Tärkeä tiedotus hahmolle Il Tempo Gigante!

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tämä on totuus, the K-man has spoken:

Yllättävä totuus, sanoisin.

Nyt kun tämä tuli selväksi, voidaan ruveta pohtimaan kurskin sienissä oloa.
Eipä tuo nyt yllättänyt. Hyvä, että totuus tuli vihdoin kaiken kansan tietoon. Olen aina ollut sitä mieltä, notta forumin parhaat ja viisaimmat mielipiteet tulevat pohjois-Savaosta, erityisesti Kuopion seutukunnasta.

Voinet tämän tojckin myös toisaan palstan lukijain tiedoksi linkata, niin sielläkin loppuu aiheesta vääntäminen lopultakin.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Eipä tuo nyt yllättänyt. Hyvä, että totuus tuli vihdoin kaiken kansan tietoon. Olen aina ollut sitä mieltä, notta forumin parhaat ja viisaimmat mielipiteet tulevat pohjois-Savaosta, erityisesti Kuopion seutukunnasta.

Voinet tämän tojckin myös toisaan palstan lukijain tiedoksi linkata, niin sielläkin loppuu aiheesta vääntäminen lopultakin.
Pyritään hoitamaan. Kyllä tämän takia yhden kuukauden jäähyn ottaa.

Samoilla linjoilla ollaan kyllä tuon suhteen.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Eipä tuo nyt yllättänyt. Hyvä, että totuus tuli vihdoin kaiken kansan tietoon. Olen aina ollut sitä mieltä, notta forumin parhaat ja viisaimmat mielipiteet tulevat pohjois-Savaosta, erityisesti Kuopion seutukunnasta.
Olen ollut tismalleen samaa mieltä heti sen jälkeen kun muutin pois pohjois-Savaosta, erityisesti Kuopiosta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kyllähän Rauma hakkaa Porin 107-0.

Raumalla sentään oma kieli ja perinteitä nyplyystä pysskafeihin.:thumbup:
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Rauma vs. Pori väittely on aina todella tärkeä. Entäs sit toi Turku vs. Tampere? :confused: Sekin on tollanen ikuisuuskysymys.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Ei minusta. Luulin jo kurskin ratkaisseen tuo väittelyn lopullisesti, mutta sitten tuli toiselta taholta toinen mielipide, ja taidamma olla lähtökuopassa taas nyt?
Tää on taas niin Jellinekiä, niin Jellinekiä. Kurski kertoi jo totuuden asiaan liittyen. Ja nyt sitten ruvetaan vastaan väittämään mielipiteillä. Ei näin.
 
Ylös