Samalla se kyllä toimii muistutuksena siitä, ettei mestaruutta tullut vuosiin.Ei pidä paikkaansa. Parhaimillaan numero, oli se mikä tahansa, on brändi, jonka myyntiarvo voi olla jopa suurempi kuin yksittäisen kuljetajan tai tallin nimi. Ferrarilla 27 kasvoi tällaisiin mittasuhteisiin
Senna 1990.Viimeisin (ainut?) numerolla 27 ajettu maailmanmestaruus taitaa olla Alan Jones Williamsilla.
Ai niin, Prost vei ykkösen Ferrarille ja antoi 27:n Macille.Senna 1990.
Carter on tässä kyllä oikeassa, punainen Ferrari 27, Gilles Villeneuve. Olisi ollut mahtavaa nähdä Jacques myös Ferrarin ratissa, tuolla numerolla.Joopajoo...
Gilles "ei mestaruuksia" Villeneuven status nyt on mitä on.. Ja Jacques "Brawn GP:n jälkeen F1-historian ylivoimaisin auto alla mestaruuteen" Villeneuven kohdalla ei ole omena kauas puusta pudonnut.Carter on tässä kyllä oikeassa, punainen Ferrari 27, Gilles Villeneuve. Olisi ollut mahtavaa nähdä Jacques myös Ferrarin ratissa, tuolla numerolla.
Häh?! Tuntuu ihmiset unohtavan Ferrarin kausilla 2002, 2004 ja McLarenin 1984, 1988Ja Jacques "Brawn GP:n jälkeen F1-historian ylivoimaisin auto alla mestaruuteen" Villeneuven kohdalla ei ole omena kauas puusta pudonnut.
Samaan kastiin vielä Williams 1992 ja 1993Häh?! Tuntuu ihmiset unohtavan Ferrarin kausilla 2002, 2004 ja McLarenin 1984, 1988
Ja Lotus 1978.Samaan kastiin vielä Williams 1992 ja 1993
Tuo oli itselläkin mielessä mutta jätin pois koska Lotus ajoi merkittävän osan alkukaudesta vanhalla autolla vielä, eikä tuo ylivoimainen mallikaan ihan niin ylivoimainen mielestäni, äkkiseltään muistellessani, ollut kuin nuo muut mainitut autot Olisko joku siivettömän ajan Lotus ollut aikanaan ylivoimaisempi..? Tai sitten se oli vaan Clark joka oli.Ja Lotus 1978.
Voi olla, että omakin muisti pettää, kun en noita - ennen syntymääni ajettuja - vuoden 1978 kisoja ole nähnyt. Muistan vain lukeneeni useampaan otteeseen, että tuona vuonna Lotus oli aivan omaa luokkaansa.Tuo oli itselläkin mielessä mutta jätin pois koska Lotus ajoi merkittävän osan alkukaudesta vanhalla autolla vielä, eikä tuo ylivoimainen mallikaan ihan niin ylivoimainen mielestäni, äkkiseltään muistellessani, ollut kuin nuo muut mainitut autot Olisko joku siivettömän ajan Lotus ollut aikanaan ylivoimaisempi..? Tai sitten se oli vaan Clark joka oli.
Boldatuilla sopimukset ensi kaudesta (Buttonista en ollut aivan varma, mutta kyllähän se Brawnilla jatkaa).FW08 sanoi:Jos lasketaan viime kauden kuskit seuraavanlaisesti:
1-kori (ne, jotka ratkaisevat kuljettajamarkkinoiden suunnan): Alonso, Hamilton, Kubica, Räikkönen, Vettel
2-kori (varmat GP-kuljettajat, palkataan ykköskorilaisten jälkeen): Barrichello, Buemi, Button, Glock, Heidfeld, Kovalainen, Massa, Rosberg, Sutil, Webber
3-kori (taso todistamatta tai parasta ennen -päiväys mennyt): Alguersuari, Badoer, Bourdais, Fisichella, Grosjean, Kobayashi, Liuzzi, Nakajima, Piquet, Trulli
Melko odotettua, että Buemi jatkaa. Kuten sanoit, toivottavasti alamme kuulla lisää uutisia muiden kuljettajien sopimusrintamalta.Viimeinkin sopimusuutisia: Buemi jatkaa Toro Rossolla. Jokohan tällä viikolla alkaisi tippumaan enemmän näitä uutisia?
Tostin puheiden perusteella on aika selvää, että myös Alguersuari jatkaa:Viimeinkin sopimusuutisia: Buemi jatkaa Toro Rossolla. Jokohan tällä viikolla alkaisi tippumaan enemmän näitä uutisia?
Minä olen ihan jotain muita ajosuorituksia vissiin katsonut.. Alguersuarille ja Toro Rosson tulostasolle (tosin ei tulotasolle) olisi ollut parasta vuosi tai kaksi kasvamista esim GP2-luokassa.Alkkesööri saa jatkon vain tämän tuoman isohkon tilipussin takia. Rahahan tuolla Toro Rossolla on tiukassa ja tähän hätään eivät ole parempaa diiliä saamassa. Ajosuorituksiltaan Jaime oli melkein yhtä huono kuin taannoin rattia kääntänyt Franck Montagny, mutta nyt mennään ilmeisesti näillä. Sikäli on hyvä, että ensi kauden pelleosastoa hoitaa sama kuljettaja, joten uusilla talleilla on mistä valita, ettei näitä Yoong- ja Ide-vitsejä 7 sekuntia kierroksella perässä tarvitse katsoa. Alkerööri kun joskus on ihan vikkelä yhellä varvilla.
Jaimen "tilipussi" tulee Red Bullilta, kaverihan on Red Bull Junior Teamin kuski. Toro Rosso on kai Bourdaisia lukuun ottamatta palkannut pelkästään RB Junioreja. Klien, Liuzzi, Vettel, Speed ja Buemi ovat kaikki (entisiä) RB Junioreja.Alkkesööri saa jatkon vain tämän tuoman isohkon tilipussin takia. Rahahan tuolla Toro Rossolla on tiukassa ja tähän hätään eivät ole parempaa diiliä saamassa.