Joko oot siirtynyt 2.0:aan? Tässä näkyy jo taustakuvat!Joo IE on ihan haitarista, onneks on tää Netscape Navigator. :ahem:
Samoin....Muakin voi pilkata, koska duunien takia mun pitää käyttää myös IE:ä.. Softien kun pitäis toimia IE:llä koska käyttäjät käyttää sitä. :mad_old:
:thumbfh:IE RULETTAA!!
IE ON SUOSITUMPI KUIN PRESIDENTTI!
MUUT ON MARGINAALIA!
Eikös Firefox ole syntynyt Netscape Navigatorin pohjalta?Joko oot siirtynyt 2.0:aan? Tässä näkyy jo taustakuvat!
Ei kai varsinaisesti. Firefox ja Netscape versiosta 6 lähtien pohjautuvat kumpainenkin Mozillaan. Oikeampi ilmaisutapa olisi sii ilmeisesti se, että Firefox syntyi Mozillakoodin pohjalta.Eikös Firefox ole syntynyt Netscape Navigatorin pohjalta?
Käyttiksen saastuminen toimii kuin junan vessa. :frank:Ihan hyvä! :ahem:
Ei mitään vikaa.
Toimii kuin - kulunutta sanontaa lainatakseni - junan vessa.
Yläreunassa on myös erityinen ja kätevä rivi, johon voi kirjoittaa esimerkiksi internetosoitteen.
Hieno oivallus on myös ns. "suosikit" -kansio, johon voi tallentaa mielenkiintoiseksi havaitsemiaan internetosoitteita.
Enpä voisi enempää toivoa, vaikka on siinä lukuisia muitakin ominaisuuksia.
Miten joku muu voisi olla muka millään tapaa parempi? :thumbfh:
Niin suuria kysymyksiä, että niitä ei voi ees pollata. :frown:Taalla pohditaan elaman suuria kysymyksia.
Nyt iski flashbackki, että oon surffannut joskus tuollakin selaimella.Netscapehan puolestaan syntyi alunperin Mosaicin pohjalta.
Mun eka surffaus tapahtui puhtaan tekstipohjaisella Lynxillä Unixista käsinNyt iski flashbackki, että oon surffannut joskus tuollakin selaimella.
mulla muistaakseni sama.Mun eka surffaus tapahtui puhtaan tekstipohjaisella Lynxillä Unixista käsin![]()
Komppaan.Nyt iski flashbackki, että oon surffannut joskus tuollakin selaimella.