Aika nopea aika! Tankkasitko samalla varikkokäynnillä?Lunta sateli ja vapaata neljään asti, niin pistinpähän nyt alle jottei tartte ajeluita jättää, jos menee ennustuksia pahemmaksi. 25min meni.
En..ja jätin pölykapselit kiinni iskemättä:thumbfh: Kokeilla kesärenkaita vaihdella huoltsikan mittarin edessä sitten, niin saisi senkin mukaan.:alppu: Pölykapselit jätin kiinni iskemättä, kun ajella lähihuoltsikalle paineita kattomaan, niin ei jaksa niitä rumpata..ja laskuista jätin renkaitten kaivelut varastosta ja takaisin kannon. Lähemmäs tunti tuohon meni kaikkinensaAika nopea aika! Tankkasitko samalla varikkokäynnillä?
Helppohan se kun Micraa voi kannatella toisella kädellä kun toisella vaihtaa renkulia :frank:Aika nopea aika! Tankkasitko samalla varikkokäynnillä?
Helppohan se kun Micraa voi kannatella toisella kädellä kun toisella vaihtaa renkulia :frank:
Ja ei ymmärrä edes olla tyytyväinen
Ristikkoavain käteen....OTA!On se tuokin rengasrumba kylmien alueiden 'etuoikeus'. Itse kävin eilen hakemassa talvirenkaat valmiiksi asentamista varten. Vettä/räntää/jäitä satoi, kun hilasin niitä möykäreitä autoon. Ovat niin hiivatin isot ja painavat nuo uudet renkaat. Varmaankin kulumattomat nokialaisvenäläiset nastat painavat. Vaihtoajan sain vasta maanantaiksi. Jospa siihen asti pärjäisi kesäversioilla.
Ei ristikkoavaimella mitään auki saa, on niin lyhyt vääntövarsi. Tällä lähteeRistikkoavain käteen....OTA!
Jaa-juu, mä en muistanut ettei toisilla ole RUISTA RANTEESSA ja kädet muistuttavat Lipton-pussin naruja.Ei ristikkoavaimella mitään auki saa, on niin lyhyt vääntövarsi. Tällä lähtee
:ahem:
Niin, ristikkoavaimella pitää ihan raa-asti käsillä pyörittää, eikä voi edes hyödyntää jalka- tai painovoimaa. Niin ja se ristiliitos halkee täysillä vääntäessä. Kokemusta on.Jaa-juu, mä en muistanut ettei toisilla ole RUISTA RANTEESSA ja kädet muistuttavat Lipton-pussin naruja.
Itsellä on niinpäin että liikkeessä kiristetyt kyllä aukeaa, mutta itse kiristetyt ovatkin vartti/mutteri. Ne on ammattimiesten höpinöitä nuo Newtonmetrit....tostaku vääntää vaan koko voimalla, nii johan aukeaa (paukahdus)....oho varsi poikki ja mutteri halki. Haetaan vähän laastariakin, kun sattuu olemaan rystysetkin veressä. Joka vuosi 2 kertaa sama herkku.Minä en ole kokenut ongelmia ristikkoavaimella väännellessä. CRC:tä suhauttaa muttereihin ennen avausta, niin lähtee liikkeessä kiristetytkin auki.
Juu ei niitä muttereita kuulu täydellä voimalla kiinni vääntää. Menee vaan kierteet pilalle. Itse laitan rengaspultit kiinni puolella varrella puolella voimalla. Pidennetyllä varrella sitten lähtee auki aikanaan. Ei ole voimalaji renkaanvaihto kun on oikeat välineet.Itsellä on niinpäin että liikkeessä kiristetyt kyllä aukeaa, mutta itse kiristetyt ovatkin vartti/mutteri. Ne on ammattimiesten höpinöitä nuo Newtonmetrit....
Ristikkoavain käteen....OTA!
Juupa juu. Olen sitä mieltä, että ammattimies on aina ammattimies. Käytän palveluja, jos/kun niitä on saatavilla.Jaa-juu, mä en muistanut ettei toisilla ole RUISTA RANTEESSA ja kädet muistuttavat Lipton-pussin naruja.
Asiaa. Word. TYNAMENTILLA lähtee pälvikaljukin!Ei ole voimalaji renkaanvaihto kun on oikeat välineet.
http://www.youtube.com/watch?v=zeQyb16kozoJuupa juu. Olen sitä mieltä, että ammattimies on aina ammattimies. Käytän palveluja, jos/kun niitä on saatavilla.