Crockett
-
- Liittynyt
- 28.3.2007
- Viestit
- 847
Ei nyt housuun kannata paskoa. Nyt vaan on markkinoilla kuskeja jotka ovat halvempia eivätkä tee niin kovia vaatimuksia.Pitkäjänteisyys pitäisi muistua McLaren ajoilta, 5 vuotta...
Ei nyt housuun kannata paskoa. Nyt vaan on markkinoilla kuskeja jotka ovat halvempia eivätkä tee niin kovia vaatimuksia.Pitkäjänteisyys pitäisi muistua McLaren ajoilta, 5 vuotta...
Täysin samaa mieltä! Jotenkin tuntuu että ihmiset on jo unohtanu kauden 2009 maagiset näytöt. Kimi ajoi useita palkintopallisijoituksia ja yhden voiton "tolla paskakoslalla". Ja mun teoria vuoden 2008 "vaisuudesta" menee kyllä ferrarin piikkiin. heti kun massa loukkaantu ja ferrari keskitti voimavarojaan kimiin, niin rupes tulosta syntymäänPitkäjänteisyys pitäisi muistua McLaren ajoilta, 5 vuotta ja mies painoi alusta loppuun täysillä. Sama juttu Ferrarilla, alusta loppuun täysillä. Kaikki viittaa siihen että sitoutuneisuutta ja pitkäjänteisyyttä löytyy.
Kellä oli tasaisemmat tilastot kuin Kimillä? Ei taida monella hemmolla olla parempi motivaatio..?
Kannattaiskohan muistella DNA:n mainosta 8 vuoden takaa, "kyky keskittyä olennaiseen". Voisko "ei kiinnosta" tarkoittaa sitä, keskittyy ajamiseen?
Ainiin, ilmeisesti olit hommaamassa Kimiä maskotiksi, ilmanko aloit epäröimään.. Mää ottasin sen ajamaan.
Ei nyt housuun kannata paskoa. Nyt vaan on markkinoilla kuskeja jotka ovat halvempia eivätkä tee niin kovia vaatimuksia.
Oikeassahan vääpeli on. Ei ole tietoa meillä Kimin vaatimuksista ( paitsi, että ovat sanoneet, ettei ole rahasta kiinni ) eikä ole varaa juuri moittia miehen työn jälkeä jota jo kovasti ehtivät macilläkin arvostaen muistelemaan.Ei nyt housuun kannata paskoa. Nyt vaan on markkinoilla kuskeja jotka ovat halvempia eivätkä tee niin kovia vaatimuksia.
Tämä on toki totta. Mutta kääntäen, jos joku palkkaisi jonkun täysin muun kuin ajotaitojen perusteella niin ehkä sinne ei sitten halutakaan mennä. Eli sopimus jää syntymättä ja molemmat on tyytyväisiä, tällainenkin vaihtoehto kaiketi on olemassa.Loppupeleissä on kuitenkin aivan sama, kuinka hyvä kuski olet, jos kukaan ei halua sinua talliinsa.
MacLaren ajoista on kulunut jo kolme vuotta ja Ferrari ajoistakin kohta pari kuukauttaPitkäjänteisyys pitäisi muistua McLaren ajoilta, 5 vuotta ja mies painoi alusta loppuun täysillä. Sama juttu Ferrarilla, alusta loppuun täysillä. Kaikki viittaa siihen että sitoutuneisuutta ja pitkäjänteisyyttä löytyy.
Kellä oli tasaisemmat tilastot kuin Kimillä? Ei taida monella hemmolla olla parempi motivaatio..?
Sillä mihin sinä (tai minä) sen ottaisi ei ole mitään merkitystä mihinkään.Ainiin, ilmeisesti olit hommaamassa Kimiä maskotiksi, ilmanko aloit epäröimään.. Mää ottasin sen ajamaan.
Heikki Kovalainen?Haetaan F1-tason kuskia yhteistyöhön nykyisen Lewis Hamilton -kuskin kanssa. Myös hyvä ajotaito katsotaan eduksi.
