fan1
Well-known member
- Liittynyt
- 12.5.2005
- Viestit
- 292
Juu, sama homma kuin Giletten höylissä. Joka vuosi tulee yksi terä/kerros lisää.:idea:Juu,niillä on kuulemma nelikerroksinen diffuusori. Ei F1 kautta ilman tappeluita.
Juu, sama homma kuin Giletten höylissä. Joka vuosi tulee yksi terä/kerros lisää.:idea:Juu,niillä on kuulemma nelikerroksinen diffuusori. Ei F1 kautta ilman tappeluita.
Joo, kuinka vaikee nää tupladiffut olis ollu kieltää noin vuosi sitten?! :jaska:Kausi on aina hyvä aloittaa diffuusori tappelulla :ahem:
Joo seuraavat, mutta noin 50 % jutuista on ihan tuubaa! :jaska:Nyt pitää antaa maikkarillekin plussaa siitä että seuraavat toden teolla talvitestejä.
Juuh, eihän tässä bileitä voi pystyyn laittaa, mutta ennen (ainakin muistaakseni) heillä oli vain päivän jälkeen tuloslista. Nyt on kuitenkin realiaikaista seurantaa. Kyllähän noita kuvia tosiaan kannattaa etsiä muualta.Joo seuraavat, mutta noin 50 % jutuista on ihan tuubaa! :jaska:
Esim. "Katso tästä kuvat Nicon ensimmäisestä kierroksesta" ja sit linkin takana on KAKS kuvaa ja nekin VARIKOLTA! Ei stana sanon mä! :thumbfh:
Tosiaan, nythän bensakuormat vaihtelevat kaksi kolme kertaa niin paljon kuin aiemmin. Aiemmin oli bensaa korkeintaan puolta kisaa varten tankissa, nyt sitä on testeissäkin varmasti usein koko kisamatkaa varten, kun taas toisilla ei juuri yhtään kun tekevät aika-ajo tms. kevyen auton testiä.Ferrari kulkee niin perkeleesti . Siellä on varmaan taas toi bensakuvio sekoittamassa tilannetta et on vaikea tehdä johotopäätöksiä ajoista niin paljon. Tai ainakaan vielä.
Ei kyl kaikil o samat bensat. Ferkku vain niin pirun nopee ku Alonso meni sinne. Ratin nappien poistaminen toi sen tarvittavan 3 sec etumatkan.Tosiaan, nythän bensakuormat vaihtelevat kaksi kolme kertaa niin paljon kuin aiemmin. Aiemmin oli bensaa korkeintaan puolta kisaa varten tankissa, nyt sitä on testeissäkin varmasti usein koko kisamatkaa varten, kun taas toisilla ei juuri yhtään kun tekevät aika-ajo tms. kevyen auton testiä.
Mutta niitä ei ole vielä poistettu.Ei kyl kaikil o samat bensat. Ferkku vain niin pirun nopee ku Alonso meni sinne. Ratin nappien poistaminen toi sen tarvittavan 3 sec etumatkan.
Ja maikkari kirjoitteli:Alkaa Mercedes pysyä Nicon käskyttämänä Ferrarin vauhdissa.
1. F. Massa Ferrari F10 1:13.088 32 pit
2. P. de la Rosa BMW Sauber C25 1:13.247 +0.159 21 pit
3. N. Rosberg Mercedes GP MGP W01 1:13.543 +0.455 39 pit
4. G. Paffett McLaren MP4-25 1:14.018 +0.930 30 pit
5. R. Barrichello Williams FW32 1:14.449 +1.361 42 pit
6. R. Kubica Renault R30 1:15.298 +2.210 37 pit
7. S. Buemi Toro Rosso STR5 1:19.279 +6.191 8 pit
Alkaa Mercedes pysyä Nicon käskyttämänä Ferrarin vauhdissa.
1. F. Massa Ferrari F10 1:13.088 32 pit
2. P. de la Rosa BMW Sauber C25 1:13.247 +0.159 21 pit
3. N. Rosberg Mercedes GP MGP W01 1:13.543 +0.455 39 pit
4. G. Paffett McLaren MP4-25 1:14.018 +0.930 30 pit
5. R. Barrichello Williams FW32 1:14.449 +1.361 42 pit
6. R. Kubica Renault R30 1:15.298 +2.210 37 pit
7. S. Buemi Toro Rosso STR5 1:19.279 +6.191 8 pit
che?Musta tuntuu että teiän kaikkien pitäis vähän relata näitten testien suhteen. Formuloita kuuluu seurata läpällä, ei tosissaan.