Kyse on siitä, ettet älyä mitä tarkoitan.Eemeli sanoi:Onkohan osa f1-autoista sitten etuvetoisia, kun olen mielestäni haastatteluissa kuullut kerrottavan jopa niiden välillä puskevan?
Kyse on siitä, ettet älyä mitä tarkoitan.Eemeli sanoi:Onkohan osa f1-autoista sitten etuvetoisia, kun olen mielestäni haastatteluissa kuullut kerrottavan jopa niiden välillä puskevan?
Näin Eurosportilla semmoisen R8:n, jossa perässä oli 2 quattro-tekstiä, peräsiiven molemmin puolin 1. Tietääkseni noissa sarjoissa neliveto on ollut kiellettyjen listalla varmaan aina, ja luulenkin että kyse oli Audin promootiosta. (= auto ei oikeesti ole quattro / nelivetoinen, vaan takavetoinen kuten f1)Petri Piira sanoi:Ja mua jäi vieläki vaivaamaan protomiehenä se Audi R8, jossa lukis Quattro jossain kohden.
Tosin onhan sellainen tarra voinut olla jossain promootiomallissa aikanaan, mutta silti haluaisin nähdä.
Toisaalta jos kaasuttaa liikaa tai liian vähän niin sivuttaispito murtuu ja perä lähtee alta. Sama etuvetosella, jos kaasutaa liikaa tai liian vähän ni sivuttaispito murtuu ja auto puskee :alppu:Acsel sanoi:Sen sijaan tarjoitan reaalisella puskevuudella sitä, että takavetoisen auton vetävät pyörät vetävät suoraan myöskin kaarteissa, vaikka kaarteen suuntaan vetäminen on paljon tehokkaampi keino kiihdyttää kaarteissa. :ahem:
Lukeehan noissa. Ei tarvitse kävellä kuin lähimmälle Audidiilerille tai guugleen niin jo alkaa näkyä.Ja mua jäi vieläki vaivaamaan protomiehenä se Audi R8, jossa lukis Quattro jossain kohden.
Varmaan aika paljon, jos laskutat ajan mukaan. Meni melkein viis vuotta sulla löytää tuo tieto.Niin että ole hyvä vaan. Paljon sä oot mulle nyt velkaa lain?
Öp Öp! Eipä nyt sekoiteta syitä ja seurauksia!Varmaan aika paljon, jos laskutat ajan mukaan. Meni melkein viis vuotta sulla löytää tuo tieto.
Taidat olla urakkapalkalla, kun kehittelet tuommosia selityksiä. Muuten olisit laskuttanut 5:iiden vuoden työstä?Öp Öp! Eipä nyt sekoiteta syitä ja seurauksia!
Alkuperäisen kysymyksen toimittaminen mulle kesti melkeen 5 vuotta.
Tiedon hankinnassa meni 10 sekuntia, kuvia piti kaivella melkeen minuutti. :thumbfh:
Sarkasmi on vaikea laji.Foorumilla ei taida olla oikeen rattimiehiä/naisia(?). Ainakaa tämän toikin perusteella.