Tärkeää tietoa jaossa.

Acsel

Hyper Member
Sijainti
Finland
Eemeli sanoi:
Onkohan osa f1-autoista sitten etuvetoisia, kun olen mielestäni haastatteluissa kuullut kerrottavan jopa niiden välillä puskevan?
Kyse on siitä, ettet älyä mitä tarkoitan.

Acsel

Hyper Member
Sijainti
Finland
Petri Piira sanoi:
Ja mua jäi vieläki vaivaamaan protomiehenä se Audi R8, jossa lukis Quattro jossain kohden.

Tosin onhan sellainen tarra voinut olla jossain promootiomallissa aikanaan, mutta silti haluaisin nähdä.
Näin Eurosportilla semmoisen R8:n, jossa perässä oli 2 quattro-tekstiä, peräsiiven molemmin puolin 1. Tietääkseni noissa sarjoissa neliveto on ollut kiellettyjen listalla varmaan aina, ja luulenkin että kyse oli Audin promootiosta. (= auto ei oikeesti ole quattro / nelivetoinen, vaan takavetoinen kuten f1)

Etsin googlella infoa moisista merkeistä muttei kuvia ekojen R8:ien perästä löytynyt.

DFiaA

I told you so
Acsel sanoi:
Sen sijaan tarjoitan reaalisella puskevuudella sitä, että takavetoisen auton vetävät pyörät vetävät suoraan myöskin kaarteissa, vaikka kaarteen suuntaan vetäminen on paljon tehokkaampi keino kiihdyttää kaarteissa. :ahem:
Toisaalta jos kaasuttaa liikaa tai liian vähän niin sivuttaispito murtuu ja perä lähtee alta. Sama etuvetosella, jos kaasutaa liikaa tai liian vähän ni sivuttaispito murtuu ja auto puskee :alppu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ja mua jäi vieläki vaivaamaan protomiehenä se Audi R8, jossa lukis Quattro jossain kohden.
Lukeehan noissa. Ei tarvitse kävellä kuin lähimmälle Audidiilerille tai guugleen niin jo alkaa näkyä.
Kaipaamasi teksti on R8 Audeissa heti siinä etugrillissä. Tosin pienellä alkukirjaimella.
Niin että ole hyvä vaan. Paljon sä oot mulle nyt velkaa lain?

Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Varmaan aika paljon, jos laskutat ajan mukaan. Meni melkein viis vuotta sulla löytää tuo tieto.
Öp Öp! Eipä nyt sekoiteta syitä ja seurauksia!
Alkuperäisen kysymyksen toimittaminen mulle kesti melkeen 5 vuotta.
Tiedon hankinnassa meni 10 sekuntia, kuvia piti kaivella melkeen minuutti. :thumbfh:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Öp Öp! Eipä nyt sekoiteta syitä ja seurauksia!
Alkuperäisen kysymyksen toimittaminen mulle kesti melkeen 5 vuotta.
Tiedon hankinnassa meni 10 sekuntia, kuvia piti kaivella melkeen minuutti. :thumbfh:
Taidat olla urakkapalkalla, kun kehittelet tuommosia selityksiä. Muuten olisit laskuttanut 5:iiden vuoden työstä?