En nyt tiedä olenko ihan hukassa, mutta ei se Alonson toinen vuosi McLarenilla olisi mitään muuttanut? Missä olisi Alonso ollut vuonna 2009? Kimillä oli sopimus tämän vuoden loppuun, jota optiolla jatkettiin vuoden 2010 loppuun (se toki rikottiin Alonson myötä).Vielä siitä Alonso-Räikkönen-Santander-Williams-Ferrari uutisesta, siinähän ei sellaisenaan ole mitään järkeä. Itselle tuli mieleen, jospa tämä nyt julki tullut kuvio onkin vähän vanhempaa tietoa ja Williams tallin tilalla pitäisikin olla McLaren. Olisiko Santanderilla voinut olla jo 2007 neuvotteluja Ferrarin kanssa, siinä vaiheessa kun Alonsolla alkoi tökkiä McLarenilla. Suunnitteliko Santander Alonson pysyvän vielä toisenkin vuoden McLarenilla, jonka jälkeen mahdollisesti vaihtaisivat paikkaa Räikkösen kanssa. Alonsolla nousi kuitenkin seinä vastaan, Santanderin suunnitelma meni vituiksi ja Ferrari teki Kimin kanssa jatkosopparin. Voi olla kaukaa haettu, mutta noin tuossa uutisessa olisi jotain tolkkuakin.
Tuo hajatelmani todennäköisesti on enemmän hukassa kuin sinä, mutta eikös Espanialaiset olleet siirtämässä Alonsoa jo tälle kaudelle? Se tosin on huteraakin huterampi "todiste". Se kuitenkin nähtiin, että Santanderilla riittää pelimerkit sopimuksien uudelleen järjestelyyn.En nyt tiedä olenko ihan hukassa, mutta ei se Alonson toinen vuosi McLarenilla olisi mitään muuttanut? Missä olisi Alonso ollut vuonna 2009? Kimillä oli sopimus tämän vuoden loppuun, jota optiolla jatkettiin vuoden 2010 loppuun (se toki rikottiin Alonson myötä).
Buttonin ja Brawnin sopimuksen esteenä on sanottu olevan se, että Button ei enää suostu ajamaan pikkukorvauksilla ja Brawn ei maksa Buttonin haluamaa summaa. Oletat siis Räikkösen, joka oli liian kallis Toyotalle, suostuvan ison palkanalennukseen. Ja millähän perusteella näin päättelet?Lähtekäämme tästä olettamuksesta, Painike menee Mäcille Hamiltonin seuraksi. Vodafone varmasti haluaisi brittiläiset mestarit. Kerta Barichello siirtyy Williamsille, uskon Brawnilla olevan Räikkönen-Rosberg -kaksikon.
Ainoa asia mikä selviää on kuskien ero kyseisellä autolla, ei mikään muu. Brikkarin renkaita en ikinä osta siviiliautooni, kilpa-autoilussa ne ovat ihan paskat.Noinkohan Heikin McLarenilla ensi kaudella korvaava kuski tulee olemaan Kovista nopeampi suhteessa Lewisiin? Meidän Heikkiä kannustavien suomalaisten näkökulmastakin on mielenkiintoista nähdä, että miten siinä ensi vuonna käy.
Tai ainakin suosivat vain tietyn ajotyylin omaavia kuljettajia. :thumbdownAinoa asia mikä selviää on kuskien ero kyseisellä autolla, ei mikään muu. Brikkarin renkaita en ikinä osta siviiliautooni, kilpa-autoilussa ne ovat ihan paskat.
Brikkarin renkaissa on jopa samassa valmistuserässä helvetinmoisia laatuvaihteluita. Brikakrin rankaassa on hyvä pitkittäispito, mutta sivuttaispito on ongelma. Brikkarin kilparenkaat ovat myös tolkuttoman tarkkoja ilmanpaineen suhteen, jo muutaman satkun virhe tengaspaineessa vaikuttaa kierrosaikaan noin kympän.Tai ainakin suosivat vain tietyn ajotyylin omaavia kuljettajia. :thumbdown
En osta kyllä itekkään, ihan periaatteen vuoksi. :alppu:
e: lisäksi yksikään itseään kunnioittava rengasvalmistaja ei voi ajatella niin että tuo kisaviikonloppuihin tarkoituksella huonot renkaat, että kisoista tulisi jännempiä. Sotii kaikkia kilpailun periaatteita vastaan.
Mistä sää formularenkaita olet saanut?Brikkarin renkaissa on jopa samassa valmistuserässä helvetinmoisia laatuvaihteluita. Brikakrin rankaassa on hyvä pitkittäispito, mutta sivuttaispito on ongelma. Brikkarin kilparenkaat ovat myös tolkuttoman tarkkoja ilmanpaineen suhteen, jo muutaman satkun virhe tengaspaineessa vaikuttaa kierrosaikaan noin kympän.
Siinä suhteessa aika varmaa tietoa, että olen ko merkin renkaita noin kymppitonnilla ostelut.
Mistä sää formularenkaita olet saanut?
Mitäs tekemistä katurenkailla on näiden nakkien kanssa?Ei tuossa mainita mitään formularenkaista...
Ei katurenkailla vaan kilparenkailla. Uskon kilpaluokasta riippumatta tiettyjen renkaan ominaisuuksien luonteen säilyvän.Mitäs tekemistä katurenkailla on näiden nakkien kanssa?
ok, otan takaisin - sorryEi katurenkailla vaan kilparenkailla. Uskon kilpaluokasta riippumatta tiettyjen renkaan ominaisuuksien luonteen säilyvän.
Kyllä kyllä. Tuli ihan mieleen http://en.wikipedia.org/wiki/National_Lampoon's_Animal_House jossa hulttiot totta kai voittivat lopussa.Kaksi James Huntia samassa tallissa olisi aika täydellinen vastapari mahdolliselle McLaren-duolle Hamilton-Rosbergille. Hulttiot vs. kiiltokuvapojat