"Talo tarjoaa"

Onko ravintola (Suomessa) tarjoillut ilmaiseksi alkoholijuomia?

• Äänestäjiä yhteensä
    29

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Suomen ravintoloilla ei oo varaa tarjota ku menee muutenki perciillee
Aha, kuitenkin jokusen kerran raflassa on mulle kiikutettu tilaamatta ja maksutta aperatiivi ruokalistaa tutkaillessa, myös jälkkärihömpsy sapuskan jälkeen.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Venäjällä on pari kertaa talo tarjonnut ruoat ja juomat. Erikseen oli sitten yksi kerta, kun emme ehtineet maksamaan laskua. Oli melkoinen kissatappelu, jonka yksi urho lopetti ampumalla jollain käsiaseella kattoon. Hirveä ruudinkäry ajoi porukan pihalle. Rehtinä kävin maksamassa seuraavana päivänä nauttimani. Olen tainnut tästäkin kirjoittaa aiemmin tänne, mutta sellaista vanhuus on..

Lozeh

Well-known member
Sijainti
Lahti
Aha, kuitenkin jokusen kerran raflassa on mulle kiikutettu tilaamatta ja maksutta aperatiivi ruokalistaa tutkaillessa, myös jälkkärihömpsy sapuskan jälkeen.
Tälläistä yleensä tapahtuu vain jos niillä henkilökunta säheltää/on hukassa keittiön puolella ja ruuassa kestää pidempään kun tavallisesti. Itsekkin saanut kyllä "ilmaiset"(aika on rahaa!) jälkiruuat ja juomat kun ruuan valmistuksessa kesti tunti... :doubtful:

jjv

Arschloch
Itsekkin saanut kyllä "ilmaiset"(aika on rahaa!) jälkiruuat ja juomat kun ruuan valmistuksessa kesti tunti... :doubtful:
_o/ Minäkin sain joskus hesessä tai mäkkärissä ilmaisen pehmiksen, kun piti käydä tivaamassa missä se hampurilainen viipyy.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tuleeko ne ilmaiset tarjoilut pyytämättä ja yllättäen, jos olette palveluun tyytymättömiä?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Vanhassa DTM:ssä olen eräänkin kerran saanut tilaamani oluen veloituksetta, joten Pyryf:pyryäffän kommentti osuu lähes tismalleen oikeaan:
Hei hei hei! Tästäpä tuli mieleeni se kaunis hetki kun olin Slovakiassa pelkät kalsarit jalassa baaritiskillä ja venäläinen iso mies tuli kaulailemaan että mitä sä haluat? Mä voin tarjota.

Eikä sillä ettäkö teistä yksikään uskoisi, mutta kieltäydyin tarjouksesta.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tänään salolaisessa ravitsemusliikkeessä tarjottiin ruoka, olut ja g&t pyytämättä. Yllättyneisyyskriteeri ei tosin täyty, koska ravintolan omistaja on vanhimpia ystäviäni. Mutta silti.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
_o/ Minäkin sain joskus hesessä tai mäkkärissä ilmaisen pehmiksen, kun piti käydä tivaamassa missä se hampurilainen viipyy.
Itsehän en saanut mitään ilmaista, kun olin tilannut ruokaravintolassa ruoan ja kävin 45 minuutin päästä tivaamassa tiskillä, että mahtaako minun sapuskani valmistua lainkaan kun muu pöytäseurueemme oli jo syönyt omansa.
Tarjoilija oli syöksymässä kohti keittiötä ja sanoin, että tsoo tsoo tyttö takaisin sieltä, mulla alkaa kokous 15 minuutin päästä joten en ehdi enää odottamaan puolta tuntia annosta saati syömään sitä. Että peruutetaan tilaus nyt vaan kiltisti.

Sain sentilleen tilauksen yhteydessä maksamani rahan takaisin, mitään pahoitteluja tai hyvitystä ei herunut siitä, että asiaskas joutui poistumaan nälkäisenä ruokaravintolasta odotettuaan ensin tilaamaansa ruokaa 45 minuuttia.

Nevö, evö enää sinne. Tuolloin tiristyi viimeinen pisara omalla kohdallani, kyseisen paikan heikkoa asiakaspalvelua aiemminkin kokeneena.

Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Itsehän en saanut mitään ilmaista, kun olin tilannut ruokaravintolassa ruoan ja kävin 45 minuutin päästä tivaamassa tiskillä, että mahtaako minun sapuskani valmistua lainkaan kun muu pöytäseurueemme oli jo syönyt omansa.
Tarjoilija oli syöksymässä kohti keittiötä ja sanoin, että tsoo tsoo tyttö takaisin sieltä, mulla alkaa kokous 15 minuutin päästä joten en ehdi enää odottamaan puolta tuntia annosta saati syömään sitä. Että peruutetaan tilaus nyt vaan kiltisti.

