"Talo tarjoaa"

Onko ravintola (Suomessa) tarjoillut ilmaiseksi alkoholijuomia?

• Äänestäjiä yhteensä
    29

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Onko sinulle käynyt Suomessa, että talo (ravintola) on tarjonnut alkoholipitoisia juomia yllättäen ja pyytämättä?

Näin pääsi käymään, kun eräs oululaishotellin tarjoilija toikin tuopin lonkeroa per syöjä. Syötiin vielä jollakin 'myyntimies-edulla' ns. ilmaiseksi ja osa porukasta oli ottanut lonkkua ruokajuomaksi.

Joni

Well-known member
Ei mutta kaveri on ja eniten olen itse tarjonnut ja olis ollu laaja tarjonta F1-forumille vuoden 2011 syysmöötessä jonne paikalle saapui vain yksi henkilö. Aijai ettei ilmanen viina kelvannu. :cool:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ulkomaillahan ne aina ujuttaa sitä paikallista rakia/grappaa/ouzoa/tms... jälkkärikahvien seuraksi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei mutta kaveri on ja eniten olen itse tarjonnut ja olis ollu laaja tarjonta F1-forumille vuoden 2011 syysmöötessä jonne paikalle saapui vain yksi henkilö. Aijai ettei ilmanen viina kelvannu. :cool:
Sä et ole ravintola.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Ulkomaillahan ne aina ujuttaa sitä paikallista rakia/grappaa/ouzoa/tms... jälkkärikahvien seuraksi.
Juu. Kotimaassa en moista muista tapahtuneen, muuta kun laivalla. Ulkomailla kylläkin. Sekä etukäteen, että jälkikäteen (viinipulloa kouraan, kun loma lopussa)

Estate

Well-known member
Muistaakseni kerran olen Suomessa siiderin saanut ravintolan piikkiin. Aloite tarjoamiseen tuli kyllä eräältä paikan kantikselta, mutta henkilökunta totteli kiltisti. :)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Muistaakseni kerran olen Suomessa siiderin saanut naamalle. Aloite heittämiseen tuli kyllä eräältä paikan kantikselta, mutta henkilökunta totteli kiltisti. :)

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Useasti.

Ehkä mieleenpainuvimmin se kerta, kun saavuttuani tiskille baarimikko ja paikan omistaja löi eteen kaksi raitalonkeroa tuoppeihin kaadettuna runsailla jäillä. Hölmistyneeseen ilmeeseni sain vastauksen "sä näytät ihan siltä, että tarviit just nää". Oikeassa oli.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kerran oli lähellä. Tilasin oluen ja lähdin kävelemään ajatuksissani kohti pöytää maksamatta. Heräsin 2 sekunnin päästä kun olutkauppias huomautti tiskinsä takaa ja kovaäänisesti asiasta.

SamiJ

Well-known member
Tommosia ne myyntimiehet just on. Nosteleevat vaan kilometrikorvauksia ja juovat ravintoloissa muiden laskuun. :thumbdown

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Aikanaan opiskelijabileitä järjestellessäni noita saattoi tulla. Sen jälkeen en muista saaneeni ravintolan puolesta ilmaista alkoholia.

Pl. tapaukset, jossa laskua on soviteltu syystä tai toisesta, mutta niitä en laske tämän pollin piiriin kuuluviksi.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Onko sinulle käynyt Suomessa, että talo (ravintola) on tarjonnut alkoholipitoisia juomia yllättäen ja pyytämättä?

Näin pääsi käymään, kun eräs oululaishotellin tarjoilija toikin tuopin lonkeroa per syöjä. Syötiin vielä jollakin 'myyntimies-edulla' ns. ilmaiseksi ja osa porukasta oli ottanut lonkkua ruokajuomaksi.
Laivalla on käynyt. Silja Linella tuli kaikki safkat ja viinat ilmaseks. Sillä tuskin oli mitään merkitystä että teiniaikojenyks parhaista kavereista oli laivan pääkokki ja toinen kaveri baarimikko siinä baarissa jossa pääasikassa istuin. Kaikki johtu vaan siitä, että olen Silja Linen mielestä niin saatanan hyvä jätkä.

Maissa on käynyt vain pubissa. Jonka omisti mun toisiks paras kaveri. Mä sen pubin nimen ja sisustusteemankin kehitin sen puolesta.

Lozeh

Well-known member
Sijainti
Lahti
Suomen ravintoloilla ei oo varaa tarjota ku menee muutenki perciillee