kouvotsvoni
Banjottu
Niin taisivat tarkoittaa kaikkea Oulun eteläpuolista seutua.Sehän on vaan siitä kiinni miten jaotellaan. Jos jaetaan kahtia, niin taitaa osua.
Jos jaetaan miten itse haluaa, niin päätyy sinne, mihin itse haluaa
Niin taisivat tarkoittaa kaikkea Oulun eteläpuolista seutua.Sehän on vaan siitä kiinni miten jaotellaan. Jos jaetaan kahtia, niin taitaa osua.
Jos jaetaan miten itse haluaa, niin päätyy sinne, mihin itse haluaa
jos lunta sataa huomenna ekaa kertaa tänä syksynä, niin kyseessä on etelä-Suomi.Niin taisivat tarkoittaa kaikkea Oulun eteläpuolista seutua.
Juuri näin. Ihan varsinaisiin en taida valitettavasti kuulua, kas kun varsinais-Suomen rajalle on matkaa n. 10 km. Mut lounaismurttei praakata molemma kumminki.Eikun nimenomaan se alkuperäinen Suomi, eli Varsinais-Suomi :wink:
Sitä varten on kunnon jatkovarret. Aina nuo on auennut...Momenttiavain olisi kova sana autoliikkeessä!:jaska::nope:
Vuosi vai kaksi sitten tuli tilanne, että ei auennut, vaikka pomppi päällä reilu satakiloinen keijukainen. Otin sitten tunkin avuksi toiselle puolen ja nostin sillä reilusti ja sen jälkeen pompin siinä toisella puolen. Sitten aukesi. Yhtään kovemmassa jos olisi ollut, niin olisi ollut hitsattu kiinni.Sitä varten on kunnon jatkovarret. Aina nuo on auennut...
Kaksi sarjaa tänään vaihdettu.
Mä pompin tasajalkaa ristikko avaimen päällä, joten epäilen että kiristysmomentti oli yli 10 kg.Sitä varten on kunnon jatkovarret. Aina nuo on auennut...
Kaksi sarjaa tänään vaihdettu.
+Jaa-juu, mä en muistanut ettei toisilla ole RUISTA RANTEESSA ja kädet muistuttavat Lipton-pussin naruja.
=Ei se rengasruletissa olekaan vedetty tiukkaan vaan 180 tonnin huollossa.:nope:
En oo kyllä ikuna nähnyt, että yhdessäkään liikkeessä olisi momenttiavainta käytetty.Momenttiavain olisi kova sana autoliikkeessä!:jaska::nope:
Kyllä se aukes, kun pomppi päällä!
Kyllä pitäis aueta ristikkoavaimella, jos on yhtään ruista ranteessa. Tai edes saada ristikkoavain poikki :frank:Kyllä se aukes, kun pomppi päällä!
Silloin kun mä olin maahantuontikunnostamossa töissä, niin vedettiin Alfa Romeoon rengaspultit momentilla.:ahem:En oo kyllä ikuna nähnyt, että yhdessäkään liikkeessä olisi momenttiavainta käytetty.
Kerran kailahti kunnalla töissä ollessani huoltoautosta tienpäällä rengas ja vaihtamatta jäi, kun auton oma rengasavain vääntyi hyppiessäni sen päällä. Oli paikallisessa rengasliikkeessä vaihdettu kumit ja pulttipyssyllä lallatettu mutterit niin tiukkaan kiinni, että oli pakko soittaa liikkeestä setä paikalle metrisellä räikällä avaamaan.
Jos iltapäivällä nakkais omaan autoon talvikumit alle, ei tartte sitten murehtia.
Hyvähyvä!Silloin kun mä olin maahantuontikunnostamossa töissä, niin vedettiin Alfa Romeoon rengaspultit momentilla.:ahem: