Tänne kaikki Skyggeboy -kortit

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Tänne voi ilmottaa aina, jos joku tällä foorumilla on mun syytä. Tuntuu nykyään kaikki syyttävän minua jostain aiheesta, nyt sittemmin burb veti minut syypääksi tämän toikin hassutteluun. Jos käsi sydämmellä koet minut syylliseksi mihin tahansa tällä foorumilla, niin ilmoita siitä täällä.

Perkele. :wall:

Ria

Jäässä
Komppaan kouvoa, purppia tai molempia.

burb

.
Aina jos tekee itsestään toikin niin on syyllistynyt virtuaalimasturbaatioon. Onnea!

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Kysymys sköppeboylle!

Voisitko Sköppeboy printata alla olevan kuvan tarrapaperille ja liimata otsaasi?

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
:D

Skygge on muuten tyhmä homo, kun perusti tämän juuri, kun minun piti perustaa: Tänne kaikki Skyggeboyn vika -ilmoitukset -ketju.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Skrägäbää on kyhny hoopo!
burbilla on hyvä musiikkimaku, paljon pätäkkää, komea ulkomuoto ja forumin parhaat jutskat. Puhumattakaan jutuista.

17:eitsemäntoista plussaa
+++++++++++++++++

Miinuksena mainittakoon, että se on kaksoisnikki, eikä enää moderaattori. Puolikas miikka molemmista, yhteensä:
-

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Syke on syyllinen ihan kaikkeen. Ja jäljelle jäävät asiat on Fyffen vika.

Päätöksestä voi valittaa Moelle.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tänne voi ilmottaa aina, jos joku tällä foorumilla on mun syytä. Tuntuu nykyään kaikki syyttävän minua jostain aiheesta, nyt sittemmin burb veti minut syypääksi tämän toikin hassutteluun. Jos käsi sydämmellä koet minut syylliseksi mihin tahansa tällä foorumilla, niin ilmoita siitä täällä.

Perkele. :wall:
Onnea kaikkien aikojen toiseksi marttyyreimmän toikin perustamisesta! Ihan vitunmoista hulinaa!

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Skyggeboy ei ole ainakaan tällä hetkelle yksin syylinen mihinkään, vaikka olisi voinut järkevänä kertoa muille aiheen arvio käyttäjä idean, koska hän tajusi sen idean, ainakin hetkellä. Mutta voisi järkvänä lopettaa sielä aiheessa olevan pelleilyn.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Vakavissaan kun hetken koittaa olla, niin: se on kyllä helvetin hienoa, miten täällä puolustetaan toisia, ettei ketään vaan pahoita mieltään. Paitsi Skyggeä, se on yleinen pinata, jota saa hutkia niin paljon kuin sielu sietää.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Vakavissaan kun hetken koittaa olla, niin: se on kyllä helvetin hienoa, miten täällä puolustetaan toisia, ettei ketään vaan pahoita mieltään. Paitsi Skyggeä, se on yleinen pinata, jota saa hutkia niin paljon kuin sielu sietää.
Niinpä. Etenkin Case Iso8:n jälkeen mua on lyöty kuin pientä sikaa, jos hassuttelen niin kuin muutkin. Suoraan sanottuna vituttaa, mutta on tässä isompiakin murheita olemassa.

Ria

Jäässä
Skygge on aina jos ei ensimmäisenä niin sun jälkeen toisena puolustelemassa oikeutta vittuilla aina ja kaikille. Se saattaa jättää sen väärinkäsityksen, että kyseiselle hahmolle sais itselleenkin vittuilla. Ne hahmot joille vittuilusta sille on huomautettu on pääasiassa niitä jotka ei myöskään jaa vittuiluja kelleen. Jos ja kun se nyt sitten on skyggenkin kohdalla menny joskus yli niin se on toki ikävää, mutta tän toikin sisältö ei nyt vielä kovin paha mun mielestä ole, vastaanottajan omat tavat huomioiden.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
No kyllä se nyt saatana pistää vituttaan, että sen yhden episodin jälkeen mulle on heti valitettu, jos vähänkin hassuttelen. Ensin Mosset ja ko. Sen jälkeen Webslave, sittemmin Hokkasen Otto ja burb.

Onhan se vitun hienoa, että modetkin ottaa silmätikuksi ja yrittävät käynnistää ajojahtia. Ei varmaan oikeasti jaksa enää tämmöisellä palstalla kauaa enää olla, kun mulla on paljon suurempiakin ongelmia. Eikä jaksaisi olla jatkuvasti ottamassa paskaa niskaan.

Muut täällä näköjään saa hassutella, mutta jos mie jotain sanon ni se on heti ihan helvetin kauheeta ja maailman loppu.

Viimeksi muokattu: