kouvotsvoni
Banjottu
David Hasselhoff on historian paras laulaja.:thumbup:
Suoritin komennon, mutta järjestelmä väitti ettei mulla ole moista asemaa lain. Korvasin aseman tilalle D: ja heti alkoi wörkkiä. Nyt minulla on iso pino madoista puhtaita CD-levyjä, jonne voi tallettaa lisää kaikkea mukavaa. :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Kun Windows XP:n komentotulkissa kirjoittaa komennon 'format C: /Y' tapahtuu mukavia asioita ja työpäivä kuluu rattoisasti!
Moon kuullu ton jutun blondin suusta. :eek!:Runar ja Kyllikki sanoi:Jos juo joka päivä kaksi kupillista mustaa kahvia, syö kaksi lakritsipatukkaa ja syö kolme palaa tummaa suklaata, niin vuoden päästä ovat hiukset ja iho muuttuneet pikimustiksi!
Mitähän se sanoi? Ruunari ignoressa, niin en näe:frank:jps sanoi:Mä kyllä uskon noitten Ruunarin juttujen olevan totta.
Se ohitti Moen postausmäärässä, eli tosi hyvin. :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Kysyisin oikein näin julkisesti hahmolta "Ruunar & Kyllikki" seuraavan kysymyksen: Mites sulla noin niinkuin muuten menee ?
Tarkemmin katsottuna kyse olikin Ruisrääkästä.forti sanoi:oskari saaren fani bongattu ruissalossa:eek!:
Täsmennysvaade: Oliko se OS:n fani bongattu Ruisrääkästä vaiko Ruisrääkkä bongattu Ruissalossa ?AJ sanoi:Tarkemmin katsottuna kyse olikin Ruisrääkästä.
Eikö se ollutkaan Fasaani?Il Tempo Gigante sanoi:Täsmennysvaade: Oliko se OS:n fani bongattu Ruisrääkästä vaiko Ruisrääkkä bongattu Ruissalossa ?
(Porissa bongattiin männäviikolla Kivikkosirkku).
burb sanoi:Lääkäri oli sanonut eräälle Puolangan mummolle että mummolla on keliakia, ja yksinkertaistaen neuvoi ettei mummeli voi syödä enää kotimaista viljaa missään muodossa.
No, mummohan haki viljansa Haaparannasta, ja keliakia parani! :eek!:
Tosi juttu, sattui kasikytluvulla.
Tuskin.Runar ja Kyllikki sanoi:Utahin osavaltiossa on päätetty lailla kieltää moottoripyöräkypäröiden käyttö. Syynä on uusin tutkimus, jonka mukaan onnettomuustilanteissa painavan kypärän aiheuttama niskan murtuminen tappanut enemmän ihmisiä kuin kypäränkäyttö on pelastanut!
Vastaavan syyn perusteella on päätetty kieltää myös turvavöiden käyttö autoissa!