Örfil
Guest
Sinänsä joo, mutta eikös sullakin ole nastarenkaat? :thumbup:Eiköhän ne ole ihan oikein päin. Järkevämmällä kuskilla on kitkat ja...
Sinänsä joo, mutta eikös sullakin ole nastarenkaat? :thumbup:Eiköhän ne ole ihan oikein päin. Järkevämmällä kuskilla on kitkat ja...
Oldezilla taas faktat hakusessa: http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2012_Sommerreifen_Test_165_70_R14.aspx?ComponentId=113488&SourcePageId=31821Jep. Mangelo hommas Hankookit vaan sen vuoksi että niissä on huonompi pito. Pääsee luistelemaan jo märillä keleillä, mahdollisesti jo kuivalla. Ei tarvitse odotella ensi pakkasia.
Säädätkö autosi alustan itse talvi-, ja kesärenkaille sopivaksi, vai teetätkö työn jossain korjaamolla tai vastaavassa paikassa?Paras ajonautinto tulee sopivasta pidon ja liukkauden suhteesta. Kyl sitä pikkupakkasten liukastamilla tienpinnoilla pärjää ihan hyvin kesärenkaillakin, jos vaan osaa nuo ajohommat. Pielessä olevat alustan säädöt tai väärä kuski tosin tekevät liukkaalla ajosta hengenvaarallista. Nastarenkaiden vaihto lokakuussa on jonkinlainen merkki munattomuudesta. Ei uskalla lähteä liikenteeseen jos on vähän liukasta, ja hyvä niin kun ei siellä naiset pärjäisikään.
Kovat jätkät säätää jarrubalanssia ennen jokaista jarrutusta. :ahem:Mä ainakin säädän etu- ja takasiipee joka kerta riippuen siitä onko kaupunki- vai maantieajoo. Sitten camperikulmia, vaihteen välityksiä, jarrubalanssia ja aerodynaamista downforcea säätelen kanssa päivittäin.
Näin on. Mä kuulun heihin.Kovat jätkät säätää jarrubalanssia ennen jokaista jarrutusta. :ahem:
Anteeksi vaan, mutta kyseessähän olivat alustan säädöt. Mainitsemistasi ko.kategoriaan kuuluu puhtaasti ainoastaan camberkulmien säätö ja varauksin jarrujen säädöt.Mä ainakin säädän etu- ja takasiipee joka kerta riippuen siitä onko kaupunki- vai maantieajoo. Sitten camperikulmia, vaihteen välityksiä, jarrubalanssia ja aerodynaamista downforcea säätelen kanssa päivittäin.
En.Säädätkö autosi alustan itse talvi-, ja kesärenkaille sopivaksi, vai teetätkö työn jossain korjaamolla tai vastaavassa paikassa?
Ja kerro muutama esimerkki vääristä ja oikeista arkiliikenteen alustan säädöistä. Otan myös ilolla vastaan vinkkejä auton alustan säädöistä talvikeliä ja nasta-/kitkarenkaita varten. Kiitos.
Sun olisi pitänyt valita Mangelhaft-renkaat.
Oisit kiristäny ruuvitki samalla.Vaihdettiin Belmiksen autoon renkaat. Pesas kanssa samalla auton. Mä huuhtelin ja roudailin tavaroita ja toimin pultien kiristäjänä.
Piirsin munan ja mutterin takaikkunaan!Oisit kiristäny ruuvitki samalla.
Ehdottomasti!Sinänsä joo, mutta eikös sullakin ole nastarenkaat? :thumbup:
peesaus tähän.Toiseen autoon vaihdoin tänään nastarenkaat alle.