Talvisää 16/17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jacquesin pienempi koira (chihu?) näyttää suloisen hömelöltä. :o

Ehkä sekoitat minut johonkin toiseen, sillä olenhan komea, kauniskin, lihaksikas ja 306 senttiä pitkä hulmuavafledainen viikinki.

-18.3, kokeiltu eka kunnon pakkasjuoksu. Ei tuntunut missään, olenhan salskea viikinki. Huomenna sama reitti alasti.

Ehkä sekoitat minut johonkin toiseen, sillä olenhan komea, kauniskin, lihaksikas ja 306 senttiä pitkä hulmuavafledainen viikinki.

Olin vastata tähän, että Örfil on kuin siperialainen painija mutta en sitten tehnyt niin, sillä ko. kulttuuriviittausta ei ymmärtäisi kohde itse eikä juuri kukaan muukaan, Paitsi ehkä burb. Ja oliskohan Jjusban?

Lämpötila -26,8 °C

Lievää hiutalehtimista. Se voi ennakoida pakkasen lientymistä.

Et mitään, sillä kaksi miinus merkkiä (--) on matematiikassa sama kuin +. Nyt kisaillaan pakkasenkasta.

-23.8 oli aamulla. Koirat vetäisivät ennätysvauhdilla aamupissat pihalle. Itse pissin vain sisällä näillä pakkasilla.

Lämpötila -24,8 °C

Reipasta lauhtumista. Neljässä tunnissa kaksi astetta. Tasaisen vauhdin taulukolla lauantaina ollaan nollassa. Eikä ku sunnuntaina.

20 astetta, on siis forecan ja toisen laitoksen mukaan. Tuulta ei ole yhtään. Supersää on erinomainen sivu. Erinomainen.