Tänään opittua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fagerholm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Opin sen, että nyt on uusi vuosi, uudet kujeet. Jos oppisin virheistäni, niin olisin viisas yksilö.

No, en itsekään tiennyt, enkä oleta että juuri tuo fakta määrittelisi ihmisen tyhmyyden.
Otaksun, että vaikka kohta unohdankin moisen turhan tiedon, pärjään elämässäni vallan mainiosti jatkossakin. Tai siis samalla tavalla kuin aiemminkin.

Ai Teppo Nättilä on Transun poika?

Varsin erilaiset äänet heillä. Kun esim. minua on puhelimessa useasti sekoitettu Fafa Rieppoon.

Olisipa Trumpin varapresidenttinä ollut myös herra nimeltään Burb.

"Trump - Burb 2017 - Make America Sound Great Again" -slogan olisi iskevä.

Burb on toisaalta niin daiju jätkä, että hänestä ei presidentiksi ole, ei edes vara-.
Onneksi mies ei itse osaa lukea, joten hän ei tiedosta sitä miten häntä täällä solvataans.

Soisin ettei täällä solvattaisi hyvää ystävääni burbia.

Tänään olen oppinut sen, että meidän ihmisten suurin haaste on se, että miten voisimme toimia ajatustemme mukaan. Ajatus ei toimi, kun sen pitäisi. Me vain teemme sen virheen, silloin, kun sitä ei pitäisi tehdä. Tämä pätee ihan missä tahansa asiassa, esim. kun lähdet vessareissulle himassasi.

Tänään olen oppinut sen, että meidän ihmisten suurin haaste on se, että miten voisimme toimia ajatustemme mukaan. Ajatus ei toimi, kun sen pitäisi. Me vain teemme sen virheen, silloin, kun sitä ei pitäisi tehdä. Tämä pätee ihan missä tahansa asiassa, esim. kun lähdet vessareissulle himassasi.
Jotenkin Trullinkaasu on alkanut hartsaantua. No noin voi käydä kelle vaan....