Mä selitän tän kimin halpuuden vielä kerran... Jos Button menee McLarenille 6 miljoonan vuosipalkalla ja McLaren jää toiseksi tai kolmanneksi tallipisteissä, tulee tallille X verran rahaa.Eiköhän Kimi olis paikan saanu melkeimpä mistä tallista vaan jos olis halunnut. Ei vaan halua ajaa 'halvalla' McLarenilla. Hinta-laatusuhde on ratkaisemassa hommaa Buttonin hyväksi McLarenin mielestä. Mies keskittyy johonkin muuhun hommaan ja hyvä niin, jos ei kiinnosta ajaa ykkösissä niin tehkööt sitä mikä kiinnostaa. Ei ole hänellä rahasta kiinni etteikö sais tehdä sitä mistä pitää.
Kivaahan se olisi jos Heikki sinne Mersulle menisi mutta Mersu on sen verran tosissaan etteivät Heikkiä ota. Eikä Nico ja Heikki mikään hyvä pari olisi, kilkkaisivat toisensa ulos jossain kisassa ihan varmasti. Olet vissiin unohtanut nää Heikin Nicoon kohdistamat pappa betalar-jutut.Kysyjä varmaan mietti, että kuka muu kuin Nico menee mersulle.
Itse veikkaan Heikki Kovalaista, halpa, kokenut ja luultavasti markkinoiden paras kuljettaja. (jää Nickille tasaisuudessa mutta... jne)
Joo, itseänikin mietitytti mikä juttu tai järki tuon tympeän asenteen takana oikein oli. Kun tuli menestystä se ruokki jäämiesimagoa, mutta vaisumpien esitysten jälkeen roolista (?) alkoi tull painolasti.Veit jalat suustani. Se suuri hohto mikä oli 2003-2007 haihtui pikkuhiljaa kun juuri tuota "ei kiinnosta" roolia alkoi tulemaan enemmän esiin. Kova kuski mutta se käytös pitää olla nykyaikana muutakin kun pelkkää ajamista. Omalla tavallaan Kimin asenne on hyvin ihailtava mutta väkisin se on väärä tuossa maailmassa. Ja kun vielä saa sen takia potkut ns. parhaasta tallista. Saa nähdä sitten jos tulisi sittenkin vuoden välivuosi ja Red Bull kutsuisi.
Muistuu mieleen joku vuoden nakki ja makkara haastattelu aamuteeveessä missä kimi sanoo että ei kannata mennä ajamaan ku McLarenille tai Ferrarille... Tää ei oo siis mikään uus juttu Kimillä. (tosin menihän se sitten sauberille ekaks, mutta sanoisin että vain sen takia, että pääsisi McLarenille tahi Ferrarille)Sano mitä sanot mutta kyllä nuo "jos en pääse voittajatalliin niin lelut lentää hiekkalaatikosta ja meen kotiin" lausunnot kyllä väistämättä kertoo jotain, piste. Uran alussa Kimi olisi varmaan antanut ainakin toisen pallinsa että olisi päässyt ajamaan (ellei antanutkin, selittäisi osaltaan tuon äänen?) mutta nyt ei selvästikään ole sama hinku enää radalle. Miksi olisikaan?
Odotellaan nyt kuka sinne McLarenille pääsee. Suomalaisittain Glockin meno Manorille oli sikäli positiivista, että Renaultilla on edelleen paikka auki vaikkapa Heikille :ahem:Positiivista kuitenkin, ettei kukaan edes puoliksi täyspäinen väitä, että sopimuksen mahdollinen kariutuminen olisi ajotaidoista kiinni :thumbup:
Mutta kun yhtä lahjakkaita ei ole tarjolla, eikä Kimin sitoutumisessa ( vrt tilastot ) ole siinäkään helppo pistää paremmaksi niin entäs sitten. Ja rahasta sanottiin ettei ole ratkaiseva tekijä neuvotteluissa tai niiden pitkittymisessäMutta kun tarjolla on halvempia, nuorempia, nälkäisempiä ja kenties yhtä lahjakkaita kuskeja jotka on valmiita tekemään sen niin Kimin neuvotteluasemat ei ole enää mitenkään erikoiset.