Talvkeli 2015 - 2016.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kävin hakemassa ilman pitkiksiä klapeja vajasta ja hain postin tuolta 200 metrin päästä. Kyllähän tuo henkeen ottaa jo ashtmaatikolla. Jaloista ei ollut kylmä collage-housuissa.

21 astetta kertoo Foreca. Pakkasta.

Hartsa76

Well-known member
Mittari näyttää -22,6 astetta tällä hetkellä ja pakkanen on koko illan ajan kiristynyt.

Viimeistään nyt voidaan sanoa talven alkaneen, mutta lunta saisi kyllä olla enemmän kuin nyt maassa oleva parin sentin pakkaslumihanki.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minun ei tarvinnutkaan käynnistellä rotiskoa, kun avulias henkilö ilmoitti hoitavansa oh-keikan puolestani. Kiitos hänelle!

jjv

Arschloch
Minun ei tarvinnutkaan käynnistellä rotiskoa, kun avulias henkilö ilmoitti hoitavansa oh-keikan puolestani. Kiitos hänelle!
Kun kerkesit jo hoivaviettis käynnistämään, voisit tuoda mulle potan ja aamupalan. Ei huvittais vielä poistua peiton alta.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Ärsyttävää kun kämpän lämpötila on muuten ihan jees mutta varpaat meinaavat jäätyä. Pitää olla villasukat jalassa koko ajan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kun kerkesit jo hoivaviettis käynnistämään, voisit tuoda mulle potan ja aamupalan. Ei huvittais vielä poistua peiton alta.
Kerkesin yllättävän vapaan ilmaannuttua ottaa parin tunnin nokoset. En ehtinyt tuomaan. Sori siitä.