WoPe sanoi:Siis mitä tuo formulapaketti nyt maksaa? digiboxi ja kortti on jo.
Hakkis sanoi:
Laiton kyllä kortin boksin sisään, ja katsoin, näkyisikö tuo ohjelma. Ei hyväksynyt sitä. Kertoi jostain virheestä. Testasin vielä kääntää kortin toisin päin (siru ylöspäin/alaspäin), muttei näkynyt. Herjasi vaan.
Päättelin siitä, että kortin pitää olla mtv3:n oma.
O ouh...nytkö sitten ei näykään formuloita. Hemmetin nykytekniikka. Myyjä, jolta kortti hankittiin ja joka latasi formulapaketin on varmaan nyt sotkenut kaiken totaalisesti.
Yksi kysymys vielä:
Tuossa Conax-järjestelmässähän pitänee aktivoida jotain, joku nelinumeroinen luku, salasana kaiketi? Myyjä sanoi, ettei mitään aktivointeja tarvita. Kaapelilla systeemi on erilainen kuin sateliittivastaanottimella.
Hirveessä kiireessä kirjoitin tämän. Digibox ollut vähän aikaa vasta, hankittu juuri F1:sten takia ja Urheilukanavan DTM:n takia(joka sitten ei näytetäkään).
Kävin keskiviikkona tilaamassa paikallisesta mustasta pörssistä eikä vieläkään näy, riippuu tietenkin siitä kuinka nopeasti ne paperit laitetaan soneralle ja kuinka nopeasti soneran sedät saa hommansa hoidettua. Mulle ihan sama kunhan näkyy sitten kun GP2 alkaa plus vielä sekin ettei välttämättä nappaa katella nyt ekana viikonloppuna aikaerosta johtuen ihan jokaista lähetystäöö ruz sanoi:Perjantaina ostin ja ainakaan vielä ei vörkkinyt kun kokeilin tuossa viiden jälkeen. Onhan tässä vielä torstaihin aikaa mutta jos ei huomenna toimi niin voimasoitto lähtee.
Hermot riekaleina. Kausi alkaa just ja tekniikka ei pelaa.:jaska:
Jere1983 sanoi:Kävin keskiviikkona tilaamassa paikallisesta mustasta pörssistä eikä vieläkään näy, riippuu tietenkin siitä kuinka nopeasti ne paperit laitetaan soneralle ja kuinka nopeasti soneran sedät saa hommansa hoidettua. Mulle ihan sama kunhan näkyy sitten kun GP2 alkaa plus vielä sekin ettei välttämättä nappaa katella nyt ekana viikonloppuna aikaerosta johtuen ihan jokaista lähetystä![]()
Jeeves sanoi:Perjantainahan ensimmäiset vapaat harjoitukset tulevat klo 2 yöllä. Taitavat digikorporaatiot luottaa siihen, ettei monikaan formulafani vaivaudu noita katsomaan. :dunno:
Joni sanoi:Paitsi mä. :ahem:
Tosin en oo ihan varma jaksaako sitä toista vapaata kattoo klo 5.![]()