Sain sentilleen tilauksen yhteydessä maksamani rahan takaisin, pahoitteluja ei tullut missään kohdassa, eikä mitään hyvitystä siitä, että asiaskas joutui poistumaan nälkäisenä ruokaravintolasta.

Nevö, evö enää sinne. Tuolloin tiristyi viimeinen pisara omalla kohdallani, kyseisen paikan heikkoa asiakaspalvelua aiemminkin kokeneena. http://www.ravintolamexas.com/
No mut saithan sä viettää laatuaikaa upeassa ravintolamiljöössään. Itse en olisi kyllä kolmea varttia odottanut.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kamaan Pöhkis. Varsinkin palvelusektorilla toimivien yritysten ja yrittäjien palvelun mustamaalaaminen netissä on ihan vitusta. Vaikka se henkilökohtainen kokemus olisikin ihan todenmukaisesti kerrottu. Oikeesti.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Kamaan Pöhkis. Varsinkin palvelusektorilla toimivien yritysten ja yrittäjien palvelun mustamaalaaminen netissä on ihan vitusta. Vaikka se henkilökohtainen kokemus olisikin ihan todenmukaisesti kerrottu. Oikeesti.
Ei hää tosissaan ollut. Jos oikeasti "alkaa kokous" tunnin päästä tilaushetkestä niin Nokialla sijaitsevaan texmex-kuppilaanko lounastamaan menisit? Enpä ole kyseiseen kuppilaan koskaan tutustunut mutta pp:n esilletuonnin ansiosta aion antaa paikalle mahdollisuuden. Ja tulenkin antamaan.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami

Sain sentilleen tilauksen yhteydessä maksamani rahan takaisin, mitään pahoitteluja tai hyvitystä ei herunut siitä, että asiaskas joutui poistumaan nälkäisenä ruokaravintolasta odotettuaan ensin tilaamaansa ruokaa 45 minuuttia.

Nevö, evö enää sinne. Tuolloin tiristyi viimeinen pisara omalla kohdallani, kyseisen paikan heikkoa asiakaspalvelua aiemminkin kokeneena. http://www.ravintolamexas.com/
Vähän erikoinen kirjoitustyyli sivulla muutenkin:
Lounas 22.-26.7.
Käynti osoite välikatu 14 (Toivontorin R-kioskin vieressä )

Ma
Tonnikalasalaatti 6,90€
Valkosipuli- yrttipossu, grillikasvikset ja lohkoperunat 8,70€

Ti
Kana- ceasarslaatti 6,90€
Lihapullia ruskeakastikkeessa, puollukkahilloa ja perunamuussi 8,70€

Ke
Lohisalaatti 6,90€
Uppopaistettua broilerin rintafilee, kasviksia ja perunamuussi 8,70€

To
Grillijuusto- munakoisosalaatti 6,90 €
Lehtipihvi, grillikasvikset ja ranskan/lohkoperunat 8,70 €

Pe
Broileri- vuohenjuustosalaatti 6,90€
Paistettua lohta, paistetut kasvikset ja valkosipulikermaperunat 8,70€

Joka päivä lounaalla voit valita mieleisesi burgerin näistä vaihtoehdoista: pekonibuergeri, juustoburgeri, kanaburgeri, valkosipuliburgeri, chiliburgeri, ruisburgeri. Burgereihin kuuluvat ranskalaiset perunat. 7,50€
jne.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Aika lailla samaa mieltä. Tohon on mun mielestä kaksi poikkeusta, ensimmäiseksi ihan suoranainen kusetus, jota esimiehet eivät suostu oikaisemaan ja toiseksi toistuva käsittämätön mogailu. Tosin jälkimmäinen on siinä suhteessa outoa, koska jos itse törmää kohtuuajassa pariin limboon, ilman välillä olevia onnistumisia, niin miksi menisi itse kolmannen kerran.

Nettiaika on pienille yrityksille julmaa, koska täysin perättömilläkin nettiväitteillä voidaan onnistua kaatamaan koko lafka.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Niukalla harkinnalla pelattu, pakko myöntää.
Toisaalta oikeasti paskaa/loistavaa palvelua saatuaan tulee asiasta voida keskustella/infota kanssaelollisia. Se on lopulta eduksi koko pelilaudalle isossa kuvassa.

Tämä ei ollut mikään yksittäiseksi jäänyt nega-kokemus, yksistään meidän yrityksen henkilökunnalta paikan pyörittäjälle on laitettu viime vuosina useampi reklamaatio/palaute, jotta kehittäisi toimintaa asiakkaan kannalta oikeaan suuntaan. Itsekin olen reklamoinut kahdesti.
Mutta jos palvelun kehittäminen ei kiinnosta, niin sitten se ei ilmeisesti kiinnosta.