Veikkaan ettei Kimiä kiinnosta kuka siellä on tallipäällikkönä![]()
Veikkaan ettei Kimiä kiinnosta kuka siellä on tallipäällikkönä![]()
Mä en usko myöskään siihen että herra Dennis ja Kimi olis riidoissa tai edes viileissä väleissä keskenään. Voi olla että Kimi kuitenkin "pelkää", että Dennis aloittaisi taas saman holhoomisen...
Originally Posted by Hookah
Potaskaa. Montagny oli jatkuvasti aika-ajon hitain kuljettaja ja kisoissa myös säännöllisesti Satoa huonompi.
Originally Posted by Bobakki
Montagnyn suoritukset olivat hyviä, mutta väittävän uskoisin tehneen päätelmänsä pelkän tuloslistan perusteella.
Brawn GP jossa Brawn päällikkönä, mersu takana niin tallissa kuin hopeisessa autossakin, kuskeinä Nico ja Kimi - niin kyllä siinä olisikin McLarenilla ihmettelemistä. Eihän pahimmasta skenariosta puutu kuin Newey ja se, että Nico osaisikin ajaa ihan kärkivauhtia Kimin kirittämänä.
Tämä olisi myös mielenkiintoinen pari, sopisi mulle. Kun tallikaveri vielä hoitaisi patsastelun niin toimittajan tullessa kyselemään tyhmiä Kimi voisi vastata että kysykää Mikol .. , öö, Nicolta, se tykkää puhua.Brawn GP jossa Brawn päällikkönä, mersu takana niin tallissa kuin hopeisessa autossakin, kuskeinä Nico ja Kimi - niin kyllä siinä olisikin McLarenilla ihmettelemistä.
Jep, olen itsekin sitä mieltä, että Kimin ja Dennisin "huonot välit" ovat lähes täysin keksittyä juttua.
Kenkä ei hierrä enää yhtään mistään. McLaren ei vaan enää halua Kimiä. Ensi vuonna ykkösissä ei nähdä yhtään suomalaista kisakuskeina jos unohdetaan Nico.
Kenkä ei hierrä enää yhtään mistään. McLaren ei vaan enää halua Kimiä. Ensi vuonna ykkösissä ei nähdä yhtään suomalaista kisakuskeina jos unohdetaan Nico.
Miten pitkää mahtaa vielä mennä ennen kuin se Kimin ja Mäkin välinen sopimus julkaistaan? "Yksityiskohtia" on nyt hierottu monta viikkoa. Mistä kenkä vielä hiertää?
Oishan se noloa jatkaa lähes ilmaiseksi Brawnilla, ja sitten vielä saada Rosbergilta pataanVeikkaisin että button ei jatka brawnilla. Kaveri ei ollut edes tallin juhlissa. On tainnut mennä vähän hermot.![]()
Sitä minäkin alan epäillä. Ferrarin (=Santanderin) maksu siitä, että Kimi ei aja ensi kaudella missään tallissa, on liian kova ja saattaa muodostaa ylitsepääsemättömän esteen mille tahansa sopimusneuvotteluille Kimin kanssa.
Jos Kimi aikoisi vetäytyä, niin eiköhän se ilmoitus olisi jo tehty.