Tuolla uutisen kommentti osiossa jotku heittänyt puoli hauskasti:
Heikki tilalle jos ei kelpaa!Joo, Heikki on tottunut körötteleen joukon hännillä, eikä valita.:alppu:
Tuolla uutisen kommentti osiossa jotku heittänyt puoli hauskasti:
Maldonadolle jäitä hattuun, ettei käy kalpaten. Kohta jää ilman paikkaa ja löytää loppujen lopuksi ittensä testikuskina hinkuen takaisin ajamaan ympyrää.Tuolla uutisen kommentti osiossa jotku heittänyt puoli hauskasti:
Heikki tilalle jos ei kelpaa!Joo, Heikki on tottunut körötteleen joukon hännillä, eikä valita.:alppu:
Siinäpä olisikin sellainen kuskiruletti että ei liene moista ennen nähty.Rubinho tekee paluun Williamsille ja Pastori siirtyy Lotarille rahojen kera. Hulkki siirtyy Sauberilta Massan ja sponssien tieltä Ferrarille. Alonso Larenille Napin kaveriksi ja Perez suhailemaan Catering-talliin.
Onkohan "samurai" tosiaan menettänyt intohimonsa kilpailemiseen? Varsin heppoisesti päästi tulevan tallikaverinsa koreassa ohi. Edellinen Ferrarin muusa ja suurmestari, Rehtori, olisi luultavasti edes ahdistellut agressiivisemmin, tai kilkannut vaikka molemmat ulos.Nostikohan Kimin tallimääräyksen vastainen ohitus Samurain paineita? Ihan hyvä muistutus millaista aisankannatusta on luvassa ensi kaudella :ahem:
Joo kyllä siellä varmaan pakkaillaan kamoja jo lopullisesti kun Alonso ohitettiin. :idea: Helposti ja helposti, tulihan Alonso Kimin rinnalle seuraavaan mutkaan, mutta Kimi sai sisälinjan.Onkohan "samurai" tosiaan menettänyt intohimonsa kilpailemiseen? Varsin heppoisesti päästi tulevan tallikaverinsa koreassa ohi. Edellinen Ferrarin muusa ja suurmestari, Rehtori, olisi luultavasti edes ahdistellut agressiivisemmin, tai kilkannut vaikka molemmat ulos.
Se on aina hitaalla autolla helpompi piiloutua sen "auton hitauden" taakse. Sitten kun saa huippuauton allensa, huomaakin ajavansa niistä sijoista, jossa kilpailu on vähän eri kovaa kuin keskikastissa.Mikäli Alonso mäkille menee en millään usko Perezin jäävän talliin. Johan tuo romurallihamsteri on näyttänyt, mikä on miehiään. Button on sentään tasaisen varma suorittaja, joka on ollut silti Pereziä nopeampi...
Ihmettelen kyllä suuresti, sillä Sauber -aikoina Perez ajoi jopa ihan hyvin välillä... Nyt on vissiin paineita ihan liikaa tai jotain?
Alonso on ajanut paremmin mihin nyky Ferrarilla pystyy. Eihän noita mestaruuksiaYhtä hyvin voi kysyä että mikä hinku Ferrarilla on pitää Alonsoa vielä tallissa? Kaveri on neljä vuotta yrittänyt saavuttaa sitä mestaruutta minkä Kimi puolestaan nappasi jo ensimmäisenä Ferrarivuonna. Montako vuotta vielä pitäisi odottaa? Ferrari on talli joka haluaa mestaruuksia.
