ja musta kahvi sekä mallas osissa. Todella mukavasti lämmittävä ja täyteläinen. Nam! Tätä hakemaan ensi Alko-reissulla lisää, jos vielä on:thumbup: Ei tästä keksi mitään huonoa.