Tärkeää tietoa jaossa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Takavetoiset autot puskevat mutkassa, koska niiden takarenkaat eivät käänny! Varma tieto - ei maksa mitään! :ahem:

vermula

Well-known member
Ja keskipakovoima heittää auton ulos tieltä kaarteessa.

jitu

Well-known member
Sijainti
Suomen Moskova
Dominic sanoi:
Takavetoiset autot puskevat mutkassa, koska niiden takarenkaat eivät käänny! Varma tieto - ei maksa mitään! :ahem:
Tilanne on juuri päinvastoin. Etuvetoinen puskee mutkassa! Kokemusta on!

DFiaA

I told you so
Re: Re: Tärkeää tietoa jaossa.

jitu sanoi:
Tilanne on juuri päinvastoin. Etuvetoinen puskee mutkassa! Kokemusta on!
Opetellaan käyttämään sitä kaasua ja kytkintä oikein :eek:

Acsel

Hyper Member
Sijainti
Finland
Mielestäni domppari vois olla hiljaa autoista kun se ei ajokorttiakaan saa silmävikojen takia ikinä! :wink: :ahem:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Acsel sanoi:
Mielestäni domppari vois olla hiljaa autoista kun se ei ajokorttiakaan saa silmävikojen takia ikinä! :wink: :ahem:
Raportoin tuon postauksen äsken modeille. Todellä mautonta ja törkeää ruumillisen vamman solvausta. Tämän postauksen modet saa poistaa samalla kuin tuon, johon tämä on reply.

Acsel

Hyper Member
Sijainti
Finland
Runar ja Kyllikki sanoi:
Raportoin tuon postauksen äsken modeille. Todellä mautonta ja törkeää ruumillisen vamman solvausta. Tämän postauksen modet saa poistaa samalla kuin tuon, johon tämä on reply.
*nyyh* :wink:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Acsel sanoi:
Niin, no. Ehkä saan, ehkä en, sitähän ei meistä kukaan vielä tiedä.

Mutta se on aika ikävää että vaikka sulla on ajotunteja luultavasti 100 ellei jopa 1000 kertaa mua enemmän, minä silti tiedän autonkäsittelystä sua enemmän. Se jos jokin on surullista. :)

Mutta jaksamisia sinulle toveri! :thumbup:

Acsel

Hyper Member
Sijainti
Finland
Dominic sanoi:
Niin, no. Ehkä saan, ehkä en, sitähän ei meistä kukaan vielä tiedä.

Mutta se on aika ikävää että vaikka sulla on ajotunteja luultavasti 100 ellei jopa 1000 kertaa mua enemmän, minä silti tiedän autonkäsittelystä sua enemmän. Se jos jokin on surullista. :)

Mutta jaksamisia sinulle toveri! :thumbup:
Niinpä tietenkin! Ja sun tietosi autojen käsittelystä perustuvat Grand Prix Legendsin oivaan Papyruksen luomaan fysiikkaengineen!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Tähän sen verran lisävalaistusta, niille jotka eivät IRCcaa, että Acsel kirjoitti taas fysiikan lait uusiksi ja alkoi väittää, että takavetoiset autot puskevat. :D :D :D
Lisäksi hänelle oli tuntematon tieto se, että puskeminen=aliohjautuvuus.

Vaikka asiantuntija onkin. :thumbup:

Petri Piira

Olivier Gavetta
Ja mua jäi vieläki vaivaamaan protomiehenä se Audi R8, jossa lukis Quattro jossain kohden.

Tosin onhan sellainen tarra voinut olla jossain promootiomallissa aikanaan, mutta silti haluaisin nähdä.

Acsel

Hyper Member
Sijainti
Finland
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tähän sen verran lisävalaistusta, niille jotka eivät IRCcaa, että Acsel kirjoitti taas fysiikan lait uusiksi ja alkoi väittää, että takavetoiset autot puskevat. :D :D :D

No perinteisiin auton käyttäytymismalleihin, kuten ali-tai yliohjautuvuuteen, kyseisenlainen puskeminen, työntäminen suoraan eteenpäin, ei liity lain'

Sen sijaan tarjoitan reaalisella puskevuudella sitä, että takavetoisen auton vetävät pyörät vetävät suoraan myöskin kaarteissa, vaikka kaarteen suuntaan vetäminen on paljon tehokkaampi keino kiihdyttää kaarteissa. :ahem:

Eemeli

Member
Runar ja Kyllikki sanoi:

Onkohan osa f1-autoista sitten etuvetoisia, kun olen mielestäni haastatteluissa kuullut kerrottavan jopa niiden välillä puskevan?