pendellstock
Well-known member
:nope: No saabismi on sairaus.Sue_me sanoi:Mitähän näihin saabistien märkiin uniin nyt sanoisi.........
:nope: No saabismi on sairaus.Sue_me sanoi:Mitähän näihin saabistien märkiin uniin nyt sanoisi.........
Täällä olen pari kertaa nähnyt tollasen Caddyn. Kolmiakselinen, eli siis takana kaksi, ikäänkuin teli, ja autolla pituutta sen verran, ettei ihan kerralla käänny Petosen Pyörönkaarellakaan U-käänöstä vaan kuskin pitää kerran peruutella.Vesku sanoi:7. Valkea limusiinikin tarvitaan, jos tarvitsee kavereita ottaa kyytiin... Helkkari, törmäsin tähän kuvaan, tuommoinen Hummer-limusiini oli Kuopiossa syksyllä:frank:
Tasan samoilla linjoilla, lopuilla ei sitten niin paljoa väliä (muttei mitään muita saksalaisia merkkejä!) paitsi ehkä Vanwall F1 1950-luvun loppupuoleltaettelbruck sanoi:Jospa nyt sit kuitenkin tällainen viiden minuutin pohdinnan spontaanihko tulos:
1 Porsche 911
Se ei voi olla tollanen Caddy, koska tossa kuvassa on Lincoln. Oon muutaman kerran ollut tollasen kyydissä, ja niiden "hienous" perustuu kadulla seisovan köyhän kansan kuolaamiseen. Muuten ne on ihan perseestä, sisäkorkeus metrin luokkaa; konttaa peremmälle, ole hyvä, ja koeta vaikuttaa arvokkaalta. Alla jyristää kuusmetrinen kardaani niin, että varmaan huomaa.Micael sanoi:Täällä olen pari kertaa nähnyt tollasen Caddyn. Kolmiakselinen, eli siis takana kaksi, ikäänkuin teli, ja autolla pituutta sen verran, ettei ihan kerralla käänny Petosen Pyörönkaarellakaan U-käänöstä vaan kuskin pitää kerran peruutella.
Off-Topic sanoi:Se ei voi olla tollanen Caddy, koska tossa kuvassa on Lincoln. Oon muutaman kerran ollut tollasen kyydissä, ja niiden "hienous" perustuu kadulla seisovan köyhän kansan kuolaamiseen. Muuten ne on ihan perseestä, sisäkorkeus metrin luokkaa; konttaa peremmälle, ole hyvä, ja koeta vaikuttaa arvokkaalta. Alla jyristää kuusmetrinen kardaani niin, että varmaan huomaa.
En ole varma siitä Kuopion Limousinestakaan, onko Caddy vai Lincoln. Joka tapauksessa varustettu kolmella akselilla, eli siis takana kaksi, ja pituutta ainakin yhden haitaribussin verran. Harmi kun ei ole kuvaa ko. autosta, mutta jos joskus saan kuvan napattua, laitan sen esille.Off-Topic sanoi:Se ei voi olla tollanen Caddy, koska tossa kuvassa on Lincoln. Oon muutaman kerran ollut tollasen kyydissä, ja niiden "hienous" perustuu kadulla seisovan köyhän kansan kuolaamiseen. Muuten ne on ihan perseestä, sisäkorkeus metrin luokkaa; konttaa peremmälle, ole hyvä, ja koeta vaikuttaa arvokkaalta. Alla jyristää kuusmetrinen kardaani niin, että varmaan huomaa.
Saiko tuota korimallia 2.0-koneella vai onko tarvinnut rakentaa?Misa1 sanoi:Opel Ascona 2.0S vm 1973
Hmm, hyvä kysymys. Nyt kun tarkemmin muistelen, niin tais olla ettei saanut ku 1.9 litraisena. Varma en ole mut sekin kelpaaettelbruck sanoi:Saiko tuota korimallia 2.0-koneella vai onko tarvinnut rakentaa?
Kyseessä lienee 12-pyttyinen Type D, jota yritettiin huutokaupata viime vuonna. Auton runkonumeroista tjsp löytyi jotain häikkää, minkä vuoksi kauppa ei toteutunut.Tinppa sanoi:olikos muuten se maailman kallein auto vasta myynnissä? auto-unionin 16pyttynen kilpuri?