Käännän asian toisin päin ja sanon että katsoppa millä budjetilla Ferrari on viimeiset 4 vuotta yrittänyt vääntää voittajapakettia Alonsosta ja autosta verrattuna muihin talleihin. Hyvinhän nuo osasivat 2007 sen homman. Ja oikeastaan 2007-2009. 1 kuskimestaruus ja 2 tallimestaruutta. Alonson aikana ei mitään. Yksittäisiä voittoja.Alonso on ajanut paremmin mihin nyky Ferrarilla pystyy. Eihän noita mestaruuksia
Kimillekkään tullut sen ekan kauden jälkeen. Kyllähän Ferrari haluaa mestaruuksia, mutta tällä hetkelläkin sielä on muutama parempi talli ja tuskimpa Ferrarilla on sen paremmat hamiksetkaan ensi kaudella. Kuskeistahan se ei ole kiinni ensi kaudellakaan, mutta jos talli ei osaa tehdä autoa...
No ei se ferrari niin huono auto ole ollut. Kahdesti mestaruus on jo ollut otettavissa, mutta kaatunut 2010 heikkoon viimeiseen kilpailuun(osaksi myös taktiikoihin) ja 2012 pariin keskeytykseen, joista toinen oli oma typerä virhe. Onhan Alonso ajanut yleisesti erittäin hyvin, mutta pienet virheet tiukoissa paikoissa ovat maksaneet mestaruuden. Alonso on kyllä ihan kiitettävästi luonut median kautta kuvan, missä hän taistelee heikolla autolla ihmeellisin suorituksin jopa mestaruudesta, kuten esim tässä:Alonso on ajanut paremmin mihin nyky Ferrarilla pystyy. Eihän noita mestaruuksia
Kimillekkään tullut sen ekan kauden jälkeen. Kyllähän Ferrari haluaa mestaruuksia, mutta tällä hetkelläkin sielä on muutama parempi talli ja tuskimpa Ferrarilla on sen paremmat hamiksetkaan ensi kaudella. Kuskeistahan se ei ole kiinni ensi kaudellakaan, mutta jos talli ei osaa tehdä autoa...
Jos Kimi sattuisi tuon mestaruuden ensi vuonna nappaamaan, olisi se erittäin suuri isku Alonsolle ja hänen maineelle. Myös jo pelkästään Räikkösen palkkaaminen Ferrarille suurinpiirtein samaan hintaan on suuri epäluottamuksen osoitus Alonsoa kohtaan. Tästä syystä uskon, että halukkuutta mäkille siirtymiseen löytyy, mutta Santander kuvio voi tehdä asiat hankaliksi.- Jos sanot jollekin tänään F1:stä, että punainen auto, jota ajaa sinikypäräinen kuljettaja taistelee mestaruudesta ja on toisena, he sanovat, ettei se voi olla totta, vaan se on ihme, Alonso sanoi Autosportille.
- Olemme tehneet ihmeen 15 kisassa. Ja yritämme pitää ihmeen elossa vielä viiden kisan ajan, espanjalainen jatkoi.
Käännän asian toisin päin ja sanon että katsoppa millä budjetilla Ferrari on viimeiset 4 vuotta yrittänyt vääntää voittajapakettia Alonsosta ja autosta verrattuna muihin talleihin. Hyvinhän nuo osasivat 2007 sen homman. Ja oikeastaan 2007-2009. 1 kuskimestaruus ja 2 tallimestaruutta. Alonson aikana ei mitään. Yksittäisiä voittoja.
Talli tekee auton mutta se on kuski joka saa sen kulkemaan tai sitten ei saa kun ei osaa.
Kaikkihan on turhaa pyörittelyä jos haluaa Alonsofanille keksiä mitään muita selityksiä huonoon menestykseen kuin auto. Ai niin tai olihan Mäkillä: Tallikaverin suosiminen.Aika turhanpäiväistä pyörittelyä. Samalla tavalla kaikki muutkin tallit Red Bullia kukuunottamatta ovat yrittäneet sitä voittavaa pakettia kasata, osa suuremmalla ja osa pienemmällä budjetilla ja kaikki huonolla menestyksellä. Siellä nyt vaan on viimeiset vuodet pyörinyt vastustaja, joka on saanut huippuauton kasattua joka kaudelle.
