Aha, kuitenkin jokusen kerran raflassa on mulle kiikutettu tilaamatta ja maksutta aperatiivi ruokalistaa tutkaillessa, myös jälkkärihömpsy sapuskan jälkeen.Suomen ravintoloilla ei oo varaa tarjota ku menee muutenki perciillee
Aha, kuitenkin jokusen kerran raflassa on mulle kiikutettu tilaamatta ja maksutta aperatiivi ruokalistaa tutkaillessa, myös jälkkärihömpsy sapuskan jälkeen.Suomen ravintoloilla ei oo varaa tarjota ku menee muutenki perciillee
Blu Oyster Bar?Mä sen pubin nimen ja sisustusteemankin kehitin sen puolesta.
Tälläistä yleensä tapahtuu vain jos niillä henkilökunta säheltää/on hukassa keittiön puolella ja ruuassa kestää pidempään kun tavallisesti. Itsekkin saanut kyllä "ilmaiset"(aika on rahaa!) jälkiruuat ja juomat kun ruuan valmistuksessa kesti tunti... :doubtful:Aha, kuitenkin jokusen kerran raflassa on mulle kiikutettu tilaamatta ja maksutta aperatiivi ruokalistaa tutkaillessa, myös jälkkärihömpsy sapuskan jälkeen.
Lisäksi ruokaravintoloissa ehkä pari kertaa tullut hitaan palvelun hyvityksenä jotain drinksua.Huikee retsoilutoikki ilmasella homosiiderillä.
_o/ Minäkin sain joskus hesessä tai mäkkärissä ilmaisen pehmiksen, kun piti käydä tivaamassa missä se hampurilainen viipyy.Itsekkin saanut kyllä "ilmaiset"(aika on rahaa!) jälkiruuat ja juomat kun ruuan valmistuksessa kesti tunti... :doubtful:
Hei hei hei! Tästäpä tuli mieleeni se kaunis hetki kun olin Slovakiassa pelkät kalsarit jalassa baaritiskillä ja venäläinen iso mies tuli kaulailemaan että mitä sä haluat? Mä voin tarjota.Vanhassa DTM:ssä olen eräänkin kerran saanut tilaamani oluen veloituksetta, joten Pyryfyryäffän kommentti osuu lähes tismalleen oikeaan:
Itsehän en saanut mitään ilmaista, kun olin tilannut ruokaravintolassa ruoan ja kävin 45 minuutin päästä tivaamassa tiskillä, että mahtaako minun sapuskani valmistua lainkaan kun muu pöytäseurueemme oli jo syönyt omansa._o/ Minäkin sain joskus hesessä tai mäkkärissä ilmaisen pehmiksen, kun piti käydä tivaamassa missä se hampurilainen viipyy.
No mut saithan sä viettää laatuaikaa upeassa ravintolamiljöössään. Itse en olisi kyllä kolmea varttia odottanut.Itsehän en saanut mitään ilmaista, kun olin tilannut ruokaravintolassa ruoan ja kävin 45 minuutin päästä tivaamassa tiskillä, että mahtaako minun sapuskani valmistua lainkaan kun muu pöytäseurueemme oli jo syönyt omansa.
Tarjoilija oli syöksymässä kohti keittiötä ja sanoin, että tsoo tsoo tyttö takaisin sieltä, mulla alkaa kokous 15 minuutin päästä joten en ehdi enää odottamaan puolta tuntia annosta saati syömään sitä. Että peruutetaan tilaus nyt vaan kiltisti.
Sain sentilleen tilauksen yhteydessä maksamani rahan takaisin, pahoitteluja ei tullut missään kohdassa, eikä mitään hyvitystä siitä, että asiaskas joutui poistumaan nälkäisenä ruokaravintolasta.
Nevö, evö enää sinne. Tuolloin tiristyi viimeinen pisara omalla kohdallani, kyseisen paikan heikkoa asiakaspalvelua aiemminkin kokeneena. http://www.ravintolamexas.com/
Kiitti! Vielähän tuolla ehtii nippa nappa käydä ennen syysmyrskyjä.Nokialaisista ravinteleista Pöhköllekin suosittelen tota.
