Jellinek
Banned
Minulle ei ole vielä oikein valjennut, miksi Lancia teki vielä 80-luvun lopulla tuon ECV2:n http://www.synthesisdesign.it/ecv_2.html vaikkei voinut ottaa käyttöön edes ECV1:stä S-ryhmän peruuntumisen takia.
Tuo ei ihan pidä paikkansa. Korsikalla vuonna -83 Beguin keskeytti erikoiskokeella 5. vesipumpun rikkoontumiseen.BMW:n 6litrasesta moottorista taidettiin parhaimmillaan saada 850heppaa ulos,, eli on se ollu "hirvittävä" laite ja vielä "takaveto":tongue: dunno:..Ei ole varmastikkaan ollut aivan helppo ohjus ajettavaksi esim.korsikalla:eek!:
Bernard Beguin sijoittui kolmanneksi korsikalla kyseisellä "bemarilla" vuonna1983 :thumbup:
joo... niin katoin väärin tuolta http://www.juwra.com/corsica_1983_entries.htmlsekotin näimmä lähtölistan ja tuloslistan :jaska:Tuo ei ihan pidä paikkansa. Korsikalla vuonna -83 Beguin keskeytti erikoiskokeella 5. vesipumpun rikkoontumiseen.
Vuonna -82 oli toinen niistä kahdesta kerrasta, kun kyseinen auto otti osaa mm-ralliin ja silloinkin Darniche joutui keskeyttämään, kun vaihdelaatikko rikkoontui.
Ralliversiossa oli muistaakseni noin 400 hevosvoimaa.
Peugeot Cosworth
Ikinä koskaan ihan ymmärtänyt mikä on jutun juoni.. :doubtful:
Mikä tossa DAM 4100:ssa on moottorina? Jollain muutoksellahan noilla Metroilla sai kansallisissa kisoissa ajaa viellä vuoden -86 jälkeen ja vissiin vieläkin on muutamia autoja käytössä.Kansallinen ralliauto, jonka olisi suonut näkevänsä myös laajemmalti:
DAM 4100 GTi
Metro 6R4:n "asfaltti-evo", autoepatto Rover 100:n kuorissa. Roger Binyon ajellut moista Brittein saarilla ihan viime vuosiin asti.