Tilanne on juuri päinvastoin. Etuvetoinen puskee mutkassa! Kokemusta on!Dominic sanoi:Takavetoiset autot puskevat mutkassa, koska niiden takarenkaat eivät käänny! Varma tieto - ei maksa mitään! :ahem:
Paitsi jos kyseessä on RATTIMIES!vermula sanoi:Ja keskipakovoima heittää auton ulos tieltä kaarteessa.
Opetellaan käyttämään sitä kaasua ja kytkintä oikeinjitu sanoi:Tilanne on juuri päinvastoin. Etuvetoinen puskee mutkassa! Kokemusta on!
Raportoin tuon postauksen äsken modeille. Todellä mautonta ja törkeää ruumillisen vamman solvausta. Tämän postauksen modet saa poistaa samalla kuin tuon, johon tämä on reply.Acsel sanoi:Mielestäni domppari vois olla hiljaa autoista kun se ei ajokorttiakaan saa silmävikojen takia ikinä! :wink: :ahem:
*nyyh* :wink:Runar ja Kyllikki sanoi:Raportoin tuon postauksen äsken modeille. Todellä mautonta ja törkeää ruumillisen vamman solvausta. Tämän postauksen modet saa poistaa samalla kuin tuon, johon tämä on reply.
Niin, no. Ehkä saan, ehkä en, sitähän ei meistä kukaan vielä tiedä.Acsel sanoi:Mielestäni domppari vois olla hiljaa autoista kun se ei ajokorttiakaan saa silmävikojen takia ikinä! :wink: :ahem:
Niinpä tietenkin! Ja sun tietosi autojen käsittelystä perustuvat Grand Prix Legendsin oivaan Papyruksen luomaan fysiikkaengineen!Dominic sanoi:Niin, no. Ehkä saan, ehkä en, sitähän ei meistä kukaan vielä tiedä.
Mutta se on aika ikävää että vaikka sulla on ajotunteja luultavasti 100 ellei jopa 1000 kertaa mua enemmän, minä silti tiedän autonkäsittelystä sua enemmän. Se jos jokin on surullista.
Mutta jaksamisia sinulle toveri! :thumbup:
HAHAHAHAH!Dominic sanoi:...tai maalaisjärkeen...
No perinteisiin auton käyttäytymismalleihin, kuten ali-tai yliohjautuvuuteen, kyseisenlainen puskeminen, työntäminen suoraan eteenpäin, ei liity lain'Runar ja Kyllikki sanoi:Tähän sen verran lisävalaistusta, niille jotka eivät IRCcaa, että Acsel kirjoitti taas fysiikan lait uusiksi ja alkoi väittää, että takavetoiset autot puskevat.
Lisäksi hänelle oli tuntematon tieto se, että puskeminen=aliohjautuvuus.
Vaikka asiantuntija onkin. :thumbup:
Kerppenin rattimies kumoaa fysiikan lait ja ajaa 107 prosenttisella nopeudelle :thumbup:Ace17 sanoi:Paitsi jos kyseessä on RATTIMIES!
Onkohan osa f1-autoista sitten etuvetoisia, kun olen mielestäni haastatteluissa kuullut kerrottavan jopa niiden välillä puskevan?Runar ja Kyllikki sanoi:Tähän sen verran lisävalaistusta, niille jotka eivät IRCcaa, että Acsel kirjoitti taas fysiikan lait uusiksi ja alkoi väittää, että takavetoiset autot puskevat.
Lisäksi hänelle oli tuntematon tieto se, että puskeminen=aliohjautuvuus.
Vaikka asiantuntija onkin. :thumbup:
Siipiautot on asia erikseen.Eemeli sanoi:Onkohan osa f1-autoista sitten etuvetoisia, kun olen mielestäni haastatteluissa kuullut kerrottavan jopa niiden välillä puskevan?