Tänne kaikki merkilliset ilmoitukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timo Toikki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis ei helva! Et sä mihinkään kuole! Joskus aikoinaan vedin vitun moisen määrän lääkkeitä ja alkoholia kun halusin kuolla! Perkele, sairaalastahan sitä heräsin. Vaihdellu taktiikoita ja yrittänyt itsaria monta kertaa ja vieläkin täällä! Ja olen iloinen tätä nykyä siitä! Onneks en onnistunut, kiitän kaikkia asianosasia! :thumbup: Elämä on ihanaa kun sen oivaltaa! :thumbup:

Kukaan, joka edes yrittää käyttää hienoa adjektiivia vitunmoinen, ei voi olla läpeensä patapää.

Taktiikoiden vaihtelu ja itsarien yrittely kuulostaa kyllä vitunmoiselta urpoilulta.

Yleensä vähän eri aikomuksilla liikkeellä ne ihmiset, jotka tekee itsarin ja ne jotka on sitä monta kertaa yrittäneet onnistumatta.

Asiat ei ole niin yksinkertaisia miltä ne näyttää... Poju... Aina. Aina! On joku joka tulee juuri silloin tai koittaa tavoittaa, jos olet rakastettu, etkä sitä itse vielä ymmärrä!

Siis ei helva! Et sä mihinkään kuole! Joskus aikoinaan vedin vitun moisen määrän lääkkeitä ja alkoholia kun halusin kuolla! Perkele, sairaalastahan sitä heräsin. Vaihdellu taktiikoita ja yrittänyt itsaria monta kertaa ja vieläkin täällä! Ja olen iloinen tätä nykyä siitä! Onneks en onnistunut, kiitän kaikkia asianosasia! :thumbup: Elämä on ihanaa kun sen oivaltaa! :thumbup:

Yläkerrassa oli päätetty ettet onnistu, eiks nii? :ahem:

Onneks mä pidän puhelinta äänettömällä.

Täällä on toisteltu termiä vitunmoinen sekä yhteen- että erikseen kirjoitettuna. Voisiko välillä vaihtaa termiin kikulinmoinen? :rolleyes:

Antti räyhäsi. Sitten Antti räyhäsi. Sitten Antti räyhäsi. Dadaistinen runo päättyy sanoihin, pitäkööt räyhänsä.

Ok :eek!: Aikamoinen taistelija oot ollut kuolemaa vastaan kuten minäkin ollut! :) Silti olen aina arka ja pikkusetkin asiat alkaa huolestuttamaan paljon.

Kuinka paljon 80% saaremaata tarvii juoda että kuolee tai saa myrkytyksen? Siis otin eilen vaan 3 drinkkiä ED:in kanssa ja pistin siis pohjalle hyvin vähän sitä mutta silti jälkikäteen tuntuu sellanen polttava tunne mahassa vai makssa mut anyway pelottaa. Ehkä pelkään turhaan mutta en tiedä! Noh ekaa lukuunottamatta ne paria drinkkiä en sit sekoittanut kunnolla.

On muuten liipannu vitunmoisen läheltä! Just luin lääketieteen julkasun, että 3,5 drinksuu kasikybästä enertsaisjuoman kans on riittävä annos tappamaan 22 vuotiaan vantaalaisen. Vitumoinen mäihä kun et juonu enempää!
Tsemit sinne!

On muuten liipannu vitunmoisen läheltä! Just luin lääketieteen julkasun, että 3,5 drinksuu kasikybästä enertsaisjuoman kans on riittävä annos tappamaan 22 vuotiaan vantaalaisen. Vitumoinen mäihä kun et juonu enempää!
Tsemit sinne!

:D:D