Mistä tiesit?! :doubtful:
Ei hää tosissaan ollut. Jos oikeasti "alkaa kokous" tunnin päästä tilaushetkestä niin Nokialla sijaitsevaan texmex-kuppilaanko lounastamaan menisit? Enpä ole kyseiseen kuppilaan koskaan tutustunut mutta pp:n esilletuonnin ansiosta aion antaa paikalle mahdollisuuden. Ja tulenkin antamaan.Kamaan Pöhkis. Varsinkin palvelusektorilla toimivien yritysten ja yrittäjien palvelun mustamaalaaminen netissä on ihan vitusta. Vaikka se henkilökohtainen kokemus olisikin ihan todenmukaisesti kerrottu. Oikeesti.
Vähän erikoinen kirjoitustyyli sivulla muutenkin:Itsehän en saanut mitään ilmaista, kun olin tilannut ruokaravintolassa ruoan ja kävin 45 minuutin päästä tivaamassa tiskillä, että mahtaako minun sapuskani valmistua lainkaan kun muu pöytäseurueemme oli jo syönyt omansa.
Tarjoilija oli syöksymässä kohti keittiötä ja sanoin, että tsoo tsoo tyttö takaisin sieltä, mulla alkaa kokous 15 minuutin päästä joten en ehdi enää odottamaan puolta tuntia annosta saati syömään sitä. Että peruutetaan tilaus nyt vaan kiltisti.
Sain sentilleen tilauksen yhteydessä maksamani rahan takaisin, mitään pahoitteluja tai hyvitystä ei herunut siitä, että asiaskas joutui poistumaan nälkäisenä ruokaravintolasta odotettuaan ensin tilaamaansa ruokaa 45 minuuttia.
Nevö, evö enää sinne. Tuolloin tiristyi viimeinen pisara omalla kohdallani, kyseisen paikan heikkoa asiakaspalvelua aiemminkin kokeneena. http://www.ravintolamexas.com/
jne.Lounas 22.-26.7.
Käynti osoite välikatu 14 (Toivontorin R-kioskin vieressä )
Ma
Tonnikalasalaatti 6,90€
Valkosipuli- yrttipossu, grillikasvikset ja lohkoperunat 8,70€
Ti
Kana- ceasarslaatti 6,90€
Lihapullia ruskeakastikkeessa, puollukkahilloa ja perunamuussi 8,70€
Ke
Lohisalaatti 6,90€
Uppopaistettua broilerin rintafilee, kasviksia ja perunamuussi 8,70€
To
Grillijuusto- munakoisosalaatti 6,90 €
Lehtipihvi, grillikasvikset ja ranskan/lohkoperunat 8,70 €
Pe
Broileri- vuohenjuustosalaatti 6,90€
Paistettua lohta, paistetut kasvikset ja valkosipulikermaperunat 8,70€
Joka päivä lounaalla voit valita mieleisesi burgerin näistä vaihtoehdoista: pekonibuergeri, juustoburgeri, kanaburgeri, valkosipuliburgeri, chiliburgeri, ruisburgeri. Burgereihin kuuluvat ranskalaiset perunat. 7,50€
Aika lailla samaa mieltä. Tohon on mun mielestä kaksi poikkeusta, ensimmäiseksi ihan suoranainen kusetus, jota esimiehet eivät suostu oikaisemaan ja toiseksi toistuva käsittämätön mogailu. Tosin jälkimmäinen on siinä suhteessa outoa, koska jos itse törmää kohtuuajassa pariin limboon, ilman välillä olevia onnistumisia, niin miksi menisi itse kolmannen kerran.Kamaan Pöhkis. Varsinkin palvelusektorilla toimivien yritysten ja yrittäjien palvelun mustamaalaaminen netissä on ihan vitusta. Vaikka se henkilökohtainen kokemus olisikin ihan todenmukaisesti kerrottu. Oikeesti.
Bongasin sut siellä.Mistä tiesit?! :doubtful:
Niukalla harkinnalla pelattu, pakko myöntää.Kamaan Pöhkis. Varsinkin palvelusektorilla toimivien yritysten ja yrittäjien palvelun mustamaalaaminen netissä on ihan vitusta. Vaikka se henkilökohtainen kokemus olisikin ihan todenmukaisesti kerrottu. Oikeesti.