Vähän hassua myös sanoa, että osasivat homman 2007-2009, kun 2009 nyt oli aivan totaalisen surkea vuosi tallille ja niistä ajoista on menty eteenpäin reilusti..
Ei mikään vaan oikein puolla sitä, että "huono" menestys olisi kuljettajasta kiinni tässä tapauksessa. Eri talleissa ajavien suorituksia nyt on ihan turha yrittääkään pistää paremmuusjärjestykseen, joten ainoa vähänkään luotettava mittari on tallikaveri. Ja siinäkin vertailussa tulee sitten omat ongelmansa vastaan. Mutta joka tapauksessa ainoan samanlaisella autolla ajavan kuljettajan Alonso on Ferrari-aikoinaan voittanut ylivoimaisesti, joten hankala noita suorituksia nyt on huonoksi väittää.Kaikkihan on turhaa pyörittelyä jos haluaa Alonsofanille keksiä mitään muita selityksiä huonoon menestykseen kuin auto. Ai niin tai olihan Mäkillä: Tallikaverin suosiminen.
En minä väittänytkään että Alonso huono olis jos se lohduttaa yhtään. Näyttää vaan siltä muut on parempia.
Tää on kuitenkin moottoriurheilua, missä oikeestaan auto on osa suurinta roolia. Ei Schumiakaan oltu kärräämässä torille mestattavaksi kun ekat 4 kautta Ferrarin puikoissa meni ilman mestaruutta, tai kun Kimi vietti 5 vuotta Mclarenilla ilman mestaruutta. Vaikka olisi tiiminsä kuinka ykköstykki, pitää ottaa huomioon millasia kalustoja siellä radalla on vastassa, eikä kuskit edelleenkää rakenna ja suunnittele autoa, josta Alonsoa on siitäkin syytetty. Ei tää oo mitää muuta puhdasta Alonsovihaa.Käännän asian toisin päin ja sanon että katsoppa millä budjetilla Ferrari on viimeiset 4 vuotta yrittänyt vääntää voittajapakettia Alonsosta ja autosta verrattuna muihin talleihin. Hyvinhän nuo osasivat 2007 sen homman. Ja oikeastaan 2007-2009. 1 kuskimestaruus ja 2 tallimestaruutta. Alonson aikana ei mitään. Yksittäisiä voittoja.
Talli tekee auton mutta se on kuski joka saa sen kulkemaan tai sitten ei saa kun ei osaa.
Mitäs pelkuruutta se on, jos ilmottaa tiimille että lopetan urani ja tilalle hankittiin Kimi?Henkilökohtaisesti toivon, että Alonso jää Ferrarille ottamaan mittaa Kimistä, mies miestä vastaan. Petyin Schumacherin pelkurimaiseen lähtöön Ferrarilta Kimin tieltä. Eivät tuommoiset henkilöt ole mistään kotoisin maailmanmestaruuksista huolimatta, jos eivät uskalla taistella kovaa kuskia vastaan. Haluavat vain pitää kaikin keinoin omasta maineestaan kiinni.
Sehän tässä lajissa onkin parasta että saivarrella ja spekuloida voi loputtomiin ja hakea omat argumenttinsa ihan fiiliksen mukaan mistä milloinkin haluaa.Tää on kuitenkin moottoriurheilua, missä oikeestaan auto on osa suurinta roolia. Ei Schumiakaan oltu kärräämässä torille mestattavaksi kun ekat 4 kautta Ferrarin puikoissa meni ilman mestaruutta, tai kun Kimi vietti 5 vuotta Mclarenilla ilman mestaruutta. Vaikka olisi tiiminsä kuinka ykköstykki, pitää ottaa huomioon millasia kalustoja siellä radalla on vastassa, eikä kuskit edelleenkää rakenna ja suunnittele autoa, josta Alonsoa on siitäkin syytetty. Ei tää oo mitää muuta puhdasta Alonsovihaa.