Eipä se Kimin tai mestaruuden voittaminen ole kiinni vain tuosta. Kyllä pitänee osoittaa myös muuten sitä pelisilmää ja tekemisen varmuutta, jota vaaditaan hyvältä kuskilta. Ei se riitä, että on nopea yhdellä kierroksella ja ei ajele päin muita. Kyllä vähän muutakin tarvitaan. Kuulosti vain vähän siltä, että jos on nopea ja lopettaa typerän kolaroinnin, niin mestaruus on jo melkeen voitettuEdd Straw: "Grosjean is seriously quick. Quick enough that if he can harness that speed, he can be a world champion.
"He was fast enough to beat Kimi 10-9 in qualifying last year and he has the potential to be the quicker Lotus driver this year. If he can improve in terms of his ability to assess risk and cut out he accidents, his confidence will rebuild and he will take a big stride towards fulfilling that potential. If the mistakes continue, then it's probably time to cut him lose at the end of the year. A clean start to the year is essential."
Niin ja Kimin selkeät ongelmat viime vuonna aika-ajoissa, sekä Schumijumi, joita ei enään pitäisi ollaEipä se Kimin tai mestaruuden voittaminen ole kiinni vain tuosta. Kyllä pitänee osoittaa myös muuten sitä pelisilmää ja tekemisen varmuutta, jota vaaditaan hyvältä kuskilta. Ei se riitä, että on nopea yhdellä kierroksella ja ei ajele päin muita. Kyllä vähän muutakin tarvitaan. Kuulosti vain vähän siltä, että jos on nopea ja lopettaa typerän kolaroinnin, niin mestaruus on jo melkeen voitettu
Tänä vuonna sitten HämijumiNiin ja Kimin selkeät ongelmat viime vuonna aika-ajoissa, sekä Schumijumi, joita ei enään pitäisi olla
Eipä sytytä minuakaan nuo lakurenkaat.Siellä ajettiin jo kisavetoja. Viimeisenkin stintin alussa ajat luokkaa 1.29, eli kuten aikasemminkin Pirelleillä kuljettajat kruisailevat läpi kilpailun 5-6sekuntia hiljaisempia kierroksia kuin olisi mahdollista. Jotenkin ei sytytä minua, mutta kai se ulospäin näyttää jännältä.
Noi on noita turhan "perus asiantuntijalausuntoja". Otetaan joku helppo tilasto (aika-ajot tässä tapauksessa) ja sanotaan jotain hienoo... No niin minäkin omassa työssä asiantuntijana teen aina tilaisuuden tullen...Eipä se Kimin tai mestaruuden voittaminen ole kiinni vain tuosta. Kyllä pitänee osoittaa myös muuten sitä pelisilmää ja tekemisen varmuutta, jota vaaditaan hyvältä kuskilta. Ei se riitä, että on nopea yhdellä kierroksella ja ei ajele päin muita. Kyllä vähän muutakin tarvitaan. Kuulosti vain vähän siltä, että jos on nopea ja lopettaa typerän kolaroinnin, niin mestaruus on jo melkeen voitettu
Tarkoitat siis, että 5-6s hitaammin kuin aika-ajoissa?Siellä ajettiin jo kisavetoja. Viimeisenkin stintin alussa ajat luokkaa 1.29, eli kuten aikasemminkin Pirelleillä kuljettajat kruisailevat läpi kilpailun 5-6sekuntia hiljaisempia kierroksia kuin olisi mahdollista. Jotenkin ei sytytä minua, mutta kai se ulospäin näyttää jännältä.
NäinTänään jäänee ajot vähemmälle. Märkä rata ja vettä saattaa tulla lisää.
08:12 And indeed it is Massa who has caused the stoppage. We have an F138 in the Turn 4 (Repsol) gravel.
Oliko tietoa Lotuksen DRD kokeilusta eiliseltä?
Äkkisälteen en kuvista löytänyt...
Kiitos. Hyvä!Laitteet olleet ainakin kytkettynä