AJ
Well-known member
Vettel hakee kohta uudet renkaat, mutta tuskin talvirenkaat.
Mahtaisko tuo mulla riittää? Kokeilin äsken. Keväällä liikkeessä ovat uudet kesärenkaat vetäneen niin kireälle, että jo ekassa renkaassa kaks pulttia jäi aukeamatta kun vääntövarsi murtui. ...keleEtenin niin paljon hommassa, että pistin pultteihin crc:tä.
Samat kumit mulla ja samoja kokemuksia. Luistaa kuivalla asfaltilla(kin).Vaihdettu.
Hakkapeliitta 8, DOT 1613, mutta moitin koko viime talven, jotta jumalattoman huono pito, vaikka pintaa hyvin ja kaikki nastatkin tallella. Vittumainen luistella, kun luottoa renkaisiin ei ole ollenkaan.
Yritä pysyä ohitustilanteissa valkoisten viivojen sisäpuolella.:frank:Samat kumit mulla ja samoja kokemuksia. Luistaa kuivalla asfaltilla(kin).
Ajelin itsekin aiemmin Hakkiksilla, mutta vaihdoin pari vuotta sitten Continentaleihin, koska eivät ole yhtä löysät lumettomalla asfaltilla, jolla valtaosa viime talvista on tullut ajettua.Vaihdettu.
Hakkapeliitta 8, DOT 1613, mutta moitin koko viime talven, jotta jumalattoman huono pito, vaikka pintaa hyvin ja kaikki nastatkin tallella. Vittumainen luistella, kun luottoa renkaisiin ei ole ollenkaan.
Contit vaan niin pirun kalliit. Ajattelin, että jos/kun nyt talven mittaan pitää uudet kummit hommata, niin HankookinAjelin itsekin aiemmin Hakkiksilla, mutta vaihdoin pari vuotta sitten Continentaleihin, koska eivät ole yhtä löysät lumettomalla asfaltilla, jolla valtaosa viime talvista on tullut ajettua.
Contin käytös on asfaltilla Hakkapeliittaa täsmällisempi/tukevampi.
Montako senttiä per käytetty päivä Contit on kalliimmat?Contit vaan niin pirun kalliit. Ajattelin, että jos/kun nyt talven mittaan pitää uudet kummit hommata, niin Hankookin
IPiket pärjäsi TM:n vertailussa hyvin (Conti 8,8, Hankook 8,7) ja jää hinnaltaan öpaut 120€ halvemmaksi/sarja Conteihin verrattuna.
Kalleus on suhteellista. Se mikä on toiselle yhdentekevä summa, on toiselle ziljardi.Montako senttiä per käytetty päivä Contit on kalliimmat?
Vähän sama kuin ostaisi Juhla Mokkaa Presidentin sijasta. Säästö per kuppi aivan olematon.
Mä harrastan elinkaari-ajattelua. Jos maksan jostain nyt enämpi, niin onko se kestävämpi (ekologisempi) ratkaisu, kuin halvempi ja sitä myöten ajan mittaan myös halvempi. Varsinkin vaatteissa (urheilu ja työ) varsin usein se vähän kalliimpi kestää jopa 5 kertaa kauemmin kuin se halpa.Kalleus on suhteellista. Se mikä on toiselle yhdentekevä summa, on toiselle ziljardi.
Moon pruukannu maksaa renkaat kerralla. 120€ on persaukiselle duunarille vähä jumalattoman suuri raha.Montako senttiä per käytetty päivä Contit on kalliimmat?
Vähän sama kuin ostaisi Juhla Mokkaa Presidentin sijasta. Säästö per kuppi aivan olematon.
Ei ole juu. Ihan omia valintoja saa tehdä autolla ajaessa ja siihen osia ostaessa. Kerroin vain oman lähestymistavan autonrenkaiden hankintaan.Renkailla saavutettuun turvallisuuteen vaikuttavat myös auto, kuski, ajoreitit ja niiden sijainti maassamme sekä ajomäärä. Ei asia ole niin yksiselitteinen tyyliin "turvallinen" ja "vähemmän turvallinen".
Niinhän se sitten vissiin on. Itsellä kun ei ole kuin asuntovelkaa ja pojan elämää kustannan kuukausittain, mutta paheita vähän (niukasti alkomahoolia, savuton ja halvat harrastukset, uima- ja kuntosalista maksan ja hiihtokortin sekä ostelen frisbeitä vähän väliä), niin olen pystynyt valitsemaan käyttämäni vaatteet ja tarvikkeet aika huoletta.Moon pruukannu maksaa renkaat kerralla. 120€ on persaukiselle duunarille vähä jumalattoman suuri raha.
Mikä ihme on hiihtokortti?hiihtokortin