Vellu
Kuninkaalleninen
Vaihdettu.
Oli pyörimissuunnat väärin?Vaihdettu tänään puolitoista kertaa.
Joo. Kahdessa ekassa renkaassa. :ahem:Oli pyörimissuunnat väärin?
Ei ne kerkeä rengasruljanssin ollessa kuumimmillaan mitään momentumeja säätää. HElvetti, siinähän palaisi 3 minuuttia ylimääräistä aikaa.Momenttiavain olisi kova sana autoliikkeessä!:jaska::nope:
Ei se rengasruletissa olekaan vedetty tiukkaan vaan 180 tonnin huollossa.:nope:Ei ne kerkeä rengasruljanssin ollessa kuumimmillaan mitään momentumeja säätää. HElvetti, siinähän palaisi 3 minuuttia ylimääräistä aikaa.
Pulttipyssyllä reilusti kaikki kiinni ja kaara ulos hallista. Seuraava uhri sisään.
Kassan kautta kiitos.
Huono huoltopaikka. Minä juuri käytin auton 100 tonnin huollossa ja oli kaikki pultit käsituntumalla sanottuna samalla kireydellä. Sain ongelmitta ristikolla auki, vaikka vähän pitikin vääntää.Ei se rengasruletissa olekaan vedetty tiukkaan vaan 180 tonnin huollossa.:nope:
Taas yks syy lisää vaihtaa merkkiä seuraavan auton hankinnassa.Huono huoltopaikka. Minä juuri käytin auton 100 tonnin huollossa ja oli kaikki pultit käsituntumalla sanottuna samalla kireydellä. Sain ongelmitta ristikolla auki, vaikka vähän pitikin vääntää.
Ei taida koskea minua?Seitsemän uutiset varoitti huomenna olevasta liukkaasta säästä Etelä-Suomessa. Siinäpähän liukastelette.
Ootko lomalla, vai laitatko reilusti pitoa suksien pohjaan?Ei taida koskea minua?
En ja en. En mielestäni asu etelä-Suomessa, vaikka tietyt tahot niin mieltävätkin.Ootko lomalla, vai laitatko reilusti pitoa suksien pohjaan?
Sehän on vaan siitä kiinni miten jaotellaan. Jos jaetaan kahtia, niin taitaa osua.En ja en. En mielestäni asu etelä-Suomessa, vaikka tietyt tahot niin mieltävätkin.
Juu ei ole ei. On lounais-suomea tää seutu.En ja en. En mielestäni asu etelä-Suomessa, vaikka tietyt tahot niin mieltävätkin.
Itä-Ruotsihan toi on.:frank:Juu ei ole ei. On lounais-suomea tää seutu.
Eikun nimenomaan se alkuperäinen Suomi, eli Varsinais-Suomi :wink:Itä-Ruotsihan toi on.:frank: