Rautakanki on ihn näppärä vipuvarsi ristikkoavaimen päähän.Ei auttanut, vaikka tällainen reilu 100-kiloinen äijä hyppi ristikkoavaimen päällä yrittäen vivuta sitä mutteria auki, ei. Tunkilla lähti pienehköllä vaivalla.
Rautakanki on ihn näppärä vipuvarsi ristikkoavaimen päähän.Ei auttanut, vaikka tällainen reilu 100-kiloinen äijä hyppi ristikkoavaimen päällä yrittäen vivuta sitä mutteria auki, ei. Tunkilla lähti pienehköllä vaivalla.
Mulku teki 'Mäklaarenit'.Vaihdon viisi rengasta.
Kyllä, viisi! Kolmannen kohdalla huomasin rotation-nuolen joka oli väärinpäin niin piti sitten vaihtaa yksi rengas kahdesti. Pirun pienellä tuo nuoli kun alussa katsoin onko moisia, en huomannut lain.
En merkkaile. Monesti on pitänyt, mutta on aina jäänyt kun ei siinä tilanteessa ole ollut ulottuvilla mitään millä merkata/raaputtaaEkkö sä merkkaa sun renkaita lain?:doubtful: OE, OT, VE ja VT.
Unohtuu aina tehdä uudet laput eikä viitsi hakea kotoa tarvikkeita kun muistan asian vasta irroitettu rengas kädessä. Renkaissa on kyllä vanhat laput mutta alkaa olla vaikea muistaa monenko vuoden takaa ne on.Ekkö sä merkkaa sun renkaita lain?:doubtful: OE, OT, VE ja VT.
No totta puhuen laput on Belmiksen renkaissa. Itse tyydyn kirjoittamaan siihen pölyyn ja paskaan sormella ne pari kirjainta.Eilen vaihdoin kitkat alle.
Unohtuu aina tehdä uudet laput eikä viitsi hakea kotoa tarvikkeita kun muistan asian vasta irroitettu rengas kädessä. Renkaissa on kyllä vanhat laput mutta alkaa olla vaikea muistaa monenko vuoden takaa ne on.
Eiköhän niilläkin liikkeelle pääse, ainakin johonkin aikaan vuodestaVoip olla pluikasta tolla tavalla. Ei ne ole mitkään kitkarenkaat joka toimisi lamellien avulla. Aika paljon kovempaa kumia on nasta- kuin kitkarenkaissa.
Mainittakoon vielä, että Hiacessa takarenkaat oli olleet väärinpäin, eli oli riski, että olisin joutunut tekemään 4-6 renkaanvaihtoa hiaceen. Huomasin kuitenkin ajoissa, että renkaat oli menossa miten sattuu ja reagoin etukäteen. Kannatti vaihtaa aamulla. Jos olisin alkanut tekeen tuota iltahämärissä, niin olis varmasti mennyt samalla tavalla kuin ne aiemmin oli olleet.Mulku teki 'Mäklaarenit'.
Ekkö sä merkkaa sun renkaita lain?:doubtful: OE, OT, VE ja VT. Jos haluat vaihtaa etu- ja takarenkaita, niin eipä mene puolet ja nuolet ja pyörimissuunnat väärinpäin.
Lisää siipeä sitten vaan jos sattuu menemään niin että pyörivät väärinpäin.Kleber on ollu vielä niin fiksu että pyörimissuunta on merkattu renkaaseen ulkopuolelle. Eli vasen pyörä vasemalle, ja oikea oikealle. Tosin kyllä ne voi silti väärinpäinkin mennä. Jos sitä nuolta ulkoreunassa ei muista.
Ei sataa. Vaan 80:ahdeksaakymppiä.Nyt on talvirenkaat, saa vaikka mummoja sataa.
Kohta pääsee satasen alueelle. Micralla se tosin yksi ja sama.Ei sataa. Vaan 80:ahdeksaakymppiä.
Joo heitin sitten nuo pois, ei kannata pelleillä säästämällä renkaita joiden arvo on korkeintaan rengastyön verran, ja käyttöönotto vaatii lisäksi rengastyön. Ei se kustannus niin suuri kilometriä kohden kuitenkaan ole.Eiköhän niilläkin liikkeelle pääse, ainakin johonkin aikaan vuodesta
Kuuluisia viimeisiä lausahduksiaOn vaan ihan hyvää treeniä ajella kesärenkailla lumessa, jos tilaisuus sattuu.
Se vähäniinkukato simuloi kartkisaa ja ekaa kierrosta kylmillä renkailla