Hyvin laskee.Tuorein säähavainto: 24.2.2010 1:40 Suomen aikaa
Lämpötila -3,0 °C; kosteus 100 %; kastepiste -3,0 °C; paine 982,4 hPa; lumen syvyys 63 cm; pilvistä (8/8); näkyvyys 1 km.
Täällähän pakastellaan edelleen. Harvinaista kyllä.Hyvin laskee.
Tuorein säähavainto: 24.2.2010 1:40 Suomen aikaa
Lämpötila -12,3 °C; kosteus 89 %; kastepiste -13,7 °C; luoteistuulta 14 m/s; puuska 15 m/s; paine 998,6 hPa.
Lunta oli puskenut yöllä niin paljon, että auto oli paketoitu paksuun lumipukuun. Toivottavasti tiet ja kadut ovat ajokelpoiset.Tuorein säähavainto: 24.2.2010 6:40 Suomen aikaa
Lämpötila -14,3 °C; kosteus 86 %; kastepiste -16,1 °C;
pohjoistuulta 1 m/s; puuska 2 m/s; paine 989,9 hPa; pilvistä (8/8); näkyvyys 3 km.
Kyllä nyt kelpaa, upea auringonnousu takana ja erittäin upea sää.Tuorein säähavainto: 24.2.2010 8:00 Suomen aikaa
Lämpötila -17,9 °C; kosteus 79 %; kastepiste -20,6 °C; länsituulta 4 m/s; puuska 5 m/s; paine 1002,0 hPa; pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys yli 20 km.
Varsin komia sää nyt kyllä. Eilisen pyryn jälkeinen koskematon hanki paistattelee pilvettömän taivaan alla aurinkoisen loisteessa.Tuorein säähavainto: 24.2.2010 11:50 Suomen aikaa
Lämpötila -13,7 °C; kosteus 73 %; kastepiste -17,4 °C; tunnin sadekertymä 0,0 mm (11:00); lumen syvyys 84 cm.
---
länsituulta 4 m/s; puuska 7 m/s; paine 1004,8 hPa; pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys yli 20 km.
:nope::nope:Skootterilla -17 säässä töihin. Pitkää reittiä pitkin. Osan matkaa piti työntää auraamattomien tieden takia. 1h 10min.
Asiaa!
Automaattiautolla olisit lentänyt kinosten yli ja samalla rustannut ristisanatehtäviä. Se tekee kato niin hyväksi kuskiksi.Skootterilla -17 säässä töihin. Pitkää reittiä pitkin. Osan matkaa piti työntää auraamattomien tieden takia. 1h 10min.
Asiaa!
Vedin skootterilla talven ekat lipat. ~30 vauhdista, sladissa, driftissä, mutkassa. Takarengas ohitti. Eturengas haukkasi. Domppari lensi X-formaatiossa kenttään.Automaattiautolla olisit lentänyt kinosten yli ja samalla rustannut ristisanatehtäviä. Se tekee kato niin hyväksi kuskiksi.
:thumbup:Vedin skootterilla talven ekat lipat. ~30 vauhdista, sladissa, driftissä, mutkassa. Takarengas ohitti. Eturengas haukkasi. Domppari lensi X-formaatiossa kenttään.
Ohjelmaa seurasi ylösnousemus, ohjauksen uudelleensäätö, matkan jatkuminen ja kyynärpäähän ilmestynyt pussi joka ilmeisemmin täyttyy hitaasti jostain nesteestä.
Ihan jees!
Ei tullut mopediin mitään.:thumbup:
Tämä kokemus vielä tapahtuatta, muta kai meikäpoikaki tekee vaman virhen vielä? Toivottavastai en. Tuliko skopootteriin mitää?
Noi kevätjuhlaliikkeet kun toistaa päivittäin, niin pysyy mieli virkeänä. Ei nukahda tankoon loppumatkasta! :thumbup:Vedin skootterilla talven ekat lipat. ~30 vauhdista, sladissa, driftissä, mutkassa. Takarengas ohitti. Eturengas haukkasi. Domppari lensi X-formaatiossa kenttään.
Ohjelmaa seurasi ylösnousemus, ohjauksen uudelleensäätö, matkan jatkuminen ja kyynärpäähän ilmestynyt pussi joka ilmeisemmin täyttyy hitaasti jostain nesteestä.
Ihan jees!
Ois pitäny vetää vastaohjaus. Varma tieto.Ei tullut mopediin mitään.
Tartti vaan kokeilla, kun oli hyvä näkyvyys, että kuinka pitkälle tolla voi driftata. Pitkä loiva mutka kun oli. Takapää tosiaan meni ohi ja ei ohjaustangon kääntyvyys riittäny. Turmio.